کد خبر: ۱۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳
عضو هیات مدیره بیمه ایران در آیین اعطای تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان:

رسیدن به تحول دیجیتال از مسیر تحول در رویکرد‌ها برای ایجاد تعادل و آرامش می‌گذرد

شرکت سهامی بیمه ایران برای چندمین سال متوالی، گواهینامه و تندیس طلایی ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد.
رسیدن به تحول دیجیتال از مسیر تحول در رویکرد‌ها برای ایجاد تعادل و آرامش می‌گذرد

رسیدن به تحول دیجیتال از مسیر تحول در رویکرد‌ها برای ایجاد تعادل و آرامش می‌گذرد

به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه ایران:شرکت سهامی بیمه ایران برای چندمین سال متوالی، گواهینامه و تندیس طلایی ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد، سید محمد ناصر مبرقعی عضو هیات مدیره بیمه ایران در حاشیه برگزاری این مراسم که در ساختمان مرکزی وزارت صمت انجام شد، دریافت این تندیس را افتخاری دیگر برای بیمه ایران در مسیرخدمت رسانی به مشتریان و بیمه گزاران عنوان کرد و گفت: رسیدن به تحول دیجیتال در ارائه خدمات بیمه گری از مسیر تحول در رویکرد‌ها و ظرفیت سازی برای ایجاد تعادل و آرامش میگذرد.

وی افزود: مدیر عامل و هیات مدیره بیمه ایران در روز‌های یکشنبه هر هفته نشست‌هایی را با عنوان یکشنبه‌های تحول و نوآوری برگزار و آخرین دستاورد‌ها و تحولات بهره گیری از ظرفیت‌های وسیع خدمات دیجیتال برای توسعه رضایت مندی ذینفعان این شرکت را مورد تحلیل، بررسی و ابلاغ قرار می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، مبرقعی با اشاره به توسعه فن آوری‌های نوین و دیجیتال که در دوره یک سال اخیر با جدیت دنبال شده و به وقوع پیوسته، این دستاورد‌ها را در راستای کاهش هزینه‌ها و وقت مشتریان، ایفای بموقع و سریع تعهدات، تولید محصولات جدید بیمه‌ای مفید دانست و تاکید کرد: بیمه ایران با تکیه بر تلاش متخصصین حوزه‌های فنی، فناوری و مالی و در اجرای راهبرد‌های سند استراتژیک شرکت و رویکرد توسعه محور ارکان خود، ریاست مجمع عمومی، اعضای مجمع، هیات مدیره و مدیرعامل با افتخار توانست مسیر تحول دیجیتال را از درگاه تحول در انگاره‌ها و رویکرد‌های بنیادین نسبت به رسالت خود که همان خدمت توام با رضایت و کرامت و حمایت برای حادثه دیدگان است، را دنبال نماید.

خوشحالیم که تمرکز توسعه استفاده از فناوری‌های نوین را ابتدا از عرصه خدمات پس از صدور و فروش آغاز کردیم و فقط به فروش و رقابت‌های مبتنی بر قیمت نپرداختیم، چرا که مردم هم از بیمه ایران، به عنوان بنیانگذار صنعت بیمه انتظار اقدامات بزرگ را داشتند و البته ارکان عالی شرکت نیز چرخش‌های تحول آفرین و قابل لمس برای همه اقشار جامعه را به عنوان مسیر و نقشه راه مشخص نموده بود.

سید محمد ناصر مبرقعی در ادامه به نتیجه قابل مشاهده استراتژی تغییرات تحول آفرین پرداخت و اظهار داشت: نتیجه این اقدامات تغییرات تحول آفرینی بود که از طریق آخرین حلقه‌های زنجیره خدمات و زیان دیدگان در مقطع تجره حادثه و خسارت احساس شده و در نهایت، منتهی به ادراکی توام با آرامش و رضایت و التیام می‌شود.

سامانه جامع ارتباط با ذینفعان SRM به عنوان مرکز صدای مشتری در بیمه ایران یک توفیق ممتازه است و برای صنعت بیمه یک الگوی برجسته به شمار می‌آید که به صورت شبانه روزی در خدمت ذینفعان است.

عضو هیات مدیره بیمه ایران افزود: جاری سازی تحولات در ارائه خدمات با این هدف است که برای زمان و شرایط روحی و آرامش مراجعین برنامه‌های التیام بخشی داشته باشیم، تا در زمان وقوع تصادف و یا حوادث دیگر، مصدوم و ذی نفع حادثه بتواند از طریق سامانه بیمه ایران من، بدون مراجعه به بیمه گر خسارت خود را دریافت کند.

وقتی که زیان دیده این توجه بیمه گر را ادراک کند، احساس امنیت و کرامت خواهد کرد و اضطراب‌های ایجاد شده در اثر حادثه اعم از تصادفات وحتی بیماری‌ها و .. در وی فروکش می‌کند و این نقطه عطف، تحولی است که در ارائه خدمات بیمه ایران اتفاق افتاده و در مسیر توسعه و اعتلا می‌باشد.

در خلال یک سال گذشته تجربه پرداخت خسارت‌های مالی ثالث و بدنه بدون نیاز به مراجعه حضوری و از طریق سامانه بیمه ایران من یکی از گام‌های کم نظیر بود.

مبرقعی، سرویس‌ها و خدمات بیمه ایران در سال جاری در زمینه‌های پاسخ گویی به مشتریان از طریق مرکز SRM، ۲۲۰شعبه و ۱۴۰۰۰دفتر شبکه نمایندگی در سراسر کشور و همچنین پرداخت برخط خسارت در رشته اتومبیل تا سقف مشخص بدون مراجعه به شرکت بیمه از طریق سامانه بیمه ایران من را از ویژگی‌های ارزشمند اقدامات توسعه‌ای بیمه ایران در یک سال اخیر برشمرد و گفت: با تاکیدات مدیر عامل و هیات مدیره بیمه ایران و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته بزودی رسیدگی و پرداخت خسارت به زیاندیدگان حوادث جرحی و فوتی را نیز همانند حوادث مالی بدون نیاز به مراجعه حضوری بصورت برخط و غیر حضوری پرداخت خواهیم تا علاوه بر تسریع فرآیند‌های تکمیل پرونده، از آزردگی روحی و تالمات قربانی حادثه رانندگی اعم از مصدوم و یا خانواده متوفی بکاهیم چراکه مراجعه مکرر این افراد برای تکمیل پرونده تالمات آن‌ها را یادآوری می‌کند و بالعکس وقتی با استفاده از سامانه بیمه ایران من تمامی مراجعات حضوری حذف می‌شود این امکان قطعاً کمی از تالمات حادثه دیدگان خواهد کاست.

با این دیدگاه خدمتی و رویکرد مبتنی بر مددکاری بیمه‌ای، در نظر است با استقرار یک پاسخگوی متخصص در علوم رفتاری در مرکز SRM و از طریق دانش این فرد متخصص و با استفاده از تکنیک‌های گفتاری صحیح، هم حادثه‌دیده را راهنمایی بیمه‌ای نماییم و هم اینکه در بازگشت آرامش و التیام خاطر او اثرگذار باشیم.

عضو هیات مدیره بیمه ایران دربخش دیگری از سخنان خود توسعه فرهنگ بیمه را یکی از ضرورت‌های اساسی این صنعت نام برد و تاکید کرد: درتمامی دنیا وقتی واژه بیمه مطرح میشود دو مفهوم پیشگیری و جبران به میان می‌آید، در کشور ما موضوع دوم یعنی جبران خسارت همواره مورد توجه بوده، ولی در خصوص موضوع پیشگیری و توسعه فرهنگ ایمنی نیاز به همکاری بخش‌های مختلف جامعه و حساس سازی موثر در کاهش حوادث داریم.

گفتنی ا‌ست آیین اعطای بیست و یکمین گواهینامه و تندیس رعایت حمایت از حقوق مصرف کنندگان به شرکت‌های برتر، روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با حضور حسین فرهیدزاده معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، حسین زاده قشمی مدیر کل روابط عمومی و دبیر همایش و همچنین نمایندگان شرکت‌های برتر در ساختمان مرکزی وزارت صمت برگزار شد و در این آیین تندیس طلایی این دوره به سید محمد ناصر مبرقعی عضو هیات مدیره بیمه ایران اعطا شد.

این موفقیت را به تمامی اعضای خانواده بزرگ بیمه ایران تبریک می‌گوییم و امیدواریم بتوانیم با تلاش روز افزون هم‌چنان در راستای ایجاد و تامین رضایت مشتریان و بیمه گزاران به حرکت خود، راسخ‌تر از گذشته ادامه دهیم.

 
برچسب ها: بیمه ایران
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
رابطه ترامپ با ایران احساسی است؟ رابطه ترامپ با ایران احساسی است؟
رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: «من ضرب‌الاجلی تعیین کرده‌ام، اما این ضرب‌الاجل بر اساس احساس من است، نه زمان مشخص. اگر حس کنم دیگر وقتش رسیده، اقدام خواهیم کرد»!
از نوشیدن آب داغ غافل نشوید! از نوشیدن آب داغ غافل نشوید!
نوشیدن آب داغ می‌تواند راه‌حل بسیاری از مشکلات باشد؛ مانند سینوزیت، استرس و کاهش وزن. بسیاری از کسانی که به سلامت‌شان اهمیت می‌دهند، عادت دارند هر روز صبح یا قبل از خواب آب گرم بنوشند. اما نظر علم درباره این عادت چیست؟
افغانستان اتباع خود را گردن نمی‌گیرد؟! افغانستان اتباع خود را گردن نمی‌گیرد؟!
نادر یار احمدی مشاور وزیر کشور و رئیس مرکز امور اتباع و مهاجرین خارجی گفت: مهاجرت امروز به یک پدیده دائمی تبدیل شده است در حالیکه تا قبل از این ما این اعتقاد را نداشتیم.
امسال سال مار باید مارکشی راه بیندازیم؟ امسال سال مار باید مارکشی راه بیندازیم؟
یک متخصص حیات وحش با اشاره به اینکه نام‌گذاری سال‌ها به نام حیوانات، فرصت مناسبی را در سال ۱۴۰۴ برای تاکید بر اهمیت فرهنگی و زیست‌محیطی مار‌ها فراهم کرده است گفت: اگرچه از نظر نمادین، مار‌ها به عنوان نماد شفا شناخته می‌شوند، اما در عمل، برخورد انسان با مار‌ها متفاوت است چرا که ترس از این مار‌های سمی موجب ترس از سایر مار‌ها نیز شده است. این امر باعث می‌شود مار‌ها در معرض خطر قتل عام ناشی از تصور اشتباه از مار‌های سمی قرار بگیرند.
دشت سوسن دشت سوسن
دشت «سوسن»، یکی از جاذبه‌های طبیعی استان خوزستان، در ۳۵ کیلومتری شمال غربی شهرستان ایذه قرار دارد. این منطقه از دو دهستان دشت «سوسن شرقی» با مرکزیت «جنگه» و دشت «سوسن غربی» با مرکزیت «ترشک» تشکیل شده و در مجاورت استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. عبور رودخانه کارون از میان دشت شرایط مناسبی برای گردشگری و فعالیت‌های طبیعت‌گردی فراهم کرده است.
اگر با هوش مصنوعی سر و کار داری به دنبال نصب این ۱۰ اپلیکیشن باش! اگر با هوش مصنوعی سر و کار داری به دنبال نصب این ۱۰ اپلیکیشن باش!
سال ۲۰۲۵، سالی است که هوش مصنوعی همه‌چیز را تغییر می‌دهد. از بهبود بهره‌وری در محیط‌های کاری تا انقلاب در دنیای خلاقیت، این ۱۰ اپلیکیشن هوش مصنوعی با قابلیت‌های نوآورانه، مسیر جدیدی را در زندگی روزمره و حرفه‌ای ما ترسیم خواهند کرد.
ثروتمندترین زنان جهان در سال ۲۰۲۵ ثروتمندترین زنان جهان در سال ۲۰۲۵
مجله مشهور فوربز، لیست به‌روزرسانی شده و ۱۰ نفره ثروتمندترین زنان جهان در نیمه اول سال ۲۰۲۵ میلادی را منتشر کرد.
برگزیده
حقوق جدید سربازان در سال ۱۴۰۴ اعلام شد حقوق جدید سربازان در سال ۱۴۰۴ اعلام شد
حقوق سربازان مجرد در مناطق عملیاتی، حداقل ۹ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.
بانک‌ها سال ۱۴۰۳ چقدر وام دادند؟ بانک‌ها سال ۱۴۰۳ چقدر وام دادند؟
در سال ۱۴۰۳ مبلغ ۷ هزار و ۶۶۴ همت تسهیلات پرداخت شده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ ۱ هزار و ۸۹۶ همت معادل ۳۲.۹ درصد افزایش داشته است.
کالابرگ مرحله دوم دهک ۱ تا ۳ واریز شد کالابرگ مرحله دوم دهک ۱ تا ۳ واریز شد
سخنگوی طرح کالابرگ: سرپرستان خانوارِ حدود ۳۰ میلیون نفر از هموطنان از امروز می‌توانند با مراجعه به ۲۳۰ هزار فروشگاه از ۱۱ قلم محصول تعریف شده در طرح را به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان برای هریک از اعضا خانواده خود خرید کنند.
صفحه خبر بالای تصاویر