به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بانک شهر :علی اصغر غلامی با بیان اینکه کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر (۸۶۵۵) همواره توانسته اند با پاسخگویی درست و تخصصی درجهت رفع نیازهای قانونی شهروندان و مشتریان شبکه بانکی قدم بردارند، تصریح کرد: در تعطیلات ابتدای سال جاری نیز ۱۲,۷۸۴ تماس با این سامانه برقرار شده است.
غلامی تصریح کرد: بیشترین تماس شهروندان و مشتریان شبکه بانکی با سامانه ۸۶۵۵ به ترتیب مربوط به روزهای ۵، ۸ و ۹ فروردین ماه و کمترین تماس نیز به ترتیب مربوط به ۱۱، ۱۲ و ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۲ بوده است.
وی با بیان اینکه سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر همواره به صورت ۲۴ ساعته، پاسخگوی همکاران، راهبران شهرنت، پذیرندگان پایانههای فروشگاهی و شهروندان میباشد، ادامه داد: ۸۴ درصد از کل پیامهای ثبت شده در این سامانه از سوی مشتریان شبکه بانکی میباشد که بیشترین سهم تماس گیرندگان را به خود اختصاص داده است.
غلامی افزود: از ۱۲,۷۸۴ پیام دریافتی نیز در حدود ۱۱ هزار تماس قابل بهره برداری بوده که در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شده و ۱,۶۶۳ نیز تماس غیر مرتبط بوده است.
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر خاطرنشان کرد: پیامهای خدماتی همانند: راهنمایی و پاسخگویی و خدمات به مشتریان، پذیرندگان پایانههای فروشگاهی و راهبران شهرنت در مجموع ۸ درصد نسبت به دوره مشابه در سال قبل کاهش داشته که نشاندهنده ارائه بهتر خدمات جهت رفع مشکلات شعب، پشتیبانی دستگاههای پایانه فروشگاهی و رسیدگی مناسبتر به درخواستهای مشتریان است.
غلامی با اشاره به محبوبیت روزافزون بانک شهر در میان شهروندان تاکید کرد: قدردانی از رفتار و خدمات رسانی همکاران شعب در روزههای تعطیل نوروز نیز بیشترین تعداد پیامهای قدردانی را شامل شده است.