کد خبر: ۱۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پیشرو معادن ذوب‌آهن سوادکوه دوشنبه بیست و هشتم فروردین‌ماه با حضور مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان، حسین سعیدی نماینده هلدینگ صدرتامین، احمد سلیمی معاون مالی و اقتصادی، محمدجعفر صالحی معاون خرید، روح ا… فاضل پور مدیر راهبری شرکت‌ها، امور مجامع و سهام، امیرحسین ذاکری مدیر حسابرسی داخلی، مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت پیشرو معادن ذوب‌آهن سوادکوه و تنی چند از مسئولین ذوب‌آهن در محل این شرکت برگزار شد.

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پیشرو معادن ذوب‌آهن سوادکوه و شرکت مهندسی و پویش ساخت

به گزارش مخاطب24به نقل از شرکت ذوب آهن اصفهان:مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در جلسه مجمع این شرکت گفت: شرکت پیشرو معادن ذوب‌آهن سوادکوه درزمینه رعایت قوانین عملکرد خوبی داشتند که این رویکرد یکی از نقاط قوت شرکت محسوب می‌شود.
وی افزود: با توجه به طبیعت کار در معدن، نیاز است اصول ایمنی بیش‌ازپیش در کلیه معادن این شرکت موردتوجه قرار بگیرد.
مهدی کوهی تصریح کرد: برنامه‌های شرکت در افق زمانی کوتاه‌مدت و بلندمدت باید مشخص گردد.
مدیرعامل شرکت خاطرنشان کرد: جامعه کارگری تلاش‌های اساسی برای تولید دارند و لذا نیاز است در راستای رضایتمندی این عزیزان بیش از گذشته برنامه‌ریزی شود. وی همچنین بر لزوم پیشروی معادن و استفاده از ظرفیت‌های صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی تأکید نمود.
شایان‌ذکر است در پایان جلسه این مجمع صورت‌های مالی شرکت پیشرو معادن ذوب‌آهن سوادکوه مورد تصویب مجمع قرار گرفت و موسسه حسابرسی هوشیار ممیز به‌عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی انتخاب شد.
بومی‌سازی قطعات و تجهیزات زمینه‌ساز رشد تولید می‌شود
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب‌آهن اصفهان، شنبه بیست و ششم فروردین‌ماه با حضور مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان، نمایندگان هلدینگ صدرتامین، احمد سلیمی معاون مالی و اقتصادی، مهدی احمد پور مدیر حراست، روح ا … فاضل پور مدیر راهبری شرکت‌ها، امور مجامع و سهام، مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت مهندسی و پویش ساخت و تنی چند از مسئولین ذوب‌آهن در سالن جلسات دفتر مدیرعامل شرکت برگزار شد.
مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در جلسه این مجمع گفت: با توجه به اینکه سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «مهار تورم، رشد تولید» نام‌گذاری شده است تک‌تک ما وظیفه‌داریم برای رشد تولید در شرکت تلاش شبانه‌روزی داشته باشیم. وی افزود: شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب‌آهن درزمینهٔ انجام پروژه‌های مختلف در داخل کارخانه و همچنین در سطح کشور، عملکرد موفقی داشته است و فعالیت تخصصی این شرکت درزمینه طراحی پروژه‌ها و بهره‌برداری از آن‌ها و همچنین بومی‌سازی قطعات و تجهیزات می‌تواند زمینه‌ساز رشد تولید شود و لذا نیاز است این رویکرد در سال جدید به‌صورت ویژه موردتوجه قرار بگیرد.
مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان با تأکید بر اهمیت آموزش کارکنان و ارتقاء سطح مهارت آن‌ها خاطرنشان کرد: نیاز است بخش‌های مختلف کارخانه و همچنین شرکت‌های تابعه از طریق برگزاری دوره‌های آموزش عملی و در حین کار به نحوی برنامه‌ریزی کنند تا دانش و تجربه افرادی که در آستانه بازنشستگی قرار دارند به سایر کارکنان منتقل شود که در این زمینه شرکت مهندسی و پویش ساخت اقدامات خوبی انجام داده است.
امیر ایرانپور مدیرعامل شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب‌آهن نیز در حاشیه برگزاری این مجمع به خبرنگار ما گفت: این شرکت با بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص عمده مباحث مربوط به اجرای پروژه‌ها، تولید، تعمیرات، ساخت اسکلت فلزی و تجهیزات را در سال گذشته به انجام رسانید. همچنین با توجه به تجربیات کسب کرده در ذوب‌آهن، توانمندی اجرا و تعمیرات در کلیه واحد‌های نیروگاهی سراسر کشور را پس از اخذ مجوز‌های لازم دارا است و همچنین با دربرداشتن کارگاهی مجهز به بالاترین امکانات، آمادگی خود را برای سرویس و تعمیر الکتروموتور‌ها و ترانس‌های برق در سایز‌های مختلف اعلام می‌نماید.
وی افزود: در کارگاه ریخته‌گری قطعات سنگین این شرکت که در ایران منحصربه‌فرد است توانایی ریخته‌گری تا تناژ ۴۰۰ تن وجود دارد و در حال حاضر ساخت پاتیل‌هایی برای ذوب‌آهن اصفهان، مس سرچشمه، فولاد آلیاژی، زرند کرمان و... در حال انجام است.
ایرانپور تصریح کرد: با توجه به توان عملیاتی و پیشبردی پروژه‌ها در قالب EPC و دفتر فنی بسیار توانمند با به‌روزترین نرم‌افزار‌های تخصصی و مهندسی در سال‌های اخیر این شرکت آمادگی انجام پروژه‌های مختلف در کل کشور را دارا است.
مدیرعامل شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که چه برنامه‌های تحولی برای شرکت پیش‌بینی نمودید چنین گفت: ساخت قفسه نورد ۶۵۰ ازجمله برنامه‌های تحولی شرکت است، این قفسه‌ها از کشور‌های آلمان، ترکیه و چین وارد می‌شد که برنامه داریم به‌صورت کاملاً داخلی، تولید و بومی‌سازی شوند، زیرا در صنایع فولادی مختلف کاربرد‌های زیادی دارند. همچنین برنامه داریم تعمیر لکوموتیو و واگن برای کل کشور را علاوه بر تعمیرات جاری ذوب‌آهن انجام دهیم.
گفتنی است در این جلسه پس از استماع گزارش هیئت‌مدیره و گزارش حسابرس مستقل، صورت‌های مالی منتهی به تاریخ ۳۰/ ۹/ ۱۴۰۱ شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب‌آهن اصفهان مورد تصویب مجمع قرار گرفت و موسسه حسابرسی هوشیار ممیز نیز به‌عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی انتخاب گردید.

 
برچسب ها: ذوب آهن اصفهان
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
چرا فنلاندی‌ها شادترین مردم دنیا هستند؟ title
بر اساس آخرین گزارش شادمانی جهانی World (Happiness Report ۲۰۲۴)، فنلاند برای هفتمین سال پیاپی عنوان شادترین کشور جهان را از آن خود کرده است.
بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان رایگان می‌شود title
همزمان با روز ملی موزه‌ها و روز ملی تنوع زیستی (۲۷ اردیبهشت تا ۳ خرداد) بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان به صورت رایگان است.
نخستین امپراتور روم کجا دفن شد؟ title
محققان از احتمال شناسایی مکان درگذشت نخستین امپراتور روم خبر داده‌اند، آن‌ها ویلایی را شناسایی کرده‌اند که بر اثر فوران آتشفشان «وزوو» مدفون شده بود، درحالی‌که به نظر آنها، اطلاعات این ویلا با مکان درگذشت «آگوستوس»، نخستین امپراتور روم همخوانی دارد.
تیپ جالب مجری و گوینده در کنسرت مصطفی راغب title
استایل المیرا شریفی‌مقدم با مانتو مجلسی در کنسرت مصطفی راغب پربازدید شده است.
بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام title
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت زنی که برای تبلیغات سالن زیبایی‌اش اقدام به سوءاستفاده از یک دختربچه و معرفی او به عنوان یک نوعروس کرده بود خبر داد و به خانواده‌ها هشدار داد که اجازه چنین برخورد‌های سودجویانه‌ای را که ممکن است آینده فرزندانشان را تحت الشعاع قرار دهند، ندهند.
مشتی که به مرگ انجامید! title
روز یکشنبه دو پسر دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری شوش با هم درگیر شدند که یکی از آن‌ها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد.
در این قبرستان جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟ title
قبرستان سفید چاه که به «قبرستان سپید» نیز شهرت دارد، از جا‌های دیدنی بهشهر به شمار می‌آید.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.