به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه ایران:شریفی در این جلسه که با حضور سید ناصر مبرقعی، سید علیرضا سادات میر، علیرضا مقدسی و اسماعیل مهدوی نیا اعضای هیات مدیره، بهنام بابائی مدیر کل فناوری اطلاعات و آمار و جمعی از کارشناسان برگزار گردید با اشاره به تاکیدات وزیر امور اقتصادی و دارایی مبنی بر دیجیتالی کردن خدمات در جهت توسعه و بهبود خدمات ارائه شده به مردم عزیز کشورمان، اظهار داشت: یکی از چالشهای امروزه سازمانها خصوصا سازمانهای دولتی، عدم استفاده مناسب و بهینه از فن آوریهای نوین و ارتقای توان نیروی انسانی و منابع درون سازمانی یا به عبارت دیگر تنبلی و عدم پویایی شرکتهای دولتی است.
با استراتژیهای تدوین شده و برنامه ریزی مناسب صورت گرفته، امروز شاهد ارتقای توان فنی کارشناسان بیمه ایران و روزآمد شدن امکانات و توسعه خدمات با بهره گیری از فن آوری دیجیتال هستیم و به عنوان یک شرکت دولتی بسیار چابک و سریعتر از سایر شرکتها در حال ارائه خدمات به مشتریان هستیم.
بیمه ایران به عنوان بازوی حاکمیت و راهبر بازار همواره در عرصههایی که سایر شرکتها علاقهای به حضور درآن نداشته و یا توانایی ورود به آن را ندارند وارد شده و تواناییهای خود را نیز به اثبات رسانده است.
وی در پایان با تقدیر از همه مدیران و کارشناسان بیمه ایران، نظرات وپیشنهاداتی در جهت اصلاح و بهینه سازی هر چه بیشتر خدمات، ارائه نمود و تاکید کرد: فناوری اطلاعات همواره بهعنوان محور توسعه در بیمه ایران مطرح بوده و در یک سال اخیر شتاب بیشتری پیدا کرده است و شرکت با تکیه بر توان فنی و تخصص کارشناسان خود توانایی انجام کارهای بزرگ را داشته و رونمایی از سامانه بیمه ایران و همچنین طرح یک پارچه بیمههای درمان در یک سال اخیر تاییدی بر این ادعا است.
مقدسی عضو هیات مدیره به موضوع یکپارچه سازی و ارتقای زیر ساختهای سامانه خسارت بیمههای درمان با استفاده از بسترهای دیجیتال پرداخت و گفت: پروژه بزرگ سیستم یکپارچه درمان جدید با بهره گیری از کارشناسان بیمههای اشخاص و فن آوری اطاعات و آمار بصورت یک اپلیکیشن با قابلیتهای ارزیابی خسارت، مدیریت سازمان، حسابداری، بیمه گر، کارتابل، مراجع درمانی، بیمه شده و بیمه گزار، پایه ریزی شده و در حال حاضر بصورت پایلوت در استان اصفهان در حال استفاده است و بزودی نیز با تکمیل فرآیند ها، در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.
مبرقعی دیگر عضو هیات مدیره نیز با اشاره به شرائط حاکم بر بازار بیمه کشور و لزوم بکارگیری سیستمهای الکترونیک و دیجیتال برای پاسخگویی به موقع به نیازبازار و مشتریان، خاطر نشان کرد: با توجه به سهم بیمه ایران در بازار بیمه کشور و عدم کارایی شیوههای قدیمی و سنتی برای نظارت وکنترل خسارتها و همچنین رسیدن به نقطه تعادل قابل قبول در نسبت خسارت و حق بیمه، گام بزرگ و بسیار ارزشمندی برای ارتقای سیستمهای دیجیتال در بیمه ایران برداشته شده و بزودی آثار و برکات آن در عرصه خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان آشکار خواهد شد.
وی دریافت نظرات و نکات مورد توجه مشتریان به سرویسها و خدمات جدید بیمه ایران بصورت یک سیستم اتوماتیک برای شناسایی و ارتقای کیفیت خدمات جدید و رفع موانع و مشکلات این سیستمها را مفید دانست و گفت: توجه به نیازهای مشتریان و جلب رضایت بیمه شدگان یکی از اولویتهای اساسی و مهمی است که باید در همه امور مورد توجه جدی قرار گیرد بنابراین موضوع نظر سنجی، پایش اطلاعات، مانیتورینگ و نظارت بر صحت اقدامات، همواره مورد تاکید همه اعضای هیات مدیره شرکت است.
سادات میر عضو هیات مدیره نیز در این جلسه با تقدیر و قدردانی از اقدامات صورت گرفته، این اقدامات را در راستای برنامه ریزی مدیران ارشد شرکت برای ارتقای جایگاه شرکت و حوزه دیجیتال بعنوان حوزه هدف شرکت برشمرد و تصریح کرد: علی رغم همه مشکلات و موانع با همت و تلاش مثال زدنی مدیران، همکاران و کارشناسان در همه حوزه ها، بخصوص فن آوریهای نوین و عرصه دیجیتال، شاهد به بار نشستن و تحقق اهداف ترسیم شده شرکت هستیم.
در ادامه جلسه هر یک از کارشناسان نیز به تشریح خدمات جدیدی که در حوزه درمان در حال تدوین و راه اندازی است پرداختند.