کد خبر: ۱۵۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
شهاب حسینی بازی در نقش صدام حسین را قویا تکذیب کرد...

تکذیب شایعه بازی شهاب حسینی در نقش صدام

مخاطب۲۴ : شهاب حسینی با انتشار یک متن تند به شایعه بازی در نقش صدام واکنش نشان داد و نوشت:

«پیرو دفاع از خود در برابر این موج تازه حمله سایبری به این بنده کوچک، باید عرض کنم که اینجانب کوچکترین اطلاعی از فیلم مذکور نداشته و این شایعه را قویا تکذیب میکنم. چرا که مطابق مرامنامه‌ای که در حرفه و زندگی خود به آن پایبندم، حتی در برابر کوهی از طلا هم حاضر به ایفای نقش شخصیت‌های منفور تاریخ، به خصوص شخص منفوری، چون صدام که نامش با ریختن خون جوانان غیور و برومند این سرزمین عجین است، نخواهم شد.

 

غرض ورزان بیماری که مدام در پی ایجاد شبهه و حمله به شخصیت اجتماعی اینجانب با روش‌های جدید و عجیب در تلاشند، از شناخت کافی از محتوای فکری و جهان بینی بنده دور و عاجزند که همواره تیرشان به سنگ نشسته و در نهایت رو سیاهی نصیب آن‌ها بوده.

توصیه این بنده کوچک به آنان اینست که اگر آن توان و انرژی که صرف تخریب دیگران میکنید و درد بی درمان خود را به واسطه آن موقتا تسکین میبخشید، صرف امور کار و زندگی خود میکردید، شاید امروز شما نیز از نعمت رضایتمندی در زندگی خود بهره‌ای داشتید که دیگر شفای خود را در زهرآب کین و بخل و حسد جستجو نمیکردید.

حال آنکه بر عکس شما حس بنده کوچک برای شما ترحم است و برایتان به جهت شفای عاجل و کامل به درگاه خدا دعا میکنم. بلکه از آتش درون خویش رهایی یابید. انشالله.

با احترام، سید شهاب الدین حسینی.»

اخیرا چند خبرگزاری نوشتند:

«اخیراً عکس‌هایی از حضور شهاب حسینی در تمرین تیم پیکان در فضای مجازی منتشر شد که چهره جدید او سوژه شوخی بسیاری از کاربران فضای مجازی شد. گویا شهاب حسینی در گریم صدام است. حامد بهداد در نقش قصی صدام، کامران تفتی در نقش عدی صدام وسعید راد در نقش عزت ابراهیم درفیلمی به نام "عامل اعصاب" (اشاره به بمباران شیمیایی حلبچه) بازی خواهند کرد.»|برترین ها

برچسب ها: شهاب حسینی صدام
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
تتلو در زندان چه کارهایی انجام می دهد؟ title
الهام رحیمی فرد، وکیل مدافع تتلو از روند محاکمه و رسیدگی به این پرونده می‌گوید.
دختر بچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را در مسعودیه به قتل رساند! title
دختر بچه ۱۰ سال‌های که از نظر روحی و روانی شرایط نامناسبی داشت و گوشی او مملو از صحنه‌های قتل و خشن بوده، همبازی‌اش را در محله مسعودیه با ضربات چاقو به قتل رساند!
زنم را به خاطر پدر زنم کشتم! title
۸ فروردین ۱۴۰۱ مردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی از قتل دخترش خبر داد. وقتی مأموران به محل حادثه رفتند مشخص شد زنی ۳۸ ساله به نام مریم با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.
دختری که رفیق بیماری‌های نادرش شده! title
این‌بار راوی زندگی آتاناز دختر ۳۶ ساله‌ی مبتلا به سه بیماری هستیم که دردهایش را معجزه می‌داند.
اگر اصولگرایی لقمه‌اش حرام است مجری سیما کارش خراب است! title
محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی، هفته پیش توئیت زشت و بی سابقه‌ای را در مقام مجری صداوسیما منتشر کرد.
تمام شهروندان این شهر در یک ساختمان زندگی می‌کنند! title
شهری در آلاسکا وجود دارد که ۲۱۷ نفر از ساکنان آن در یک مجتمع آپارتمانی چند طبقه زندگی می‌کنند.
آیا استفاده از فلزیاب غیرقانونی است؟! title
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی در مورد اینکه آیا خرید و استفاده از "فلزیاب" عملی مجرمانه و غیرقانونی است، توضیحاتی را بیان کرد.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.