کد خبر: ۱۷۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت هفته روابط‌عمومی و ارتباطات پیام داد

سازمان‌ها بیش از همیشه به خلاقیت روابط‌عمومی‌ها نیاز دارند

دکتر سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در پیامی به مناسبت «هفته روابط‌عمومی و ارتباطات» خطاب به دست‌اندرکاران این حوزه تبریک گفت.
سازمان‌ها بیش از همیشه به خلاقیت روابط‌عمومی‌ها نیاز دارند

سازمان‌ها بیش از همیشه به خلاقیت روابط‌عمومی‌ها نیاز دارند

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران: در بخشی از این پیام آمده است: «اینجانب با تبریک هفته ارتباطات و روابط‌عمومی به تمامی دست‌اندرکاران این عرصه، از درگاه ایزد متعال برای ایشان توفیق روزافزون و سلامتی و نیک‌روزی مستدام مسئلت دارم و به ایشان عرض می‌کنم سازمان‌ها، امروز بیش از همیشه به شما، برنامه‌های متهورانه، خلاقیت و تفکرتان نیازمندند.»

مشروح پیام مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت «هفته روابط‌عمومی و ارتباطات» را می‌خوانید.

دست‌اندرکاران معظم حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی

با سلام و احترام

همانطور که می‌دانید در عصری زندگی می‌کنیم که انفجار اطلاعات، دسترسی به اطلاعات و سرعت انتقال و گردش آن، شفاف‌سازی همه‌جانبه و اشتراک‌گذاری فعالیت‌ها، فراگیری رسانه‌های اجتماعی و حضور بیش از نیمی از مردم جهان در این رسانه‌ها، از مختصات بارز آن است. آنچه مشهود است این است که رسانه‌های اجتماعی سبب بروز انقلابی واقعی در صنعت ارتباطات و روابط‌عمومی در قرن حاضر شده‌اند. به‌طوری‌که محتوای منتشر شده در این فضا بیشتر از سایر ابزار‌های ارتباطی، مصرف‌کننده نهایی را مورد هدف قرار می‌دهد.

با در نظر گرفتن چنین ویژگی‌هایی، دیگر نمی‌توان توقع داشت شیوه‌های ارتباطی و روابط‌عمومی مرسوم که تا چند سال پیش پاسخگوی نیاز سازمان‌ها بود، امروز نیز مفید واقع شوند. از این‌رو ضروری است فعالان این حوزه با تلاشی جهادی و غیرتمندانه نسبت به روزآمدسازی شیوه‌ها و ابزار مورد استفاده اقدام کرده و تهیه و تولید خبر و محتوای مبتنی بر واقعیت، در کوتاه‌ترین زمان ممکن را سرلوحه امور خود قرار دهند و چنان ورزیده و هوشمند فضای ارتباطی و رسانه‌ای حول سازمان خود و حتی محیط‌های کلان اجتماعی، سیاسی و... تأثیرگذار بر آن را پا‌یش کنند که بتوانند در اسرع زمان پاسخگوی بحران‌ها و نیاز‌ها باشند.

در این میان مدیریت جامعه رسانه‌های اجتماعی، تولید محتوای چند رسانه‌ای، مشاوره‌های تخصصی و ارتباطات دیجیتال و آنلاین از شاخص‌ترین حوزه‌های عملیاتی حال حاضر روابط‌عمومی‌ها است که نیازمند توجه ویژه و آموزش و پرورش نیرو‌های زبده است.

با توجه به اینکه در عرصه ارتباطات، تولید محتوا به خصوص محتوای مکتوب یا مصور در حیطه عمل و تخصص روابط‌عمومی‌هاست می‌توانیم بگوییم مهمترین ابزار و به بیانی برگ برنده در مدیریت ارتباط سازمان‌ها با مخاطبان در دست ایشان است. چراکه ابزار‌های ارتباطی، هرچند قدرتمند، نیازمند محتوای غنی، واقعی و مخاطب‌پسند برای انتشار و به تبع آن، جایگاه‌یابی و جذب مخاطب هستند. پس مزیت اصلی در رقابت میان اضلاع مثلث ارتباطات و ابتکار عمل در این محدوده، در دست روابط‌عمومی است.

با این نگاه توقع می‌رود اصحاب رسانه، فعالان دنیای ارتباطات و کارگزاران روابط‌عمومی در توفیق دیپلماسی اجتماعی سازمان‌ها و جلب اعتماد مخاطبان با تجهیز ادوات و نیرو‌های خبره، نقش شایسته و بی‌بدیل خود را به بهترین وجه ایفا کنند تا از این رهگذر رسالت خطیر خود در امر مقدس اطلاع‌رسانی را تحقق بخشند.

اینجانب با تبریک هفته ارتباطات و روابط‌عمومی به تمامی دست‌اندرکاران این عرصه، از درگاه ایزد متعال برای ایشان توفیق روزافزون و سلامتی و نیک روزی مستدام مسئلت دارم و به ایشان عرض می‌کنم سازمان‌ها، امروز بیش از همیشه به شما، برنامه‌های متهورانه، خلاقیت و تفکرتان نیازمندند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
کتیبه سه زبانه خشایارشا در وان ترکیه کتیبه سه زبانه خشایارشا در وان ترکیه
شهر وان در شرق کشور ترکیه یکی از شهر‌های باستانی است که طی قرون مختلف و به واسطه محل ژئوپولیتیکش از اهمیت فراوانی برخوردار بوده است. مردم این شهر به زبان کردی تکلم می‌کنند و جمعیتی بالغ بر ششصد هزار نفر را در خود جای داده است. شهر وان در گذشته محل زندگی ارمنیان بوده است. قدمت این شهر به یونان باستان باز می‌گردد و معروفیت آن به دریاچه زیبای آن به عنوان بزرگ‌ترین دریاچه ترکیه است که به خاطر املاح آن اغلب به رنگ سبز سیر دیده می‌شود.
بیانیه وزارت خارجه عمان در پایان گفت‌و‌گو‌های رم بیانیه وزارت خارجه عمان در پایان گفت‌و‌گو‌های رم
وزارت امور خارجه عمان در بیانیه‌ای از موافقت ایران و آمریکا برای «ورود به مرحله بعدی گفت‌وگوها» که هدف آن «امضای توافق هسته‌ای منصفانه» خواهد بود، خبر داد.
راهنمای جدید گوگل برای استفاده بهتر از هوش مصنوعی راهنمای جدید گوگل برای استفاده بهتر از هوش مصنوعی
راهنمای جدید گوگل برای مهندسی دستور، منبعی بی‌نظیر برای هر کسی است که می‌خواهد از ابزار‌های هوش مصنوعی مانند Gemini بهترین نتیجه را بگیرد.
عراقچی: مذاکرات رو به جلو است عراقچی: مذاکرات رو به جلو است
وزیر خارجه ایران گفت‌و‌گو‌های غیرمستقیم ایران و آمریکا را «رو به جلو» توصیف کرد و گفت: روز چهارشنبه جلسات فنی در سطح کارشناسان برگزار می‌شود و پس از آن، مذاکره‌کنندگان روز شنبه ملاقات خواهند کرد.
دور سوم مذاکرات طی هفته آینده برگزار خواهد شد دور سوم مذاکرات طی هفته آینده برگزار خواهد شد
دومین دور از مذاکرات غیرمستقیم میان هیات‌های مذاکره کننده ایران و ایالات متحده که با میانجی گری سلطنت عمان در ساختمان دیپلماتیک این کشور در رم در جریان بود، دقایقی پیش طبق برنامه ریزی صورت گرفته به پایان رسید. سومین دور این گفت‌و‌گو‌ها طی هفته آتی برگزار خواهد شد.
فیلم ایرانی از آمریکا جایزه گرفت فیلم ایرانی از آمریکا جایزه گرفت
نقد و بررسی فیلم سینمایی «من هنوز اینجا هستم»، پایان تصویربرداری فیلم سینمایی «آنجا کسی دیوانه نیست»، جایزه برای «آخرین زوزه‌ی گوسفند» و رونمایی از پوستر فیلم «گالیا»، اهم اخبار سینمایی امروز هستند.
حقوق ورودی گوشی تلفن همراه اعلام شد حقوق ورودی گوشی تلفن همراه اعلام شد
حقوق ورودی واردات گوشی تلفن همراه از سوی گمرک ابلاغ شد.
برگزیده
حقوق ورودی گوشی تلفن همراه اعلام شد حقوق ورودی گوشی تلفن همراه اعلام شد
حقوق ورودی واردات گوشی تلفن همراه از سوی گمرک ابلاغ شد.
تاریخ ثبت‌نام وام متاهلی اعلام شد تاریخ ثبت‌نام وام متاهلی اعلام شد
بر اساس اعلام دانشگاه شهید بهشتی زمان ثبت‌نام وام ودیعه مسکن متاهلی دانشجویان از اول اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.
کالابرگ الکترونیک در ۱۴۰۴ برای دهک‌های پایین ادامه دارد؟ کالابرگ الکترونیک در ۱۴۰۴ برای دهک‌های پایین ادامه دارد؟
سخنگوی طرح کالابرگ الکترونیک وزارت کار درباره تداوم طرح در سال ۱۴۰۴ گفت: به‌احتمال زیاد طرح کالابرگ الکترونیکی در ادامه کار، برای حمایت از دهک‌های کمتربرخوردار در سال ۱۴۰۴ ادامه خواهد یافت.
صفحه خبر بالای تصاویر