به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه ایران:سلامی با اعلام این خبر افزود: این سامانههای جدید، با تاکیدات حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران و راهبری اعضای هیات مدیره و با هدف استفاده از فن آوری نوین و دیجیتالی کردن فعالیتهای شرکت در عرصههای مختلف خدمت رسانی، پایش و نظارت بر عملیات بیمه گری و پیشخوانهای غیر بیمه گری راه اندازی گردیده، و از دادهها و نتایج استخراج شده از این سامانه ها، برای تدوین و ارائه گزارشات تحلیلی، سیاست گذاریها و اتخاذ تصمیمات راهبردی و عملیاتی شرکت استفاده خواهد شد.
وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزیهای صورت گرفته و در راستای استفاده بهینه از هوش تجاری و پیشخوانهای مدیریتی، دورههای آموزشی نیز بصورت مستمر در شرکت برگزار میگردد.