به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از سازمان تامین اجتماعی؛ دکتر موسوی در این پیام، با اشاره به اینکه مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب؛ کشور ما بیش از هر چیز به امیدآفرینی نیاز دارد، ابراز امیدواری کرده است با همیاری و همکاری شاغلان و متخصصان این حوزه در جلب رضایت ملت شریف ایران؛ رضایت خداوند متعال نیز حاصل گردد.
متن پیام مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابطعمومی، به این شرح است:
بسمالله الرحمن الرحیم
فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابطعمومی را به همه فعالین حوزه رسانه که وظیفه حساس جهاد تبیین، تشریح دستاوردها و برقراری تعامل مستمر و هدفمند میان مخاطبان و سازمانها را از طریق مدیریت گردش شفاف و صحیح اطلاعات در دستگاهها، سازمانها و نهادهای مختلف بر عهده دارند؛ تبریک و تهنیت عرض میکنم.
در دنیای امروز و در تمام نظامهای اجتماعی و مدیریتی، استفاده هدفمند از رسانه در مسیر ایجاد تعاملی مؤثر و صادقانه با ذینفعان متنوع و متکثر، یکی از شاخصهای ارزیابی موفقیت سازمانها است و واحدهای روابطعمومی نقش مهمی در جهت ایجاد این ارتباط و تعاملات ایفا میکنند. به یک معنا آنگونه که در منابع علمی و مفاهیم تئوریک این رشته آمده، روابطعمومی هر سازمان پیشانی و ویترین آن سازمان برای برقراری، حفظ و توسعه ارتباط سازمان با آحاد جامعه و مخاطبان است و ارزیابی و قضاوت افکار عمومی، فضای سیاسی و ذینفعان یک سازمان، تا حد زیادی وابسته به کارامدی، هوشمندی و تدبیر واحدهای روابطعمومی و کارکنان این واحد است که در عمل دروازههای اصلی ارتباط و تعامل با جامعه هدف هستند.
اهمیت نقش روابطعمومیها در کشور ما در سالهای اخیر بهواسطه صدور فرمان «جهاد تبیین» از سوی مقام معظم رهبری و تأکید معظمله بر ضرورت و اهمیت فعالیت رسانهای با هدف گسترش شفافیت و تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و برملا شدن دروغها و ادعاهای کذب دشمنان نظام، دوچندان شده و از این حیث مجاهدتهای شبانهروزی فعالان عرصه ارتباطات و رسانه خصوصاً تلاشگران عرصه روابطعمومی ارزشمند و قابل تقدیر است.
در سازمان تأمیناجتماعی نیز بهعنوان بزرگترین سازمان بیمهگر اجتماعی کشور که بهطور مستقیم با بیش از نیمی از مردم شریف ایران اسلامی و بهطور غیرمستقیم با تمام آحاد جامعه در ارتباط است، قطعاً بدون در اختیار داشتن یک دستگاه ارتباطی حسابشده و مبتنی بر اصول علمی این حرفه و نیز شناخت دقیق ویژگیهای جامعه متنوع مخاطبان سازمان، نمیتوان به ارتباط مؤثر با مخاطبان و تبیین دستاوردها و برنامههای سازمان در حوزههای مختلف مأموریتی و آشناسازی جامعه و نهادهای تصمیمساز کشور با ریشهها و خاستگاه چالشهای این حوزه امیدوار بود و درست به همین جهت است که انتظار میرود فعالان رسانهای سازمان از منظری راهبردی و با رویکردی جهادی، به دنبال ایجاد تحول، تحقق عدالت و ارتقای اعتماد باشند.
اینجانب به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابطعمومی و ضمن تبریک مجدد این مناسبت، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه جهادگران عرصه ارتباطات و رسانه خصوصاً همکاران محترم ما در روابطعمومی سازمان تأمیناجتماعی چه در ستاد مرکزی و چه در اداراتکل و مدیریتهای درمان استانها و همچنین شرکتهای تابعه، امیدوارم در شرایطی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب؛ کشور ما بیش از هر چیز به امیدآفرینی نیاز دارد، بتوانیم با همیاری و مجاهدت این عزیزان و با تعامل گسترده و همافزا با واحدهای مختلف سازمان و همچنین سایر بسترهای رسانهای کشور، بیش از پیش در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم و با جلب رضایت ملت شریف ایران؛ انشاءلله رضایت خداوند متعال را نیز به دست آوریم.
میرهاشم موسوی
مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی