کد خبر: ۱۸۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
بر اساس نتایج نظرسنجی مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو در زمستان ۱۴۰۱

رانا، پارس، هایما و پژو ۲۰۶ دارای بیش‌ترین رضایت مشتریان

مدیر ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به این که در زمستان سال گذشته، بالاترین رضایت از فرآیند فروش تا تحویل به خودرو‌های رانا، پارس، هایما S۵، هایما S۷ و پژو ۲۰۶ اختصاص دارد، اظهار کرد: در این دوره رضایت از سمند، سورن، تارا، هایما S ۵، رانا و دنا پلاس اتوماتیک بیش‌ترین نرخ رشد را داشته است.
رانا، پارس، هایما و پژو ۲۰۶ دارای بیش‌ترین رضایت مشتریان

رانا، پارس، هایما و پژو ۲۰۶ دارای بیش‌ترین رضایت مشتریان

مخاطب24:محمدرضا هادی نژاد، با اشاره به این نکته که مدیریت ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با توجه به ماموریت محوله در راستای افزایش رضایت مشتریان در زنجیره ارزش و صیانت از مشتریان، نظرسنجی‌های دوره‌ای از فرآیند‌های جاری را انجام می‌دهد، گفت: سنجش رضایت از فرآیند فروش تا تحویل خودرو، کیفیت اولیه محصول (سه ماه بعد از تحویل) و کیفیت دوام محصول (۲۴ ماه بعد از زمان تحویل)، فرآیند پذیرش تا ترخیص در شبکه نمایندگی، امدادرسانی و همچنین سنجش رضایت مشتریان از فرآیند رسیدگی به درخواست‌ها و شکایت‌ها در حوزه‌های فروش، خدمات پس از فروش، کیفیت محصول و امدادخودرو از جمله این ارزیابی‌هاست.
وی با اشاره به نتایج نظرسنجی رضایت مشتریان از خدمات فروش زمستان ۱۴۰۱، تشریح کرد: در این نظرسنجی رضایت مشتریان از خدمات فروش شرکت ایران خودرو ارزیابی و عوامل موثر بر آن شناسایی شده و جامعه آماری شامل مشتریانی است که در زمستان ۱۴۰۱ خودروی خود را از نمایندگی‌های سطح کشور تحویل گرفته‌اند.
مدیر ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو، با بیان این که بر این اساس، میانگین رضایت مشتریان از خدمات فروش در زمستان سال ۱۴۰۱ عدد ۷۴.۱۷ را کسب کرده است که نسبت به پاییز همان سال، ۰.۳ درصد رشد و نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۲ درصد رشد داشته است، گفت: عمده‌ترین علت آن بهبود «تحویل به موقع» و «اطلاع رسانی شرایط فروش» است که به ترتیب نرخ رشد ۷.۳ درصد و ۱.۶ درصد را داشته است.
وی با بیان این که میانگین رضایت از رسیدگی به درخواست‌ها و شکایت‌ها در زمستان ۱۴۰۱ عدد ۶۰.۳۳ را به خود اختصاص داده که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۶.۵ درصد رشد داشته، اظهار کرد: به تفکیک حوزه‌های مرتبط، امداد خودرو ۶۶.۹۵ درصد، خدمات پس از فروش ۶۴.۰۴ درصد، فروش ۵۹.۶ درصد و کیفیت محصول ۵۴.۱۷ درصد (نیمه دوم ۱۴۰۱) بوده است که عمده‌ترین دلایل این میزان رشد بهبود رضایت در «زمان به طول انجامیده برای رسیدگی به درخواست»، «سهولت فرآیند ثبت درخواست» و «اولین تماس از سوی کارشناس» است.
هادی‌نژاد با بیان این که میانگین رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش با کسب مقدار ۷۳.۴۲ در زمستان ۱۴۰۱ نسبت به دوره قبل از آن ۱.۵ درصد رشد و نسبت به دوره مشابه در سال قبل ۵.۷ درصد رشد داشته، یادآور شد: بیش‌ترین نرخ رشد مربوط «رضایت از هزینه»، «اطلاع رسانی مناسب در مورد تعمیرات و تعویض ها»، «انجام کامل تعمیرات یا سرویس دوره ای» و «آراستگی فضا‌های داخلی تعمیرگاه برای پذیرش و ترخیص» است.

 
برچسب ها: ایران خودرو
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
در زمان مارزدگی و عقرب زدگی چه کاری نباید بکنیم؟ در زمان مارزدگی و عقرب زدگی چه کاری نباید بکنیم؟
یک متخصص مسمومیت‌ها هشدار داد: محل گزش مار یا عقرب را هرگز تیغ نزنید یا زهر آن را مک نکنید، زیرا این اقدامات می‌توانند سم را سریع‌تر در بدن پخش کرده و خطر مرگ را افزایش دهند.
بخاطر کار‌های کاترین خانم مصطفی خان مقصر شناخته شد؟! بخاطر کار‌های کاترین خانم مصطفی خان مقصر شناخته شد؟!
در پی ادعای یک نماینده پیشین مجلس در برنامه‌ای در رسانه ملی، دستگاه قضایی به منظور ارائه اسناد ادعای مطرح شده وی را احضار کرد.
از اسراییل و توسط چه کسی به رهبری نامه نوشته شده است؟ از اسراییل و توسط چه کسی به رهبری نامه نوشته شده است؟
در طول جنگ تحمیلی اسرائیل به ایران و پس از آن، بنا به شواهد بسیار که گاه بسیار بیش از حد آشکار بود؛ ضربه به اعتبار رهبری و مردمی آیت‌الله خامنه‌ای مهم‌ترین سرفصل پیوست عملیات نظامی و روانی رژیم بود.
هکر‌های وابسته به ایرانی اطلاعات هزاران اسرائیلی با سوابق نظامی را فاش کرد هکر‌های وابسته به ایرانی اطلاعات هزاران اسرائیلی با سوابق نظامی را فاش کرد
یک پایگاه داده حاوی هزاران رزومه متعلق به اسرائیلی‌هایی که در موقعیت‌های حساس و طبقه‌بندی‌شده در ارتش اسرائیل و دیگر نهاد‌های امنیتی خدمت کرده‌اند، ماه گذشته توسط یک گروه هکری وابسته به ایران به‌صورت آنلاین افشا شد.
آمادگی تهران برای مواجه با تهدیدات ضروری است آمادگی تهران برای مواجه با تهدیدات ضروری است
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به جنگ ۱۲ روزه تحمیلی اظهار کرد: آمادگی کامل برای مواجه با تهدیدات امنیتی ملی در این شرایط ضروری است.
شرکت‌های ایرانی پول مسافران را پس دادند؟ حالا چرا شرکت‌های خارجی پول‌ها را عودت نمی‌دهند؟ شرکت‌های ایرانی پول مسافران را پس دادند؟ حالا چرا شرکت‌های خارجی پول‌ها را عودت نمی‌دهند؟
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر سفر هوایی و گردشگری استان تهران بخشنامه‌های صادرشده برای استرداد هزینه سفر‌های لغوشده در طول جنگ ۱۲ روزه را به‌ویژه در «سفر‌های خارجی»، ناکارآمد دانست و گفت: «کشور‌های دیگر شرایط کنسلی اعمال‌شده از سوی ایران را قبول ندارند و حاضر به استرداد وجوه مسافر ایرانی نیستند. متولیان دولتی دست‌کم می‌توانند با کشور‌های کثیرالاسفر ایرانی‌ها مثل ترکیه، امارات و تایلند رایزنی کنند.»
پ. ک. ک رسماً خلع سلاح را آغاز کرد پ. ک. ک رسماً خلع سلاح را آغاز کرد
رسانه‌های محلی از آغاز رسمی خلع سلاح گروه موسوم به حزب کارگران کردستان از امروز ۲۰ تیرماه خبر دادند.
برگزیده
صفحه خبر بالای تصاویر