کد خبر: ۱۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
مدیر عامل بیمه ایران در آیین رونمایی از داشبورد رتبه بندی نمایندگی ها :

ساده سازی، جمع‌آوری و تحلیل داده‌های داشبورد‌ها، اهمیت زیادی در تصمیم گیری‌ها دارد

حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران در آیین یکشنبه‌های نوآورانه و رونمایی از داشبورد رتبه بندی سنجش کارایی و درجه بندی نمایندگی‌های اعلام کرد: ارتقا‌ی سطح کیفی خدمت رسانی به مردم، اهمیت بالایی برای ما دارد و همه تصمیمات و اهداف ما در این راستا برنامه ریزی شده است. از اینرو ساده سازی، جمع‌آوری و تحلیل داده‌های داشبورد‌های مدیریتی، بخصوص داشبورد رتبه بندی نمایندگان اهمیت زیادی در تصمیم گیری برای تسهیل در ارائه خدمت رسانی به مردم دارد.
ساده سازی، جمع‌آوری و تحلیل داده‌های داشبورد‌ها، اهمیت زیادی در تصمیم گیری‌ها دارد

ساده سازی، جمع‌آوری و تحلیل داده‌های داشبورد‌ها، اهمیت زیادی در تصمیم گیری‌ها دارد

به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه ایران: شریفی در این جلسه که با حضور سید ناصر مبرقعی، سید علیرضا سادات میر، علیرضا مقدسی و اسماعیل مهدوی نیا اعضای هیات مدیره، سلامی و خدامی معاونین مدیر عامل و مدیر کل امور نمایندگی‌ها برگزار گردید، با اشاره به بهبود عملکرد خدمات الکترونیک و ارتقای سیستم‌های دیجیتالی در شرکت، اظهار داشت: در حال حاضر یکی از مهم‌ترین آرمان‌ها، ایده‌ها و اندیشه‌هایی که در بیمه ایران در حال انجام و پیگیری است، موضوع مشارکت نمایندگان در اداره شرکت است. این داشبورد با ایجاد ظرفیت رتبه بندی برای همکاران نماینده، آن‌ها را بیشتر از گذشته در معرض توجهات قرار خواهد داد.

وی افزود: همکاران نماینده به عنوان حلقه اتصال میان مشتریان و شرکت می‌توانند نقش موثری در افزایش ورودی‌های شرکت، افزایش پرتفوی و کاهش ضریب خسارت داشته باشند. انجمن صنفی نمایندگان نیز در یک سال اخیر، حضور با ارزشی در همایش‌ها، جلسات و مجموعه‌های مشابه داشت که این حضور قطعا نتایج مطلوبی در پی خواهد داشت.

رئیس هیات مدیره بیمه ایران خواستار استفاده از ظرفیت آی تی و داشبورد‌های ۲۵ گانه توسط مدیران شرکت شد و گفت: بر اساس ظرفیتی که در داشبورد نمایندگان پیش بینی شده، باید برای هر کدام از نمایندگان، کارنامه بهره وری نیز صادر گردد تا در ارائه انواع خدمات به نمایندگان از قبیل تسهیلات، تفویض اختیار و سایر موارد دیگر، از این کارنامه بعنوان مرجع رسیدگی و تصمیم گیری استفاده شود.

سید محمد ناصر مبرقعی عضو هیات مدیره نیز با اشاره به ظرفیت‌های داشبورد نمایندگی‌ها اظهار داشت: خروجی این داشبورد باید برای نمایندگان ملموس باشد و شبکه فروش احساس کند که تحت ارزیابی است و بازخورد اقدامات و نتایج حاصل از داشبورد‌ها باید به موقع به نماینده مریوطه داده شود تا متوجه وضعیت و موقعیت خود در شرکت شده و از برآیند اعتبار این ارزیابی به نقطه اقناع برسد.

وی فرآیند ارزیابی مستمر و موضوع اعتبار برای نمایندگان را مهمتر از مسائل مالی عنوان کرد وافزود: پس از ارزیابی نمایندگان، آن‌هایی که در گروه رتبه برتر قرار می‌گیرند، باید روش‌هایی برای جلوگیری از ایستایی و بهبود عملکرد آن‌ها ارائه نماییم تا ضمن بکارگیری و شناخت استعداد‌های ویژه همکاران نماینده برتر، نسبت به انتقال دانش و تجربه آن‌ها، برای اصلاح روش‌ها و ادامه مسیر موفقیت استفاده شود. برای نمایندگانی هم که در شاخص‌های ارزیابی رتبه مناسبی کسب نکرده باشند نیز، باید اقدامات مختلف آموزشی را در نظر بگیریم تا با رفع ایرادات و اشکالات، این گروه از نمایندگان نیز به گروه نمایندگان برتر اضافه شوند.

علیرضا مقدسی عضو هیات مدیره و رئیس شورای فناوری در این جلسه ضمن قدردانی و حمایت از اقدامات صورت گرفته، بیان داشت: برای ارزیابی نمایندگان، نیاز به شاخص‌های معینی داشتیم که این شاخص‌ها در داشبورد رتبه بندی نمایندگی‌ها پیش بینی و اقداماتی در این زمینه انجام شده تا به هدف غایی در افزایش فروش و اصلاح ترکیب پرتفوی شرکت برسیم.

بیمه ایران در سال ۱۴۰۱ با صدور ۱۷ میلیون فقره بیمه نامه، رشد ۳/۳ درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کرده و این بخشی از رسالت نمایندگان که در خط مقدم فروش و از عوامل کلیدی صنعت بیمه بشمار می‌آیند، بوده است که باید برای بازدهی بیشتر، انگیزه آن‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی خواستار اجرای هر چه سریعتر داشبورد رتبه بندی نمایندگان و ارائه گزارش‌های تحلیلی به هیات مدیره شد وگفت: مدیران ارشد بیمه ایران با حساسیت ویژه‌ای پیگیر بازنگری و تکمیل شاخص‌های ارزیابی و امور تحول آفرینی شرکت هستند و اقدامات خوبی انجام شده که نتایج این اقدامات در صورت‌های مالی شرکت و افزایش تعداد و میزان حق بیمه و درآمد‌های تحقق یافته شرکت قابل مشاهده است.

مقدسی افزود: ۲۵ شاخص با نظر خبرگان برای ارزیابی تدوین گردیده که از این تعداد، ۷ شاخص، در مرحله اول اجرا شد و برای اعتبار و روانی بیشتر، در مرحله بعدی، همه ۲۵ شاخص، عملیاتی می‌گردد و سامانه معرفی شده، ارزیابی و تحلیل شاخص‌ها را تسهیل می‌کند.

گفتنی است: داشبورد رتبه بندی سنجش کارایی و درجه بندی نمایندگی‌ها، یک داشبورد مدیریتی برای نشان دادن جایگاه هر نماینده در کل کشور، استان و شعبه است و بر اساس مبانی قانونی، مصوبات هیات مدیره و آیین نامه حدود اختیارات و همچنین طی کردن مراحل تحقیقاتی در ۳ فاز طراحی و راه اندازی شده است.

فاز اول شامل بررسی‌های مقدماتی و جمع آوری اطلاعات و طراحی شاخص‌ها، فاز دوم، تحلیل و مصاحبه با خبرگان و نهایی کردن شاخص‌ها فاز سوم نیز تجزیه و تحلیل مدل، جمع بندی و ارائه گزارش نهایی است.

همچنین در این آیین گزارشی از عملکرد این داشبورد و مراحل راه اندازی آن، توسط سلامی سرپرست معاونت برنامه ریزی و نوآوری، خدامی معاون حقوقی و هماهنگی امور استان‌ها شعب و نمایندگی‌ها، حمید رضا بحیرایی مدیرکل امور نمایندگی‌ها و نسترن کلاه چی معاون آمار مدیریت فناوری اطلاعات و آمار ارائه گردید.

برچسب ها: بیمه ایران
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
۲۱۲ هزار فرزند توسط زنان سرپرست خانوار بزرگ می‌شوند ۲۱۲ هزار فرزند توسط زنان سرپرست خانوار بزرگ می‌شوند
رئیس سازمان بهزیستی کشور از شناسایی ۵۳ هزار زن سالمند تنها در کشور خبر داد و گفت: این زنان تحت آموزش‌های ویژه قرار گرفتند.
بندری که یوسف را از پدرش ربود بندری که یوسف را از پدرش ربود
پدر یوسف جاویدی، یکی از جان باختگان در حادثه انفجار شهید رجایی در چهلمین روز درگذشت فرزندش، از مسئولین می‌خواهد به بازرسی‌ها و وظایفشان عمل کنند تا داستان «یوسف»‌ها هیچ گاه تکرار نشود.
چگونه خسارت ناشی از حوادث برق را دریافت کنیم چگونه خسارت ناشی از حوادث برق را دریافت کنیم
مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر با تشریح روند پرداخت خسارت به مشترکانی که دچار آسیب یا خسارت ناشی از برق شده‌اند، اعلام کرد: حق بیمه‌ای که ماهانه از مشترکان دریافت می‌شود، پشتوانه‌ای برای جبران این خسارت‌هاست و مشترکان می‌توانند با مراجعه به سامانه و ارائه مدارک لازم، خسارت خود را پیگیری کنند.
فیلم+روایت رئیس پلیس آگاهی از نحوه قتل الهه حسین نژاد فیلم+روایت رئیس پلیس آگاهی از نحوه قتل الهه حسین نژاد
قاتل پس از ارتکاب جرم، جسد را به بیابان‌های اطراف فرودگاه منتقل می‌کند تا آثار جنایت را مخفی کند با این حال، اقدامات اطلاعاتی و کارآگاهی پیچیده پلیس در مدت کوتاهی منجر به شناسایی و دستگیری متهم اصلی در شب گذشته شد.
تاج بر سر دختر شایسته تایلند تاج بر سر دختر شایسته تایلند
در حالی‌که نماینده تایلند تاج دختر شایسته جهان را بر سر گذاشت و هند میزبان یکی از پرهزینه‌ترین رویداد‌های سال بود، پشت صحنه رقابت Miss World ۲۰۲۵ با اتهامات تندی از سوی نماینده انگلستان به لرزه افتاد.
خانم ها، افسردگی میانسالی را جدی بگیرید خانم ها، افسردگی میانسالی را جدی بگیرید
افسردگی در میانسالی مشکلی شایع و قابل درمان است و این افراد باید بدانند که تنها نیستند و لازم نیست در سکوت و تنهایی رنج بکشند.
چرا حوصله کتاب خواندن نداریم؟ چرا حوصله کتاب خواندن نداریم؟
در دنیای پرهیاهوی امروز، بی‌حوصلگی برای مطالعه به پدیده‌ای فراگیر تبدیل شده و ذهن انسان معاصر را از تمرکز و تفکر عمیق دور کرده است
برگزیده
۲۱۲ هزار فرزند توسط زنان سرپرست خانوار بزرگ می‌شوند ۲۱۲ هزار فرزند توسط زنان سرپرست خانوار بزرگ می‌شوند
رئیس سازمان بهزیستی کشور از شناسایی ۵۳ هزار زن سالمند تنها در کشور خبر داد و گفت: این زنان تحت آموزش‌های ویژه قرار گرفتند.
۸ میلیون وام برای موتور کم مصرف کولر ۸ میلیون وام برای موتور کم مصرف کولر
وزیر نیرو گفت: تسهیلات ۸ میلیون تومانی با نرخ سود ۱۸ درصد به ازای هر کد ملی از طریق سکوی جت وام، فقط برای خرید الکتروموتور‌های راندمان بالا BLDC در دسترس عموم قرار گرفته است.
روز یکشنبه، آزمون مجلس و مدنی زاده روز یکشنبه، آزمون مجلس و مدنی زاده
سخنگوی هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه نامه معرفی «مدنی‌زاده» به عنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد در جلسه فردا اعلام وصول می‌شود، گفت که از فردا جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس برای بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی اقتصاد آغاز می‌شود.
صفحه خبر بالای تصاویر