کد خبر: ۱۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای بازی حساس استقلال را معرفی کرد.

ترکیب تهاجمی پرسپولیس برای دربی صد

مخاطب۲۴ : تیم پرسپولیس در حالی به مصاف استقلال خواهد رفت که یحیی گل‌محمدی برای این بازی تمام بازیکنان خود را در اختیار دارد و با دست باز ترکیب موردنظر را برگزیده است. او برای این بازی تغییر خاصی نسبت به دیدار مس کرمان ایجاد نکرده و با ترکیب تیم برنده پای به زمین گذاشته است.

نکته جالب اینکه یحیی گل‌محمدی برای ترکیب امروز خود باید دو بازیکن را هم خط می‌زد تا به این شکل در چالشی ویژه برای این بازی قرار بگیرد. این در حالی است که سرمربی قرمز‌ها در روز‌های گذشته با بازگشت محمد عمری و سیامک نعمتی، آن‌ها را نیز در ترکیب امتحان کرده بود.

 

او حالا ترکیب تیمش را معرفی کرده و با یک هافبک دفاعی و یک مهاجم نوک، ترکیبی نسبتا هجومی را برای بازی با استقلال در نظر گرفته است؛ ترکیبی که شاید پرسپولیس را به صدر جدول برساند.

خط دروازه: علیرضا بیرانوند

گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی در حالی پای به میدان می‌گذارد که امیدوار است جایگاه خود در صدر جدول کلین‌شیت‌ها را مقابل استقلال تثبیت کند. او در بازی رفت دو گل خورد و حالا در مقابل خط حمله استقلال که بازی قبلی شش گل به هوادار زد، کار بسیار دشواری را پیش رو خواهد داشت.

خط دفاعی: اسماعیلی‌فر، گولسیانی، پورعلی‌گنجی، نعمتی

خط دفاع چهار نفره پرسپولیس بدون تغییر در این بازی به میدان می‌رود. نعمتی در پست دفاع چپ بازی خواهد کرد تا وحید امیری آزاد شود و جلوتر برود. دفاع مرکزی همچون بازی رفت به مرتضی و گولسیانی سپرده شده و آن‌ها ماموریت کنترل مهاجمان استقلال را دارند. دانیال نیز در دوئلی جذاب با قایدی شرکت خواهد کرد.

ترکیب تهاجمی پرسپولیس برای دربی صد

خط میانی: سرلک، رفیعی، صادقی، امیری

پرسپولیس با خط هافبک پنج نفره وارد زمین خواهد شد. میلاد سرلک تک هافبک دفاعی پرسپولیس خواهد بود و کار دشواری در این بازی خواهد داشت. سروش در پست هافبک مرکزی و بازی‌ساز حضور دارد تا ماموریت کنترل مرکز میدان تیمش را در اختیار داشته باشد. بال‌های ترکیب پرسپولیس سعید صادقی در راست و وحید امیری در سمت چپ هستند.

خط حمله: ترابی و عبدی

مهدی ترابی عموما در پست هافبک چپ بازی می‌کند، اما بازی قبلی را به عنوان مهاجم سایه شروع کرد. نکته مهم در ترکیب پرسپولیس این است که صادقی، ترابی و امیری بازیکنانی هستند که همیشه پست خود را عوض می‌کنند. مهدی عبدی تک مهاجم نوک پرسپولیس در خط حمله خواهد بود و امیدوار است سومین گل شهرآورد را بزند.

ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال:

علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، مهدی عبدی، وحید امیری

ترکیب تهاجمی پرسپولیس برای دربی صد

نکته جالب روی نیمکت ذخیره پرسپولیس حضور ۷ بازیکن سرشناس است. وحدت حنانوف و فرشاد فرجی مدافعان پرسپولیس هستند. کمال کامیابی‌نیا هافبک دفاعی این تیم محسوب می‌شود، امید عالیشاه وینگر سرخپوشان است، عیسی و پریرا هم در خط حمله حضور دارند.

نیمکت ذخیره:

احمد گوهری، فرشاد فرجی، وحدت حنانوف، سینا اسدبیگی، امید عالیشاه، محمد عمری، کمال کامیابی‌نیا، لئاندرو پریرا و عیسی آل‌کثیر|ورزش سه 

 

دوئل قهرمانی، اوج حساسیت در دربی شماره صد

برچسب ها: پرسپولیس استقلال
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
۹ دلیل برای گنجاندن آجیل در رژیم غذایی روزانه title
آجیل سرشار از مواد مغذی ضروری، از جمله چربی‌های سالم، پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی است.
«بچه مهندس» با شلوارک و دمپایی در فرودگاه! title
روزبه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی در یک پروژه از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده است.
مغز خاطرات عجیب را بیشتر به یاد می‌آورد title
پژوهش جدید دانشمندان «دانشگاه ییل» نشان می‌دهد که هرچه خاطرات عجیب‌تر و دور از ذهن باشند، مغز تمایل بیشتری به یادآوری آن‌ها دارد.
رمزگشایی از چرایی زمین گیر شدن جنگنده‌های چین! title
نفوذ سیاسی نقش بسزایی در فروش هواپیما‌های جنگنده دارد. بازار بین‌المللی هواپیما‌های جنگنده فقط به کیفیت و هزینه مربوط نمی‌شود، بلکه به شراکت‌ها و پیوند‌های سیاسی نیز مربوط می‌شود.
فروش ۳۵۰ میلیاردی نمایشگاه کتاب title
سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران، مجموع فروش نمایشگاه در بخش مجازی و حضوری را، ۳۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد.
حمله مسلحانه گانگستر‌های نقابدار به خانه‌های تهران title
۵ مرد مسلح با خونسردی وارد ساختمان می‌شوند. با یک کارت در آپارتمان را باز کرده و درحالی‌که صورت‌هایشان را پوشانده‌اند و یک ساک مشکی در دست دارند، وارد آپارتمان می‌شوند. سپس اعضای خانه را با کلت و کلاشینکف تهدید می‌کنند تا اموال قیمتی را به سرقت ببرند.
دیوید کاپرفیلد متهم به آزارگری زنان شد! title
دیوید کاپرفیلد یکی از مشهورترین شعبده‌باز‌های تاریخ به سوءرفتار جنسی با زنان متهم شد.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.