کد خبر: ۱۸۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی صادر شد؛
به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط‎‌عمومی، دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور پیامی این روز را به همه فعالان حوزه رسانه تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به فعالان و متخصصان حوزه روابط‌عمومی

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از سازمان تامین اجتماعی؛ دکتر موسوی در این پیام، با اشاره به اینکه مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب؛ کشور ما بیش از هر چیز به امیدآفرینی نیاز دارد، ابراز امیدواری کرده است با همیاری و همکاری شاغلان و متخصصان این حوزه در جلب رضایت ملت شریف ایران؛ رضایت خداوند متعال نیز حاصل گردد.

متن پیام مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی، به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط‌عمومی را به همه فعالین حوزه رسانه که وظیفه حساس جهاد تبیین، تشریح دستاورد‌ها و برقراری تعامل مستمر و هدفمند میان مخاطبان و سازمان‌ها را از طریق مدیریت گردش شفاف و صحیح اطلاعات در دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف بر عهده دارند؛ تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

در دنیای امروز و در تمام نظام‌های اجتماعی و مدیریتی، استفاده هدفمند از رسانه در مسیر ایجاد تعاملی مؤثر و صادقانه با ذی‌نفعان متنوع و متکثر، یکی از شاخص‌های ارزیابی موفقیت سازمان‌ها است و واحد‌های روابط‌عمومی نقش مهمی در جهت ایجاد این ارتباط و تعاملات ایفا می‌کنند. به یک معنا آن‌گونه که در منابع علمی و مفاهیم تئوریک این رشته آمده، روابط‌عمومی هر سازمان پیشانی و ویترین آن سازمان برای برقراری، حفظ و توسعه ارتباط سازمان با آحاد جامعه و مخاطبان است و ارزیابی و قضاوت افکار عمومی، فضای سیاسی و ذی‌نفعان یک سازمان، تا حد زیادی وابسته به کارامدی، هوشمندی و تدبیر واحد‌های روابط‌عمومی و کارکنان این واحد است که در عمل دروازه‌های اصلی ارتباط و تعامل با جامعه هدف هستند.

اهمیت نقش روابط‌عمومی‌ها در کشور ما در سال‌های اخیر به‌واسطه صدور فرمان «جهاد تبیین» از سوی مقام معظم رهبری و تأکید معظم‌له بر ضرورت و اهمیت فعالیت رسانه‌ای با هدف گسترش شفافیت و تبیین دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی و برملا شدن دروغ‌ها و ادعا‌های کذب دشمنان نظام، دوچندان شده و از این حیث مجاهدت‌های شبانه‌روزی فعالان عرصه ارتباطات و رسانه خصوصاً تلاشگران عرصه روابط‌عمومی ارزشمند و قابل تقدیر است.

در سازمان تأمین‌اجتماعی نیز به‌عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌گر اجتماعی کشور که به‌طور مستقیم با بیش از نیمی از مردم شریف ایران اسلامی و به‌طور غیرمستقیم با تمام آحاد جامعه در ارتباط است، قطعاً بدون در اختیار داشتن یک دستگاه ارتباطی حساب‌شده و مبتنی بر اصول علمی این حرفه و نیز شناخت دقیق ویژگی‌های جامعه متنوع مخاطبان سازمان، نمی‌توان به ارتباط مؤثر با مخاطبان و تبیین دستاورد‌ها و برنامه‌های سازمان در حوزه‌های مختلف مأموریتی و آشناسازی جامعه و نهاد‌های تصمیم‌ساز کشور با ریشه‌ها و خاستگاه چالش‌های این حوزه امیدوار بود و درست به همین جهت است که انتظار می‌رود فعالان رسانه‌ای سازمان از منظری راهبردی و با رویکردی جهادی، به دنبال ایجاد تحول، تحقق عدالت و ارتقای اعتماد باشند.

اینجانب به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی و ضمن تبریک مجدد این مناسبت، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه جهادگران عرصه ارتباطات و رسانه خصوصاً همکاران محترم ما در روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی چه در ستاد مرکزی و چه در ادارات‌کل و مدیریت‌های درمان استان‌ها و همچنین شرکت‌های تابعه، امیدوارم در شرایطی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب؛ کشور ما بیش از هر چیز به امیدآفرینی نیاز دارد، بتوانیم با همیاری و مجاهدت این عزیزان و با تعامل گسترده و هم‌افزا با واحد‌های مختلف سازمان و همچنین سایر بستر‌های رسانه‌ای کشور، بیش از پیش در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم و با جلب رضایت ملت شریف ایران؛ ان‌شاءلله رضایت خداوند متعال را نیز به دست آوریم.

میرهاشم موسوی
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
وکس صورت در دوران قاعدگی ضرر دارد؟ title
خدمات زیبایی مثل مانیکور، پدیکور، اپیلاسیون و… به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره‌ تبدیل شده‌اند.
تفاوت قاضی ایستاده و قاضی نشسته چیست؟ title
در یک تقسیم‌بندی کلی قضات به دو عنوان قاضی ایستاده و قاضی نشسته تقسیم می‌شود. قاضی ایستاده به دادیار، دادستان و بازپرس، گفته می‌شود و قاضی نشسته به قاضی صدور حکم گفته می‌شود.
پلمپ قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران بخاطر حجاب! title
پیتزا "داوود" قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران به دلیل عدم رعایت حجاب پلمب شد
بعد از ۱۸ سال نمی‌دانم ناصر عبداللهی را کشته‌اند یا نه؟ title
«ناصر را زده بودند، اما این‌که چه کسی این‌کار را کرد من هیچ‌وقت نفهمیدم»؛ این‌ها گفته‌های فاطمه فهیمی، همسر ناصر عبداللهی است. پس از ۱۸ سال، او در مصاحبه خود روایتی جدید از مرگ پرابهام خواننده مشهور دارد. کسی که به گفته خودش در تمام این سال‌ها متهم به قتل همسرش بوده، اما قانون به او اجازه نداده تا او را پیگیری قضایی کند. این پرونده عبداللهی بدون پیگیری پدر و پسران عبداللهی مختومه اعلام شد و هرگز عاملان مرگش شناخته و مجازات نشدند.
سرعت اینترنت در ایران چطوره؟ title
با وجود گزارش جدید اسپیدتست در ماه مارس ۲۰۲۴ که حاکی از بهبود وضعیت سرعت اینترنت ایران است، جایگاه ایران در رده‌بندی کلی نسبت به دیگر کشور‌ها افت داشته است.
آیا شما عزت نفس پایینی دارید؟ title
عزت نفس پایین می‌تواند نحوه تفکر، کار‌هایی را که انجام می‌دهید و میزان موفقیت شما را تغییر دهد.
مصرف سیگار مضرتر یا ویپ؟ title
بسیاری گمان می‌کنند که ویپ نسبت به سیگار یا قلیان خطر کمتری برای سلامتی انسان دارد. هرچند حالا دانشمندان نسبت به استفاده از ویپ هشدار بسیار جدی داده‌اند.
برگزیده
توصیه مهم رهبر انقلاب به ارتش جمهوری اسلامی ایران title
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: جا دارد که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را «حزب‌الله» بنامیم. هر چه می‌توانید، در این خطِّ حزب‌اللّهی جلو بروید.
رئیسی: وعده صادق هیمنه شکست‌ناپذیری اسرائیل را فرو ریخت title
رئیس‌جمهور گفت: بعد طوفان الاقصی، وعده صادق هیمنه اسرائیل را فرو ریخت و ثابت کرد قدرت آن‌ها تارعنکبوتی است.
رئیسی: ایستادگی یمن معادلات را به‌نفع غزه رقم خواهد زد title
رئیس‌جمهور با اشاره به ابتکارات دلاورانه مجاهدان یمنی در جهت توقف نسل‌کشی ملت فلسطین تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان یمن کنار ملت فلسطین قطعاً در بازدارندگی جنایات رژیم صهیونیستی مؤثر است و معادلات را به‌نفع مردم مظلوم غزه رقم خواهد زد.
گزارش ارتش رژیم صهیونیستی از جزئیات حمله ایران title
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ایران شب گذشته بیش از ۳۰۰ موشک بالستیک و پهپاد و موشک کروز شلیک کرد.
سقوط بازار‌های مالی جهان پس از پاسخ ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی title
پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، بازار‌های مالی دیجیتال را دچار نوسان شدید کرده است.
واکنش سردار حاجی زاده به حمله پهپادی سپاه به اسرائیل title
سردار حاجی زاده به حمله پهپادی سپاه به اسرائیل واکنش نشان داد.