کد خبر: ۱۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
نماینده مردم تبریز در مجلس پس از ثبت نام در انتخابات گفت: با اتکا به مردم می‌توان مشکلات را حل کرد؛ آزموده را دوباره آزمودن خطاست.

مسعود پزشکیان در انتخابات ثبت نام کرد  نماینده مردم تبریز در مجلس پس از ثبت نام در انتخابات گفت: با اتکا به مردم می‌توان مشکلات را حل کرد؛ آزموده را دوباره آزمودن خطاست.

مخاطب 24 به نقل از خبرگزاری تسنیم، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس دهم و وزیر بهداشت دولت اصلاحات با حضور در تالار وزارت کشور، در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

مسعود پزشکیان در انتخابات ثبت نام کرد

پزشکیان بعد از ثبت‌نام، در نشست خبری با خبرنگاران طی سخنانی اظهار داشت: همه وارد صحنه بشوند و مشارکت همه‌جانبه را در کشور به وجود بیاورند و با تمام پتانسیل‌هایی که در کشور و خارج موجد است، برای معضلات کشور راه حل ارائه بدهند. بدون دانش و علم و بدون آگاهی هر تصمیم در این مملکت بگیریم، منجر به آن چیزهایی خواهیم شد  که اکنون با آن مواجهیم.

وی با بیان اینکه همه ایرانیان می‌توانند کشور را نجات بدهند، خاطر نشان کرد: بدون مردم با اتکا به یک گروه، جناح و دسته امکان خروج از این وضعیت وجود ندارد باور و اتکا به مردم و از مردم بودن و با مردم بودن می‌تواند ما را از این وضعیت خارج کند. باید اختلاف، تفرقه، تنش داخلی و تنش با همسایگان را از بین ببریم.

این داوطلب ریاست‌جمهوری تصریح کرد: نمی نمی‌توانیم با تنش به جایی برسیم. با جنگ و درگیری و اختلاف و حذف کردن و زندان کردن و محروم کردم امکان اینکه بتوانیم به جایی برسیم غیرممکن است در هیچ جامعه‌ای امکان نداشته که گروهی با اجبار توانسته باشند کشور را اداره کنند. با تمام وجود باید به مردم عشق بورزیم و دردهایشان را پیگیری کنیم و وقتی مشکل دارند به‌جای اینکه آن‌ها را بگیریم، باید دردهایشان را پیگیری کنیم.

پزشکیان اظهار داشت: اگر اف‌ای‌تی‌اف داخلی را اجرا کنیم، رانت‌خواران نمی‌توانند حضور پیدا کنند. اگر سیستم وجود داشته باشد نمی‌توان پول مردم را خورد.

وی عنوان کرد: می‌شود با اتکا به علم دانش نیروهای جوان معتقد غیرآلوده کار را پیش برد و نمی‌شود با کسانی که یک عمر مدیریت کردند و موجب شدند تا این وضعیت شکل بگیرد، کار را ادامه داد باید متکی به جوانان و زنان که 50 درصد جمعیت ما هستند، مشکلات را حل کنیم باید باور کنیم که غیر از ما کسانی هستند که می‌توان به آن‌ها اتکا کرد و برای حل مشکلات کمک گرفت. آن‌هایی که امتحان دادند، باور به اینکه خواهند آمد و مشکلات را حل خواهند کرد خطاست. آزموده را دوباره آزمودن خطاست امیدوارم که بر اساس انصاف و عدالت بتوانیم با مردم برخورد کنیم.

به گزارش تسنیم، ثبت‌نام داوطلبین این دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از روز سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه آغاز شده و امروز به پایان می‌رسد؛ اسامی کاندیداهای نهایی تصدی قوه مجریه نیز 6 و 7 خرداد توسط وزارت کشور اعلام خواهد شد.

این داوطلب ریاست‌جمهوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شما نامزد پوششی جهانگیری هستید؟ تصریح کرد: اینکه من نامزد پوششی آقای جهانگیری هستم تصور نادرستی است.

پزشکیان در پاسخ به سوال خبرنگاری اظهار داشت: با همسرم حین درس خواندن همراه و همیارِ هم بودیم. همان موقع که می‌گفتند زن‌ها نمی‌توانند کاری بکنند، علیرغم اینکه چهار فرزند داشتیم، به بهترین نحو ممکن در بالاترین مدارج علمی قرار گرفتیم. آن باور اگر وجود داشته باشد، زنان هیچ چیز از مردان کم ندارند اگر به قدرت برسیم، بستر رشد زنان را فراهم خواهیم کرد.

وی در پاسح به سوال خبرنگاری در خصوص اینکه آیا امید شما به ترک زبانان است و اینکه جایگاه رای اصلاح‌طلبان را چگونه می‌دانید، تصریح کرد: امید من به خداست غیر از خدا به کسی دل ندارم اگر من بتوانم صدای مظلومان بشوم، فریادرس مردم کل ایران هستم. در جایی که حضور دارم باور کنند که من مدافع آنان اعم از کُرد، ترک، عرب و عجم خواهیم بود.

نایب رئیس مجلس دهم در پاسخ به سوالی در خصوص فضای مجازی گفت: اندیشه را فقط با اندیشه می‌توان جواب داد جلوگیری از فضای مجازی مشکل ما را حل نمی‌کند و امکان‌پذیر نیست. برای اینکه بتوانیم با قدرت بایستیم باید باورهایی درست کنیم که با قدرت بایستند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
0
0
کمال همنشین در تو اثر کرد... از همنشین دولت بی حیا و پرروی اصلاحات بیش از این انتظار نیست. اینو حتما به خودت گفتی چون وضعیت فعلی مملکت محصول امثال شماست که با حمایت از دولت خائن و در ۲۰ دقیقه سرنوشت مملکت را تعیین کردید
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
وکس صورت در دوران قاعدگی ضرر دارد؟ title
خدمات زیبایی مثل مانیکور، پدیکور، اپیلاسیون و… به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره‌ تبدیل شده‌اند.
تفاوت قاضی ایستاده و قاضی نشسته چیست؟ title
در یک تقسیم‌بندی کلی قضات به دو عنوان قاضی ایستاده و قاضی نشسته تقسیم می‌شود. قاضی ایستاده به دادیار، دادستان و بازپرس، گفته می‌شود و قاضی نشسته به قاضی صدور حکم گفته می‌شود.
پلمپ قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران بخاطر حجاب! title
پیتزا "داوود" قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران به دلیل عدم رعایت حجاب پلمب شد
بعد از ۱۸ سال نمی‌دانم ناصر عبداللهی را کشته‌اند یا نه؟ title
«ناصر را زده بودند، اما این‌که چه کسی این‌کار را کرد من هیچ‌وقت نفهمیدم»؛ این‌ها گفته‌های فاطمه فهیمی، همسر ناصر عبداللهی است. پس از ۱۸ سال، او در مصاحبه خود روایتی جدید از مرگ پرابهام خواننده مشهور دارد. کسی که به گفته خودش در تمام این سال‌ها متهم به قتل همسرش بوده، اما قانون به او اجازه نداده تا او را پیگیری قضایی کند. این پرونده عبداللهی بدون پیگیری پدر و پسران عبداللهی مختومه اعلام شد و هرگز عاملان مرگش شناخته و مجازات نشدند.
سرعت اینترنت در ایران چطوره؟ title
با وجود گزارش جدید اسپیدتست در ماه مارس ۲۰۲۴ که حاکی از بهبود وضعیت سرعت اینترنت ایران است، جایگاه ایران در رده‌بندی کلی نسبت به دیگر کشور‌ها افت داشته است.
آیا شما عزت نفس پایینی دارید؟ title
عزت نفس پایین می‌تواند نحوه تفکر، کار‌هایی را که انجام می‌دهید و میزان موفقیت شما را تغییر دهد.
مصرف سیگار مضرتر یا ویپ؟ title
بسیاری گمان می‌کنند که ویپ نسبت به سیگار یا قلیان خطر کمتری برای سلامتی انسان دارد. هرچند حالا دانشمندان نسبت به استفاده از ویپ هشدار بسیار جدی داده‌اند.
برگزیده
توصیه مهم رهبر انقلاب به ارتش جمهوری اسلامی ایران title
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: جا دارد که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را «حزب‌الله» بنامیم. هر چه می‌توانید، در این خطِّ حزب‌اللّهی جلو بروید.
رئیسی: وعده صادق هیمنه شکست‌ناپذیری اسرائیل را فرو ریخت title
رئیس‌جمهور گفت: بعد طوفان الاقصی، وعده صادق هیمنه اسرائیل را فرو ریخت و ثابت کرد قدرت آن‌ها تارعنکبوتی است.
رئیسی: ایستادگی یمن معادلات را به‌نفع غزه رقم خواهد زد title
رئیس‌جمهور با اشاره به ابتکارات دلاورانه مجاهدان یمنی در جهت توقف نسل‌کشی ملت فلسطین تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان یمن کنار ملت فلسطین قطعاً در بازدارندگی جنایات رژیم صهیونیستی مؤثر است و معادلات را به‌نفع مردم مظلوم غزه رقم خواهد زد.
گزارش ارتش رژیم صهیونیستی از جزئیات حمله ایران title
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ایران شب گذشته بیش از ۳۰۰ موشک بالستیک و پهپاد و موشک کروز شلیک کرد.
سقوط بازار‌های مالی جهان پس از پاسخ ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی title
پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، بازار‌های مالی دیجیتال را دچار نوسان شدید کرده است.
واکنش سردار حاجی زاده به حمله پهپادی سپاه به اسرائیل title
سردار حاجی زاده به حمله پهپادی سپاه به اسرائیل واکنش نشان داد.