کد خبر: ۱۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶
مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی در حاشیه بازدید از شعبه تأمین اجتماعی و بیمارستان شهدای گمنام یاسوج:
میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پایان سی‌وهفتمین سفر استانی و در حاشیه بازدید از شعبه تأمین‌اجتماعی بیمارستان شهدای گمنام شهرستان یاسوج در گفتگو با خبرنگاران درباره اهداف سفر‌های استانی گفت.

برای توسعه پوشش بیمه باید از همه ظرفیت‌های استان‌ها استفاده شود

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از سازمان تامین اجتماعی؛مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی که به همراه ابراهیم جواهری نایب‌رئیس هیئت‌مدیره، احمد اسفندیاری معاون امور فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها، هادی قیومی مدیرکل بازرسی و مهرزاد اکبرپور مدیرکل هماهنگی امور استان‌های این سازمان به‌مدت دو روز میهمان استان کهگیلویه و بویراحمد بود، افزود: یکی از رویکرد‌های مهمی که در این دوره و در دولت مردمی سیزدهم مورد توجه قرار گرفته توسعه خدمات درمان در مناطق کم‌برخوردار؛ یعنی مناطقی است که مردم نیاز بیشتری به خدمات در حوزه درمان دارند. ما نیز در سازمان تأمین‌اجتماعی برای ارائه خدمات درمانی مطلوب به بازنشستگان و بیمه‌شدگان تمام توان و ظرفیت سازمان را بسیج کرده‌ایم و با اولویت مناطق کمتر برخوردار، طرح‌های متنوعی برای توسعه خدمات درمانی در دستور کار داریم.

وی افزود: در این سفر ظرفیت‌های توسعه خدمات تخصصی در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی در شهرستان‌های مختلف استان مورد بررسی و قرار شد لیستی از تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی در راستای تقویت خدمات تخصصی سلامت تهیه شود تا اقدام‌های لازم برای تهیه این اقلام انجام شود.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به اینکه با توجه بررسی‌های انجام شده در این سفر مشخص شد که بیمارستان یاسوج نیز نیاز به توسعه خدمات درمانی دارد، اظهار داشت: در شهرستان دهدشت بنا بر مصوبه سفر اول رئیس‌جمهور محترم به استان، بحث مشارکت سازمان تأمین‌اجتماعی در توسعه بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی را در دستور کار داریم که در این سفر اعلام کردیم برای تأمین منابع توسعه این بیمارستان حسب مصوبه سفر استانی رئیس‌جمهورآمادگی کامل داریم.
موسوی با اشاره به ضرورت تأمین نیرو‌های تخصصی و کادر درمان از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: در نشستی که با استاندار محترم داشتیم، با توجه به بستر‌ها و ساختار‌های فیزیکی مناسبی که برای ارائه خدمات سلامت در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی در این استان وجود دارد، بنا شد که نیروی تخصصی مورد نیاز این مراکز را دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تأمین کندتا شاهد توسعه خدمات به بیمه‌شدگان و بازنشستگان عزیز باشیم.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با تأکید بر اینکه در جریان بازدید از بیمارستان تأمین‌اجتماعی شهدای گمنام یاسوج، طرح توسعه این بیمارستان پیگیری شد، گفت: طرح توسعه این بیمارستان تاکنون حدود ۵۰ درصد پیشرفت داشته است و بنا را بر این گذاشته‌ایم که در سه ماهه دوم سال بیشتر منابع مورد نیاز را با توجه به آغاز زودهنگام سرمای هوا در استان تأمین کنیم و سرعت توسعه پروژه را افزایش دهیم.
وی همچنین در خصوص سطح‌بندی مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی بر اساس سطح‌بندی خدمات و به تناسب تعداد بیمه‌شدگان هر منطقه اقدام به ایجاد و توسعه مراکز درمانی می‌کند. اما در مناطقی که خدمات مستقیم یا ملکی نداریم؛ خرید خدمت راهبردی سلامت انجام می‌گیرد و بر اساس مصوبه‌ای که در هیئت‌مدیره و هیئت‌امنای سازمان تأمین‌اجتماعی داریم، در مناطقی که مراکز درمان بستری ملکی تأمین‌اجتماعی وجود ندارد، براساس قرارداد فی‌مابین مراکز دانشگاهی بدون اخذ فرانشیز به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

میرهاشم موسوی در بازدید از شعبه تأمین‌اجتماعی یاسوج: برای توسعه پوشش بیمه باید از همه ظرفیت‌های استان‌ها استفاده شود

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در دومین روز سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد از شعبه تأمین‌اجتماعی یاسوج بازدید و اعلام کرد: برای افزایش بیمه‌شدگان و پایداری منابع سازمان باید از همه ظرفیت‌های استان‌ها استفاده شود.
میرهاشم موسوی مهم‌ترین عامل بالا بردن ضریب پشتیبانی و پایداری منابع سازمان را ورود بیمه‌شدگان جدید دانست و بر عملیاتی کردن این موضوع از طریق بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت‌های استانی تاکید کرد.
وی گفت: در دو سال کذشته بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر به بیمه شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی اضافه شد و می‌توان با اقدامات دیگر از جمله اصلاح مقررات داخلی نسبت به افزایش بیمه شدگان و منابع سازمان باقدام کرد.
وی میانگین ضریب نفوذ بیمه‌ای در کشور را ۵۳ درصد اعلام کرد و افزود: در صورت استفاده از همه ظرفیت‌های داخلی می‌توانیم بر مشکلاتی که سازمان تأمین‌اجتماعی در زمینه تامین منابع پایدار با آن‌ها رو به روست، غلبه کنیم و آمادگی داریم از راهکار‌ها و برنامه‌های عملیاتی که از سوی کارکنان و صاحب نظران ارایه می‌شود، بهره ببریم

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
۹ دلیل برای گنجاندن آجیل در رژیم غذایی روزانه title
آجیل سرشار از مواد مغذی ضروری، از جمله چربی‌های سالم، پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی است.
«بچه مهندس» با شلوارک و دمپایی در فرودگاه! title
روزبه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی در یک پروژه از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده است.
مغز خاطرات عجیب را بیشتر به یاد می‌آورد title
پژوهش جدید دانشمندان «دانشگاه ییل» نشان می‌دهد که هرچه خاطرات عجیب‌تر و دور از ذهن باشند، مغز تمایل بیشتری به یادآوری آن‌ها دارد.
رمزگشایی از چرایی زمین گیر شدن جنگنده‌های چین! title
نفوذ سیاسی نقش بسزایی در فروش هواپیما‌های جنگنده دارد. بازار بین‌المللی هواپیما‌های جنگنده فقط به کیفیت و هزینه مربوط نمی‌شود، بلکه به شراکت‌ها و پیوند‌های سیاسی نیز مربوط می‌شود.
فروش ۳۵۰ میلیاردی نمایشگاه کتاب title
سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران، مجموع فروش نمایشگاه در بخش مجازی و حضوری را، ۳۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد.
حمله مسلحانه گانگستر‌های نقابدار به خانه‌های تهران title
۵ مرد مسلح با خونسردی وارد ساختمان می‌شوند. با یک کارت در آپارتمان را باز کرده و درحالی‌که صورت‌هایشان را پوشانده‌اند و یک ساک مشکی در دست دارند، وارد آپارتمان می‌شوند. سپس اعضای خانه را با کلت و کلاشینکف تهدید می‌کنند تا اموال قیمتی را به سرقت ببرند.
دیوید کاپرفیلد متهم به آزارگری زنان شد! title
دیوید کاپرفیلد یکی از مشهورترین شعبده‌باز‌های تاریخ به سوءرفتار جنسی با زنان متهم شد.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.