کد خبر: ۱۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵
به منظور آشنایی هر چه بیشتر خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان، با بخش‌های گوناگون خط تولید این مجتمع عظیم صنعتی، ششمین برنامه بازدید در سال جاری با حضورمدیر عامل و جمعی از مسئولین شرکت و همچنین ۱۱۸ خانواده به تعداد ۳۹۰ نفر، جمعه ۱۲خردادماه برگزار شد.

بازدید‌های خانواده‌ها از خط تولید، موجب حمایت از ذوب آهن است

به گزارش مخاطب24 به نقل از شرکت ذوب آهن اصفهان: مهدی کوهی مدیر عامل شرکت در جمع خانواده ها‌ی ذوب آهنی بیان داشت: سالگرد ملکوتی امام راحل (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را ارج می‌نهیم و از خدای متعال به جهت این نعمت که باعث شده امروز همه ما در کنار هم باشیم، سپاسگزاریم.

وی افزود:این بازدید‌ها از ذوب آهن اصفهان سبب می‌شود خانواده‌ها بیش از پیش با محل کار همسران شان آشنا شوند. این رویکرد در افزایش حمایت مادی و معنوی از کارخانه است و راندمان تولید را افزایش خواهد داد.

مدیرعامل شرکت اظهار داشت: محیط کار ذوب آهن بسیار جدی وسخت می‌باشد که این سختی با همدلی واستقامت خانواده‌ها بایستی به محیطی پر نشاط و با انگیزه تبدیل شود.
وی بیان داشت:ما به عنوان اولین تولید کننده فولاد در ایران، جایگاه ویژه‌ای در بین سایر رقبا داریم واین مدیون زحمات تلاشگران وخانواده این عزیزان می‌باشد. امیدواریم با تلاش و کوشش همکاران عزیز و دعای خیر خانواده‌های آن‌ها روز به روز شاهد موفقیت‌های بیشتر این کارخانه باشیم.

مهدی کوهی افزود: باید به صورتی برنامه ریزی شود که شاهد موفقیت‌های تک تک فرزندان ذوب آهنی‌ها باشیم و در صورت کسب عناوین و مدارج مختلف در زمینه‌های علمی، تحقیقاتی، فرهنگی، ورزشی و. این شرکت آماده تجلیل وتقدیر از این عزیزان می‌باشد.

در حاشیه این بازدید، با تعدادی از همکاران گفتگو نمودیم که در ادامه می‌خوانید.

علی زارع شاغل در تولید توزیع برق ضمن اظهار رضایت از برنامه‌های بازدید امروز گفت: دور جدید بازدید خانواده‌ها از خط تولید نسبت به گذشته بسیار جذاب‌تر شده و خانواده‌ها با میل و رغبت بیشتری از این برنامه استقبال کردند و دیدن عظمت ذوب آهن اصفهان و همچنین محیط کار ما، برایشان جذاب بود.

فرهاد طاهری شاغل در مدیریت راه آهن و ترابری نیز اظهار داشت: بازدید خانواده‌ها از محیط کارخانه و شرایط کاری ما، سبب ایجاد همدلی بیشتر و ارتقاء انگیزه در بین کارکنان می‌شود.

محسن فخری شاغل در نورد ۶۵۰ نیز بیان کرد: بازدید خانواده‌ها از کارخانه و مشاهده فرایند تولید فولاد در کنار همدیگر بسیار لذت بخش بود.

مصطفی جانقربان شاغل در مدیریت خدمات و امور رفاهی بیان داشت: برنامه بسیار جذاب ومفیدی بود واز مدیریت وپرسنل روابط عمومی تشکر می‌کنم. این بازدید‌ها قطعا باعث همدلی وتقویت روحیه پرسنل وخانواده آن‌ها می‌باشد.

عیسی سلیمانی شاغل در مدیریت راهبری ماشین آلات بیان داشت:این برنامه باعث شد خانواده‌ها با محیط سخت وطاقت فرسای کارخانه آشنا شوند واین امر موجب همراهی وتشویق آن‌ها در امر تولید می‌شود و جذابیت برنامه بسیار عالی بود.
خانم علیان شاغل در مدیریت آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی بیان داشت:تنوع برنامه‌ها خیلی خوب بود و به نظرم میزان نشاط وتاثیر گذاری این برنامه‌ها برای خانواده‌ها در سطح عالی است.

شایان ذکر است این برنامه بازدید با گرفتن عکس یادگاری در میدان آهن و همچنین برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری همراه بود که مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.


گفتنی است بر اساس نظرسنجی انجام شده، این بازدید با رضایت ببیش از۸۵ درصد همراه بود. همچنین از بین شــرکت کنندگان در نظرسنجی مربوطه ۱۰ نفر به قید قرعه انتخاب شدند که از روز سه شنبه ۱۶خردادماه با مراجعه به مدیریت روابط عمومی، سرپرســتی امور فرهنگی و تشریفات (تلفن ۴۹۴۴) می‌توانند هدایای خود را دریافت کنند. ۱-خسرو انصاری (۴۰۴۰۸۰) ۲-شهاب الدین ناظم الرعایا (۴۳۴۳۴۵) ۳-علی بختیار دشتلوئی (۴۳۹۸۳۵) ۴-امین مختاری (۴۴۱۱۸۵) ۵-آیت اله صمدی دارافشانی (۴۵۵۱۸۲) ۶-داوود یوسفی (۴۵۶۹۳۵) ۷-مهدی قاسمی ورنامخواستی (۴۶۲۸۴۸) ۸-داریوش فاتحی قهفرخی (۴۷۱۰۴۴) ۹-مرتضی چاووشی نجف آبادی (۴۸۳۲۰۴) ۱۰-احسان الوندی سده (۷۲۵۱۷۵۹)

برچسب ها: ذوب آهن اصفهان
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب پلمپ شد؟! title
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.
حراج ساعت طلایی ثروتمندترین مسافر تایتانیک title
یک ساعت جیبی طلایی که از جیب‌های جسد جان جیکوب آستور، یکی از ثروتمندترین مسافران کشتی تایتانیک پیدا شده بود، روز شنبه به حراج گذاشته می‌شود.
قاتل مجنون چرا باید آزد باشد؟ title
سوابق مرد معتادی که بعد از ارتکاب به قتل، از سوی کارشناسان پزشکی قانونی مجنون تشخیص داده شد، نشان می‌دهد وی سه سال قبل نیز پدرش را کشته بود.
حمید رسایی لیست درخواست هایش را از مجلس مطرح کرد! title
حمید رسایی، منتخب مجلس دوازدهم گفت: هیات رییسه، هر کس که باشد، موظف است امکانات ابتدایی برای منتخبان که از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند را فراهم کند.
ساخت الماس در کمتر از ۳ ساعت شدند title
دانشمندان کشور کره جنوبی در عرض ۱۵۰ دقیقه موفق به ساخت الماس با استفاده از مخلوط فلزات مایع تحت فشار یک اتمسفر شدند.
ماجرای مسلمان شدن مورایس چیست؟ title
خبر گرویدن ژوزه مورایس به دین اسلام و ازدواج قریب الوقوع او با یک دختر ایرانی، یکی از پر سر و صداترین اخبار فوتبال ایران در ۲۴ ساعت گذشته بود.
مرد نقاش رنگ مرگ به زندگی خانواده زد! title
اواخر فروردین امسال، مرگ زن جوانی در بیمارستان سوانح و سوختگی به تیم جنایی اعلام شد.
برگزیده
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.