کد خبر: ۱۶۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵

پیشنهاد خارجی به بازیکنان پرسپولیس و جدایی غیرمنتظره

تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در قراردادشان حق فسخ وجود دارد که با پرداخت آن توسط تیم‌های خارجی می‌توانند جدا شوند.
پیشنهاد خارجی به بازیکنان پرسپولیس و جدایی غیرمنتظره

پیشنهاد خارجی به بازیکنان پرسپولیس و جدایی غیرمنتظره

مخاطب24:باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت رضا درویش سعی کرد در فصل نقل و انتقالات به شکلی قرارداد سرخپوشان را تنظیم کند که زمان قراردادشان کمتر از یک‌سال نباشد. در همین راستا خیلی از نفراتی که در تابستان سال گذشته سرخپوش شدند قرارداد دو ساله یا سه ساله با این باشگاه به امضا رساندند، به جز برخی نفرات ازجمله شیخ دیاباته که به خواسته یحیی گل‌محمدی قرارداد او یک‌ساله بود.

بدون کوچک‌ترین تردید قرارداد شیخ با پرسپولیس تمدید نخواهد شد و این بازیکن باید با پیراهن این تیم در پایان فصل جاری خداحافظی کند. اما در این میان هستند نفراتی که قراردادشان از قبل و در زمان مدیریت قبلی امضا شده بود و از این رو در تابستان پیش رو بازیکن آزاد خواهند شد. امید عالیشاه از همین دسته نفرات است. عالیشاه در نیم‌فصل دوم لیگ تبدیل به یک بازیکن نیمکت‌نشین در پرسپولیس شده و باید دید با این شرایط او در این تیم ماندنی خواهد شد یا نه. در کنار این مساله تعدادی از بازیکنان هم در قراردادشان حق فسخ وجود دارد که با پرداخت آن توسط تیم‌های خارجی می‌توانند جدا شوند. میلاد سرلک، مرتضی پورعلی‌گنجی و مهدی عبدی ازجمله این نفرات هستند. سرلک فصل پیش تا آستانه رفتن به فوتبال اروپا پیش رفت، اما به خاطر حضور در جام جهانی ترجیح داد یک فصل دیگر هم در پرسپولیس بماند؛ از این رو احتمال جدایی او از پرسپولیس در تابستان وجود دارد.
مرتضی پورعلی‌گنجی هم در نیم‌فصل اول خبر از داشتن پیشنهاد خارجی داد و حتی صحبت از جدایی‌اش در نیم‌فصل مطرح شد، اما باشگاه پرسپولیس با این مساله مخالفت کرده و تاکید کرد حق فسخ او در تابستان امسال فعال خواهد شد. باید دید پورعلی‌گنجی هنوز تصمیم برای رفتن به خارج از ایران را دارد یا نه. اما مهدی عبدی که در هفته‌های اخیر به روز‌های اوجش برگشته، تابستان فصل پیش از یک تیم اروپایی پیشنهاد داشت و این باشگاه حاضر بود حق فسخ ۴۰۰ هزار دلاری‌اش را بپردازد، اما خودش خواست که بماند. در مورد این بازیکن فعلا خبری از پیشنهاد خارجی نیست.

عیسی آل‌کثیر نیز بازیکنی است که در زمستان با قرارداد ۶ ماهه در جمع سرخپوشان ماندنی شد. البته که او می‌خواست قرارداد یک‌فصل و نیمه امضا کند، اما یحیی به‌خاطر مشخص نبودن وضعیت او بعد از مصدومیت، رای به قرارداد ۶ ماهه داد. عیسی با گلی که در دربی زد نشان داد به روز‌های اوجش برگشته و این یعنی اینکه باشگاه پرسپولیس برای حفظ او باید شرایط مالی بهتری را برایش در نظر بگیرد. مخصوصا اینکه رقبایش از جمله شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا چند برابر او دستمزد از پرسپولیس می‌گیرند.

 
برچسب ها: پرسپولیس
آخرین اخبار
پربازدید ها
اخبار داغ
نامه خداحافظی جواد نکونام نامه خداحافظی جواد نکونام
در متن این نامه آمده است:هوادار استقلال بداند رقیب استقلال در درون استقلال است و شاید کسانی هم باشند که از بیرون برای ناکامی استقلال قدم برداشته و اقدام کنند که این هم یک امر طبیعی است اما ما امسال از درون استقلال ناکام شدیم!
ویدئو| مهدی کوشکی و همسرش در اکران فیلم «لختگی» ویدئو| مهدی کوشکی و همسرش در اکران فیلم «لختگی»
مهدی کوشکی و همسرش محیا مهدی‌زاده ساعاتی پیش در اکران فیلم «لختگی» با لباسی خاص در برابر دوربین ها ظاهر شدند.
کنایه عجیب پرسپولیس با پوستر یاغی! کنایه عجیب پرسپولیس با پوستر یاغی!
یک روز بعد از شهرآورد پایتخت، همچنان کری‌خوانی هواداری بین طرفداران دو تیم ادامه دارد، اما حالا باشگاه پرسپولیس در اقدامی دور از انتظار با انتشار یک پوستر جالب از سعید مهری برای تیم رقیب رجز خوانده است.
متن کامل سخنرانی مسعود پزشکیان در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متن کامل سخنرانی مسعود پزشکیان در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل
رئیس جمهور گفت: تا زمانی که بی عدالتی، ظلم، زیاده خواهی، فقر و جهل در منطقه‌ای حاکم باشد؛ جنگ و خونریزی ادامه خواهد داشت.
ویدئو| پاسخ پزشکیان به خبرنگار رویترز به زبان ترکی درباره جنایت‌های رژیم اسرائیل ویدئو| پاسخ پزشکیان به خبرنگار رویترز به زبان ترکی درباره جنایت‌های رژیم اسرائیل
خبرنگار رویترز در حاشیه یک نشست به زبان ترکی شروع به گفت و گو با رئیس جمهور می‌کند و پاسخ جالبی دریافت می‌کند.
چند قاب از سخنرانی مسعود پزشکیان در سازمان ملل چند قاب از سخنرانی مسعود پزشکیان در سازمان ملل
موعد سخنرانی مسعود پزشکیان در مجمع عمومی سازمان ملل بامداد چهارشنبه چهارم مهرماه خواهد بود که به بیان دیدگاه‌های ملت ایران می پردازد.
ویدیوی تست انفجار بیسیم و پیجر در سی ان ان! ویدیوی تست انفجار بیسیم و پیجر در سی ان ان!
سی ان ان در گزارشی به تست مواد منفجره و قدرت انفجارش پرداخت و تحلیل تیم راستی آزمایی تابناک مبنی بر استفاده از پتن | PETN یا پینتریت را به عنوان ماده منفجره در ترور اعضای حزب الله لبنان با استفاده از انفجار بی‌سیم و پیجر تایید کرد.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد