کد خبر: ۱۸۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
بر اساس نتایج نظرسنجی مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو در زمستان ۱۴۰۱

رانا، پارس، هایما و پژو ۲۰۶ دارای بیش‌ترین رضایت مشتریان

مدیر ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به این که در زمستان سال گذشته، بالاترین رضایت از فرآیند فروش تا تحویل به خودرو‌های رانا، پارس، هایما S۵، هایما S۷ و پژو ۲۰۶ اختصاص دارد، اظهار کرد: در این دوره رضایت از سمند، سورن، تارا، هایما S ۵، رانا و دنا پلاس اتوماتیک بیش‌ترین نرخ رشد را داشته است.
رانا، پارس، هایما و پژو ۲۰۶ دارای بیش‌ترین رضایت مشتریان

رانا، پارس، هایما و پژو ۲۰۶ دارای بیش‌ترین رضایت مشتریان

مخاطب24:محمدرضا هادی نژاد، با اشاره به این نکته که مدیریت ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با توجه به ماموریت محوله در راستای افزایش رضایت مشتریان در زنجیره ارزش و صیانت از مشتریان، نظرسنجی‌های دوره‌ای از فرآیند‌های جاری را انجام می‌دهد، گفت: سنجش رضایت از فرآیند فروش تا تحویل خودرو، کیفیت اولیه محصول (سه ماه بعد از تحویل) و کیفیت دوام محصول (۲۴ ماه بعد از زمان تحویل)، فرآیند پذیرش تا ترخیص در شبکه نمایندگی، امدادرسانی و همچنین سنجش رضایت مشتریان از فرآیند رسیدگی به درخواست‌ها و شکایت‌ها در حوزه‌های فروش، خدمات پس از فروش، کیفیت محصول و امدادخودرو از جمله این ارزیابی‌هاست.
وی با اشاره به نتایج نظرسنجی رضایت مشتریان از خدمات فروش زمستان ۱۴۰۱، تشریح کرد: در این نظرسنجی رضایت مشتریان از خدمات فروش شرکت ایران خودرو ارزیابی و عوامل موثر بر آن شناسایی شده و جامعه آماری شامل مشتریانی است که در زمستان ۱۴۰۱ خودروی خود را از نمایندگی‌های سطح کشور تحویل گرفته‌اند.
مدیر ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو، با بیان این که بر این اساس، میانگین رضایت مشتریان از خدمات فروش در زمستان سال ۱۴۰۱ عدد ۷۴.۱۷ را کسب کرده است که نسبت به پاییز همان سال، ۰.۳ درصد رشد و نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۲ درصد رشد داشته است، گفت: عمده‌ترین علت آن بهبود «تحویل به موقع» و «اطلاع رسانی شرایط فروش» است که به ترتیب نرخ رشد ۷.۳ درصد و ۱.۶ درصد را داشته است.
وی با بیان این که میانگین رضایت از رسیدگی به درخواست‌ها و شکایت‌ها در زمستان ۱۴۰۱ عدد ۶۰.۳۳ را به خود اختصاص داده که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۶.۵ درصد رشد داشته، اظهار کرد: به تفکیک حوزه‌های مرتبط، امداد خودرو ۶۶.۹۵ درصد، خدمات پس از فروش ۶۴.۰۴ درصد، فروش ۵۹.۶ درصد و کیفیت محصول ۵۴.۱۷ درصد (نیمه دوم ۱۴۰۱) بوده است که عمده‌ترین دلایل این میزان رشد بهبود رضایت در «زمان به طول انجامیده برای رسیدگی به درخواست»، «سهولت فرآیند ثبت درخواست» و «اولین تماس از سوی کارشناس» است.
هادی‌نژاد با بیان این که میانگین رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش با کسب مقدار ۷۳.۴۲ در زمستان ۱۴۰۱ نسبت به دوره قبل از آن ۱.۵ درصد رشد و نسبت به دوره مشابه در سال قبل ۵.۷ درصد رشد داشته، یادآور شد: بیش‌ترین نرخ رشد مربوط «رضایت از هزینه»، «اطلاع رسانی مناسب در مورد تعمیرات و تعویض ها»، «انجام کامل تعمیرات یا سرویس دوره ای» و «آراستگی فضا‌های داخلی تعمیرگاه برای پذیرش و ترخیص» است.

 
برچسب ها: ایران خودرو
آخرین اخبار
پربازدید ها
اخبار داغ
بیانیه مشترک درباره تقویت همکاری‌های دوجانبه تهران و آستانه بیانیه مشترک درباره تقویت همکاری‌های دوجانبه تهران و آستانه
«مسعود پزشکیان» روز پنجشنبه در نشست خبری مشترک با قاسم‌ ژومارت توکایف با بیان اینکه ایران در چارچوب سیاست همسایگی اهمیت ویژه‌ای برای منطقه آسیای مرکزی قائل است، قزاقستان را «شریک مهم ایران در منطقه و همسایه مؤثر در حوزه دریای خزر» توصیف کرد
ویدیو+ عملیات تصرف بزرگترین نفتکش ونزوئلا توسط سربازان آمریکایی را ببینید ویدیو+ عملیات تصرف بزرگترین نفتکش ونزوئلا توسط سربازان آمریکایی را ببینید
ونزوئلا توقیف یک نفتکش توسط آمریکا در سواحل خود را محکوم و آن را «دزدی دریایی بین‌المللی» خواند و ایالات متحده را به طراحی یک «برنامه عمدی» برای غارت منابع انرژی این کشور متهم کرد
نیوکاسل در واپسین دقایق پیروزی را از دست داد نیوکاسل در واپسین دقایق پیروزی را از دست داد
تیم نیوکاسل که تا لحظات پایانی در آستانه کسب سه امتیاز بود، تنها دو دقیقه مانده به پایان مسابقه برابر حریف خود غافلگیر شد و نتیجه برد را از دست داد.
ببینید: فرود اضطراری هواپیما در اتوبان ببینید: فرود اضطراری هواپیما در اتوبان
هواپیما در این فرود اضطراری با آسیب جدی مواجه شده است. مقام‌های محلی اعلام کردند که خلبان پیش از فرود، با نقص فنی در موتور روبه‌رو شده بود و به همین دلیل ناچار شد روی جاده بنشیند
نمایش پیانیست؛ در باب میوه‌گانی زیادی انسانی نمایش پیانیست؛ در باب میوه‌گانی زیادی انسانی
نمایش «پیانیست» با خلق جهانی استعاری و بدن‌مند، تماشاگر را به فضایی می‌برد که در آن مرز میان انسان و میوه محو می‌شود و مفاهیم قدرت، آگاهی، فرسودگی و حقیقت در قالب شکل‌های تازه‌ای از زیست به صحنه درمی‌آیند. این اثر، نه صرفاً یک نمایش فانتزی، بلکه دستگاهی مفهومی است که از طریق دفرمه‌گی بدن‌ها و زبان، به ساختار‌های سلطه و میل در جهان انسانی طعنه می‌زند. کارگردان در این نمایش تلاش می‌کند اقتداری را که بی‌دلیل یا با دلیل مشکوک بر زندگی روزمره سایه انداخته، در قالب میوه‌هایی مجسم کند که در ظاهر شاداب‌اند، اما از درون گرفتار جبر‌های هستی‌شناسانه هستند.
اوسمار: جادوگری! من کاتولیک هستم اوسمار: جادوگری! من کاتولیک هستم
اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس امروز در نشست خبری خود با سوالی در مورد لحظه عجیب دربی پایتخت مواجه شد.
بخشنامه تغییر ساعات کار ادارات + جزئیات بخشنامه تغییر ساعات کار ادارات + جزئیات
بر اساس بخشنامه سراسری معاون وزیر کشور خطاب به تمامی استانداران ساعات کار ادارات دولتی، شهرداری‌ها، بانک‌ها و ارگان‌های عمومی از اول دی‌ماه ۱۴۰۴ لغایت ۲۹ اسفند ۱۴۰۴ از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ ظهر تعیین شده است.
برگزیده
اطلاعیه مهم درباره واریز یارانه طرح یسنا اطلاعیه مهم درباره واریز یارانه طرح یسنا
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حساب مشمولین مرحله اول طرح یسنا شامل سرپرستان خانوار ۳ دهک اول درآمدی دارای مادر باردار و فرزند شیرخوار (زیر ۲سال) از ۱۰ آذر شارژ می‌شود.
قابل توجه سهامداران: سود سهام عدالت امسال چقدر واریز می‌شود؟ قابل توجه سهامداران: سود سهام عدالت امسال چقدر واریز می‌شود؟
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: مابقی سود سهام عدالت تا آخر هفته جاری طی روزهای آینده واریز می‌شود.
علت نوسان شدید قیمت برنج ایرانی علت نوسان شدید قیمت برنج ایرانی
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: محدودیت عرضه و عدم همخوانی عرضه و تقاضا منجر به نوسان قیمت برنج شده است، درحالیکه افزایش واردات برنج پاکستانی منجر به تنظیم بازار می‌شود.
صفحه خبر بالای تصاویر