کد خبر: ۱۷۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
فرماندهی انتظامی تهران بزرگ خبرداد:
فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ماموران قلابی مسلح که در پوشش پلیس از شهروندان اقدام به سرقت می‌کردند، خبر داد و گفت: عامل اغفال دختران جوان دستگیر شد.

دستگیری ماموران قلابی مسلح در تهران

مخاطب24:سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی در تشریح خبر ماموران قلابی اظهار کرد: اردیبهشت ماه سال جاری، با وقوع سرقت‌های سریالی از شهروندان در پوشش جعل عنوان پلیس در مناطق کوهستانی کن و غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

 


وی افزود: تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان داد، ۲ سارق حرفه‌ای با سلاح کلت کمری طعمه‌های خود را در غرب تهران و بخصوص در مناطق کوهستانی کن شناسایی و به بهانه اینکه آن‌ها مشروبات الکلی مصرف کرده با کلت کمری و جعل عنوان پلیس از این افراد سرقت کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی متوجه شدند، متهمان افراد سابقه دار هستند و به تازگی از زندان آزاد شده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از دریافت این سرنخ مهم با اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را در غرب تهران شناسایی کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی افزود: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آن‌ها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه یک قبضه کلت کمری و ۲ عدد بی‌سیم از مخفیگاه آن‌ها کشف شده است، گفت: متهمان پس از انتقال به اداره یکم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر سرقت از شهروندان با سلاح کلت کمری در پوشش مامور پلیس در نقاط مختلف تهران اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد، با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 



دستگیری عامل اغفال دختر جوان

رئیس پلیس آگاهی پایتخت همچنین درباره عامل اغفال دختران جوان توضیح داد: اواسط فروردین‌ماه سال جاری، زن میانسالی هراسان به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، دختر جوانم به بهانه خرید از خارج شده و دیگر بازنگشته است در این مدت نیز با تمامی آشنایان تماس گرفتم، اما کسی از او خبری ندارد؛ نگرانم بلایی سر دخترم آمده باشد.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده در دایره چهارم پلیس آگاهی (ویژه فقدان) تیمی زبده از کارآگاهان راهی محل زندگی دختر جوان شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم پی بردند، دختر گمشده با یک مرد جوان به صورت پنهانی ارتباط داشته و به سوپرمارکت محله نیز مراجه نکرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: کارآگاهان در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند، دختر گمشده توسط مرد جوان در فضای‌مجازی با شگرد ازدواج اغفال شده و از خانه فرار کرده است که همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با روش‌های علمی و اقداما اطلاعاتی هویت متهم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با بررسی‌های تخصصی متوجه شدند، دختر اغفال شده در خانه متهم در شمال کشور حضور دارد که کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی آنجا شدند و مرد جوان را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان موفق به پیدا کردن دختر گمشده شدند، افزود: متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در جریان تحقیقات ابتدایی ضمن ابراز ندامت و پشیمانی به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان در فضای مجازی با شگرد وعده‌های پوشالی و دروغین ازدواج اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، دختر گمشده به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد و متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 
برچسب ها: ماموران قلابی
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
چه نکات مهمی را باید قیل از خرید دستگاه‌های الکترونیکی استوک بدانیم؟ title
بسیاری از مردم تمایل دارند کامپیوتر‌های دست دوم را خریداری کنند، زیرا قیمت آن‌ها بسیار کمتر از کامپیوتر‌های نو است.
آپدیت جدید واتساپ با تغییرات گسترده منتشر شد title
انتشار آپدیت جدید واتساپ برای اندروید و iOS آغاز شده است. آخرین به روزرسانی WhatsApp تغییراتی ظاهری و همچنین کاربردی را به دنبال می‌آورد.
برو کشکت و بساب و عمر نوح کن! title
اگر می‌خواهید عمر طولانی و سالمی را تجربه کنید خوردن این خوراکی پرخاصیت را به شما توصیه می‌کنیم.
همسر بهرام رادان دقیقا به کجا خیره شده است؟ title
تصویری از نگاه روبه افق مینا مختاری با فنجان چایی در دست منتشر شده است.
بدترین رانندگان جهان اهل کدام کشور هستند؟ title
احتمال مرگ در یک تصادف رانندگی در جمهوری دومینیکن ۱۵ برابر بیشتر از ایسلند است.
هوش مصنوعی چه مشکلی با فضایی‌ها دارد title
همیشه این سوال وجود داشته است که در جهانی با میلیارد‌ها کهکشان و ستاره چرا ما نشانه‌ای از موجودات بیگانه پیدا نمی‌کنیم. ظاهرا هوش مصنوعی مانع پیدا کردن فضایی‌ها می‌شود
امیرحسین کجاست؟ title
پسر ۱۴ ساله اهل گرگان بعد از ۵ روز مفقودی همچنان پیدا نشده است.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.