کد خبر: ۱۶۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
ریکاردو ساپینتو با یک تغییر مهم در خط حمله و حضور پیمان بابایی به جای ارسلان مطهری، به مصاف پرسپولیس می‌رود.

اعلام ترکیب استقلال برای دیدار با پرسپولیس

مخاطب۲۴ :  تساوی یا شکست در دربی پایتخت، می‌تواند به منزله از دست رفتن جام قهرمانی باشد. شاگردان ریکاردو ساپینتو به خوبی این موضوع را درک کرده و تنها برای کسب سه امتیاز دیدار حساس برابر پرسپولیس پای به زمین مسابقه خواهند گذاشت.

سرمربی پرتغالی برای این دیدار تغییر مهمی را در خط حمله تیمش ایجاد کرده و پیمان بابایی جایگزین ارسلان مطهری شده است. ضمن اینکه بازگشت رافائل سیلوا و کوین یامگا به جمع نفرات اصلی، از دیگر تغییرات آبی‌ها نسبت به بازی قبل است.

 

کاپیتان در پی ثبت اولین پیروزی در دربی

سیدحسین حسینی تاکنون ۸ بار در دربی پایتخت به میدان رفته که حاصل آن تنها ۲ کلین شیت بوده است. کاپیتان آبی‌ها فصل خوبی را سپری می‌کند، امیدوار است در شهرآورد تهران دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا تیمش را یک قدم به سمت پیروزی نزدیک‌تر کند.

بازگشت سیلوا به خط دفاعی

رافائل سیلوا محرومیت خود را پشت سر گذاشته و مشکلی برای حضور در ترکیب استقلال ندارد. او یک بار دیگر در کنار عارف غلامی زوج خط دفاعی آبی‌پوشان را تشکیل می‌دهد که ساپینتو امید زیادی به درخشش این ۲ بازیکن در برابر حملات پرسپولیس دارد.

اعتماد دوباره ساپینتو به یامگا و سلمانی

کوین یامگا نیز دیگر بازیکنی است که در بازی گذشته برابر هوادار محروم بود، ولی می‌تواند تیمش را برابر پرسپولیس همراهی کند. او باز هم به عنوان مدافع راست انجام وظیفه می‌کند و در سمت چپ نیز جعفر سلمانی وظیفه دارد تا حملات سمت راست سرخپوشان را خنثی کند.

خط میانی؛ باز هم بدون تغییر

خط میانی استقلال برای این بازی نیز دست نخورده باقی می‌ماند. روزبه چشمی که فصل درخشانی را سپری کرده، به عنوان هافبک دفاعی به مصاف خط میانی پرسپولیس می‌رود. آرش رضاوند و سعید مهری نیز که به هماهنگی بسیار خوبی دست یافته‌اند، از ابتدا بازی خواهند کرد.

امید‌های گلزنی استقلال اینجا هستند

بدون شک وینگر‌های بوشهری استقلال امید اول گلزنی به شمار می‌روند. مهدی قایدی در بهترین فرم ممکن قرار دارد و محمد محبی نیز در بازی با هوادار به ناکامی‌هایش پایان داد. مدافعان پرسپولیس کار سختی را برابر این ۲ بازیکن خواهند داشت.

پیمان، سورپرایز بزرگ ساپینتو

ریکاردو ساپینتو برای دیدار حساس برابر پرسپولیس تصمیم گرفت تا پیمان بابایی را به جای ارسلان مطهری به میدان بفرستد. بابایی در دیدار قبل برابر هوادار عملکرد خوبی داشت و همین مسئله باعث اعتماد سرمربی پرتغالی به این بازیکن شده است.

ترکیب استقلال برای دیدار با پرسپولیس:

سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – کوین یامگا – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – آرش رضاوند – سعید مهری – محمد محبی – مهدی قایدی – پیمان بابایی|ورزش سه 

 

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
چرا فنلاندی‌ها شادترین مردم دنیا هستند؟ title
بر اساس آخرین گزارش شادمانی جهانی World (Happiness Report ۲۰۲۴)، فنلاند برای هفتمین سال پیاپی عنوان شادترین کشور جهان را از آن خود کرده است.
بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان رایگان می‌شود title
همزمان با روز ملی موزه‌ها و روز ملی تنوع زیستی (۲۷ اردیبهشت تا ۳ خرداد) بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان به صورت رایگان است.
نخستین امپراتور روم کجا دفن شد؟ title
محققان از احتمال شناسایی مکان درگذشت نخستین امپراتور روم خبر داده‌اند، آن‌ها ویلایی را شناسایی کرده‌اند که بر اثر فوران آتشفشان «وزوو» مدفون شده بود، درحالی‌که به نظر آنها، اطلاعات این ویلا با مکان درگذشت «آگوستوس»، نخستین امپراتور روم همخوانی دارد.
تیپ جالب مجری و گوینده در کنسرت مصطفی راغب title
استایل المیرا شریفی‌مقدم با مانتو مجلسی در کنسرت مصطفی راغب پربازدید شده است.
بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام title
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت زنی که برای تبلیغات سالن زیبایی‌اش اقدام به سوءاستفاده از یک دختربچه و معرفی او به عنوان یک نوعروس کرده بود خبر داد و به خانواده‌ها هشدار داد که اجازه چنین برخورد‌های سودجویانه‌ای را که ممکن است آینده فرزندانشان را تحت الشعاع قرار دهند، ندهند.
مشتی که به مرگ انجامید! title
روز یکشنبه دو پسر دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری شوش با هم درگیر شدند که یکی از آن‌ها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد.
در این قبرستان جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟ title
قبرستان سفید چاه که به «قبرستان سپید» نیز شهرت دارد، از جا‌های دیدنی بهشهر به شمار می‌آید.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.