کد خبر: ۱۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
پیام حیدری 19 دیدار استقلال را در سال‌های اخیر قضاوت کرده که حاصل آن 8 پیروزی، 4 شکست و 7 تساوی بوده است.

۴ شکست استقلال با قضاوت داور دربی ۱۰۰

مخاطب۲۴ : پس از چند روز بحث و گمانه‌زنی، بالاخره داور دیدار دربی پایتخت نیز انتخاب شد و قرار است که پیام حیدری یکی از مهمترین شهرآورد‌های چند سال اخیر را قضاوت کند. او که در سال‌های گذشته دیدار‌های متعددی را برای سرخابی‌ها قضاوت کرده، حالا باید مأموریت سختی را با موفقیت به پایان برساند.

این داور باتجربه که به تازگی دیدار تیم ساپینتو برابر آلومینیوم را قضاوت کرد، حالا یکی دیگر از بازی‌های حساس آبی‌ها را سوت می‌زند. در زیر نگاهی می‌اندازیم به قضاوت‌های پیام حیدری برای استقلال در طول سال‌های اخیر:

 

اولین سوت و یک شکست تلخ

جمعه، ۱۹ آذرماه سال ۱۳۹۵، کمیته داوران پیام حیدری را به عنوان داور دیدار حساس استقلال در تبریز مقابل تراکتور در نظر گرفت. آن مسابقه، برای اولین بار بود که این داور جوان مسابقات استقلال را سوت می‌زد. مسابقه‌ای که در پایان با نتیجه ۱-۲ به سود تبریزی‌ها به پایان رسید. تک گل استقلال در آن دیدار را هم کاوه رضایی به ثمر رساند، ولی مانع از شکست این تیم نشد. مسابقه‌ای که در لیگ شانزدهم و در هفته سیزدهم برگزار می‌شد.

دومین باخت با دومین سوت!

حدود ۴۰ روز پس از آن دیدار، پیام حیدری دیدار استقلال برابر استقلال خوزستان را سوت زد که این بازی با شکست ۲ بر یک آبی‌های تهران به پایان رسید. در آن دیدار هم تک گل استقلال را کاوه رضایی به ثمر رساند.

نوار ناکامی‌های استقلال شکسته شد

استقلال در لیگ شانزدهم و در مشهد به دیدار شهر خودرو رفت و حریفش را ۱-۲ شکست داد. گل‌های استقلال در آن مسابقه را امید نورافکن و جابر انصاری به ثمر رساندند. در همان دیدار که در هفته بیست و نهم برگزار شد، پیام حیدری، هرایر مگویان را در دقیقه ۳+۹۰ با کارت زرد دوم از زمین اخراج کرد.

اولین تساوی در تهران!

استقلال در هفته هفتم لیگ هفدهم در تهران میزبان ذوب آهن اصفهان بود. در پایان آن بازی دو تیم به نتیجه تساوی ۱-۱ دست یافتند. تک گل استقلال در آن مسابقه را روزبه چشمی به ثمر رساند.

پنجمین قضاوت با تساوی!

تیم پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر در خانه میزبان استقلال بود. دیداری که در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید و استقلال ۲ امتیاز حساس را در لیگ هفدهم از دست داد.

پاگشای سرمربی ایتالیایی با شکست

پیام حیدری در حالی که در طول لیگ هجدهم هرگز مسابقات استقلال را سوت نزد، اولین دیدار لیگ نوزدهم را در تبریز برای استقلالی‌ها قضاوت کرد، همان بازی‌ای که نخستین تجربه مربیگری استراماچونی در ایران بود. در آن بازی، محمد دانشگر در دقیقه ۳+۹۰ با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج شد و همان خطای پشت ۱۸ به گل برتری ماشین‌سازی تبدیل شد.

یک قضاوت دیگر برای استراماچونی

پیام حیدری دیداری از رقابت‌های جام حذفی را برای استقلال سوت زد که آبی‌ها در وقت‌های اضافه موفق شدند با گل‌های سجاد آقایی، داریوش شجاعیان و وریا غفوری از سد فجرسپاسی عبور کنند.

اولین سوت برای تیم فرهاد

پس از شیوع ویروس کرونا، مسابقات لیگ نوزدهم بدون حضور تماشاگر برگزار شد. پیام حیدری نیز در اولین قضاوتش برای تیم فرهاد مجیدی، دیدار با ذوب آهن را سوت زد که آبی‌ها با گل‌های دانشگر و وریا به پیروزی رسیدند.

دو تساوی برابر خودروسازان

حیدری دیدار‌های استقلال برابر سایپا و پیکان را در هفته‌های بیست و دوم و بیست و نهم قضاوت کرد که هر دو مسابقه با تساوی یک–یک به پایان رسید. مسعود ریگی و علی کریمی گل‌های آبی پوشان را به ثمر رساندند.

پیروزی شیرین در دربی

استقلال در دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ضربات پنالتی از سد پرسپولیس گذشت. قایدی و دانشگر در طول بازی گل‌های تیم مجیدی را وارد دروازه رقیب کردند. بشار و علیپور نیز برای سرخ‌ها گلزنی کردند.

وریا با پیام خوب گل می‌زد!

پیام حیدری دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان را در هفته سیزدهم لیگ بیستم داوری کرد. مسابقه‌ای که با تساوی یک – یک به پایان رسید و وریا گل تساوی تیم محمود فکری را به ثمر رساند.

پیروزی مهم مجیدی در آزادی

استقلال در استادیوم آزادی توانست با ۲ گل مهدی قایدی در برابر تک گل اسدی از سد تراکتور عبور کند و پیروزی مهمی را در هفته بیست و هشتم به دست بیاورد. حیدری آن بازی را نیز قضاوت کرد.

شکست در هفته آخر

دیدار هفته پایانی لیگ بیستم با شکست استقلال به پایان رسید. سپاهان در هوای بارانی تهران با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد. در روزی که پرسپولیس جشن قهرمانی را برگزار کرد. پیام حیدری داوری این بازی را برعهده داشت.

یک قضاوت در فصل قهرمانی استقلال

پیام حیدری فصل گذشته یک دیدار استقلال را قضاوت کرد که آبی‌ها با گل‌های یزدانی، دانشگر و مطهری از سد پیکان عبور کردند.

چهار سوت برای تیم ساپینتو

پیام حیدری فصل پرکاری را سپری کرده و تاکنون ۴ بازی استقلال را قضاوت کرده است. دیدار رفت برابر نفت مسجدسلیمان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، جدال برابر ذوب آهن که با برتری یک بر صفر آبی‌ها و گل بخودی ثانیه‌های پایانی قریشی همراه شد، برتری ۲ بر صفر برابر ملوان در جام حذفی با گل‌های مطهری و رمضانی و بالاخره پیروزی یک بر صفر مقابل آلومینیوم که چند هفته قبل و با تک گل مهدی قایدی به دست آمد.

به طوری کلی، پیام حیدری ۱۹ دیدار استقلال را در سال‌های اخیر قضاوت کرده که حاصل آن ۸ پیروزی، ۴ شکست و ۷ تساوی بوده است.|تابناک

برچسب ها: داور ساپینتو
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟ title
آیا افرادی که بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می‌شوند و یا اصلا دفن نمی‌شوند و مثلا در دریا رها می‌شوند و یا شکار حیوانات درنده می‌شوند هم شب اول قبر را خواهند داشت؟
زهره حمیدی: بعد از ابتلا به سرطان انسان دیگری شدم title
زهره حمیدی با اشاره به وضعیت سلامتی خود بعد از ابتلا به سرطان بیان کرد که این روز‌ها حال خوبی دارد و چند جلسه شیمی درمانی انجام داده است.
اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟ title
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.
کشف یک باکتری جهش‌یافته و خطرناک در فضا title
ناسا از کشف ۱۳ سویه از یک باکتری جهش‌یافته در «ایستگاه فضایی بین‌المللی» خبر داد که عامل عفونت خونی فضانوردان است.
محمد صادقی از ایران خارج شد title
محمد صادقی، بازیگری که با رای دادگاه به‌جرم تشویق برای برهم‌زدن امنیت کشور به ۵ سال حبس محکوم شده بود، از ایران خارج شد.
یک عکس نوشته متفاوت از دیدار کارگران با رهبری title
تصاویری از دیدار کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.
رای توماج صالحی صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده است title
وکیل توماج صالحی گفت: رای صادر شده، اما هیچ اطلاعی از جزئیات حکم صادره نداریم و منتظر ابلاغ حکم هستیم تا اطلاع‌رسانی صورت گیرد.
برگزیده
حکم توماج صالحی اعدام است title
وکیل توماج صالحی، خواننده بازداشتی در ایران خبر از صدور حکم اعدام به اتهام افساد فی الارض برای موکلش داد و اخبار منتشر شده مبنی بر عفو او را تکذیب کرد.
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
طرح بزرگ برق آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد title
طرح بزرگ برق آبی اومااویا در سفر رئیس جمهور به سریلانکا افتتاح شد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.
رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی است title
رئیس جمهور گفت: با وجود آنکه تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست، اما با توجه به ظرفیت‌های متنوع، متعدد و متقابل موجود روابط دو کشور اسلامی باید ناظر بر تأمین منافع دو ملت بیش از پیش گسترش یابد.