به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران :مهندس صابری وند با بیان اینکه باید در نوع تقسیم بندی اپراتورها برای چنین قیاسهایی تغییراتی صورت گیرد گفت: حتی یک مورد شکایت و نارضایتی برای مخابرات زیاد است، اما در مورد مجموعهای مانند مخابرات که خدمت رسانی آن کشوری است، برخی از موارد تا حدی ناگزیر است و مهمترین اولویت شرکت مخابرات، مشتری مداری است.
مهندس صابری وند با تاکید بر تجزیه و تحلیل دقیق مصوبات رگولاتوری در معاونت تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران تصریح کرد:در بررسی مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، نقاط تهدید، فرصت، قوت و ضعف تعیین میشود که با تجریه و تحلیل آنها و بررسی توسط حوزههای مربوطه، حسن استفاده از آنها صورت میگیرد.
معاون تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران، پشتیبانی مناسب و خدمات مطلوب پس از فروش را در رضایت مندی مشتریان بسیار موثر دانست و افزود: راهکارهای ارائه خدمات به موقع پس از فروش باید بیش از پیش مد نظر بوده و در اجرای آن کم کاری صورت نگیرد.
وی با تاکید بر تجزیه و تحلیل دقیق مصوبات رگولاتوری در معاونت تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: اپراتوری که بیش از ۲۰ میلیون مشترک ثابت و چندین میلیون مشترک دیتا دارد، در بازه دیگری تعریف میشود و اگر میزان شکایات را نسبت به تعداد مشتریان در نظر بگیریم، در مواردی درصد شکایت مخابرات در حوزه خدمات دیتا و ثابت، از اپراتورهای برتر حوزه نیز پایینتر است.
مهندس صابری وند افزود: در مجموعه مخابرات همیشه تلاش داشته ایم با یک نگاه ملی در کوتاهترین زمان مشکلات مشتریان را حل کنیم.