کد خبر: ۱۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
مدیرعامل ایساکو:

افزایش سرعت و کیفیت دستاورد مهم طرح خدمات نوروزی ایران‌خودرو

طرح خدمات نوروزی سال ۱۴۰۲ ایران‌خودرو که از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده بود در پایان روز چهاردهم فروردین ماه سال جاری به پایان رسید.
افزایش سرعت و کیفیت دستاورد مهم طرح خدمات نوروزی ایران‌خودرو

افزایش سرعت و کیفیت دستاورد مهم طرح خدمات نوروزی ایران‌خودرو

مخاطب24:مدیرعامل ایساکو گفت: طرح خدمات نوروزی که طی آن ۳۰۶ نمایندگی مجاز کشیک و ۲۵۰۰ اکیپ شیفت امدادی در سراسر کشور به هموطنان خدمت‌رسانی کردند، پس از ۲۰ روز تلاش شبانه‌روزی مجموعه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در حالی به پایان رسید که ۹۹.۷ درصد از خودرو‌های پذیرش شده گارانتی در ایام کشیک، پس از دریافت خدمات از نمایندگی‌های مجاز ترخیص شده‌اند.
بابک سلاجقه افزود: پیش‌بینی شده بود در نمایندگی‌های کشیک به صورت متوسط ۱۵ خودرو به صورت روزانه پذیرش شود و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در خصوص تامین قطعه و تامین تجهیزات لازم و حضور کارکنان، مراجعه‌کنندگان در اسرع وقت از خدمات نمایندگی‌های سراسر کشور بهره‌مند شدند.
وی در این خصوص اظهار کرد: پیش از آغاز طرح، قطعات مورد نیاز، پیش‌بینی و برای نمایندگی‌های کشیک ارسال شده بود و در زمان اجرای طرح نیز تدابیر و آمادگی لازم برای تامین و ارسال قطعاتی که در برخی نمایندگی‌ها موجود نبود یا موجودی آن به اتمام رسیده بوده، صورت گرفت.
مدیرعامل ایساکو با بیان این که با توجه به تعطیلی ناوگان حمل و نقل و لجستیک در ایام نوروز، تامین و ارسال قطعات مورد نیاز نمایندگی‌ها احتمالا با کندی مواجه می‌شد، تصریح کرد: در این زمینه نیز از قبل برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شد، تا متعاقب پایان موجودی برخی قطعات، تا حد امکان، خودرویی در نمایندگی‌ها متوقف نشود.
سلاجقه افزود: با توجه به حساسیت بالای شبکه خدمات پس از فروش، ستادی به منظور پشتیبانی و نظارت بر حسن انجام کار در شرکت ایساکو، تحت عنوان «ستاد مرکزی خدمات نوروزی ایران‌خودرو» تشکیل شد و در تمام مدت اجرای طرح، معاونان، مدیران و کارکنان ستاد در تهران و دفاتر منطقه‌ای، نمایندگی‌ها و ناوگان امدادی تمام کوشش خود را به کار بستند که هم وطنان و مسافران نوروزی بهترین خدمات را با کیفیت و سرعت بالا دریافت کنند.
وی یادآور شد: در طول اجرای طرح، علاوه بر چند نوبت بازدید مدیران ارشد حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از نمایندگی‌های مجاز، ناوگان امداد در جاده‌های کشور و مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران خودرو، که به منظور پایش و نظارت بر اجرای بهینه طرح صورت گرفت، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز راسا با حضور در مرکز تماس امدادخودرو ایران، بر روند پاسخ‌گویی و ثبت درخواست‌های امداد نوروزی نظارت به عمل آورد.
سلاجقه در خصوص میانگین زمان انتظار برای دریافت خدمات امدادی در سال جاری گفت: این مدت زمان در طرح امسال به ۲۴ دقیقه رسید و در این طرح خدمات ایاب و ذهاب به محل درخواست مشتریان به صورت رایگان صورت پذیرفت.
مدیرعامل ایساکو گفت: کارکنان مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو که همواره به صورت شبانه‌روزی به تمامی تماس‌های مردمی پاسخ می‌دهند نیز در طرح مذکور توانستند با اعزام نیرو‌های امدادی به محل مورد نظر امدادخواهان و ارایه خدمات امداد بالینی سریع، مشکل ۷۵ درصد خودرو‌ها را بدون نیاز به حمل به تعمیرگاه و حدود پنج درصد را با مشاوره تلفنی رفع کنند. از این میزان تماس حدود ۲۰ درصد نیز منجربه حمل خودرو شد.

 
برچسب ها: ایران‌خودرو
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
مایکروسافت باز هم کارمندان خود را اخراج کرد! مایکروسافت باز هم کارمندان خود را اخراج کرد!
مایکروسافت روز چهارشنبه اعلام کرد که حدود ۹۰۰۰ کارمند را تعدیل خواهد کرد.
پخش آهنگ حبیب در صداوسیما پخش آهنگ حبیب در صداوسیما
قطعه «مرگ قو» حبیب محبیان در برنامه ققنوس صداوسیما با اجرای کامران نجف زاده پخش شد. این لحظات را می‌بینید
سعید مدنی از زندان آزاد شده است یا نه؟ سعید مدنی از زندان آزاد شده است یا نه؟
عمادالدین باقی از آزادی سعید مدنی، جامعه شناس، خبر داد و نوشت: این یکی از پاسخ‌های محکم به دشمنان ایران است که طمع بر اختلافات داخلی بسته‌اند.
وریا غفوری در خصوص حمله افراد ناشناس به کافه‌اش توضیح داد! وریا غفوری در خصوص حمله افراد ناشناس به کافه‌اش توضیح داد!
وریا غفوری، کاپیتان پیشین استقلال گفت: تعدادی تندرو کافه‌ام را تعطیل کردند. دوست دارم در کنار یک مربی بزرگ کار کنم.
جزئیات تصادف مرگبار ستاره لیورپول جزئیات تصادف مرگبار ستاره لیورپول
پلیس محلی اسپانیا جزئیات سانحه‌ای که منجر به مرگ دیوگو ژوتا، مهاجم لیورپول شد را اعلام کرد.
تحول دیجیتال و توسعه فیبر نوری، محور برنامه‌های استراتژی مخابرات است تحول دیجیتال و توسعه فیبر نوری، محور برنامه‌های استراتژی مخابرات است
مهندس جعفرپور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درمجمع عمومی عادی سالیانه که روز پنج‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۴ به‌صورت الکترونیکی برگزار شد، با ارائه گزارشی جامع از وضعیت شرکت، به بررسی جایگاه مخابرات در بازار، افق تحول دیجیتال، ضرورت نوسازی زیرساخت‌ها، توسعه خدمات و بهینه‌سازی عملکرد پرداخت و گفت: تحول دیجیتال و توسعه فیبر نوری، محور برنامه‌های استراتژی مخابرات در آینده است.
اسطوره پرورش اندام جهان در بیمارستان بستری شد اسطوره پرورش اندام جهان در بیمارستان بستری شد
اسطوره پرورش اندام جهان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد.
برگزیده
مایکروسافت باز هم کارمندان خود را اخراج کرد! مایکروسافت باز هم کارمندان خود را اخراج کرد!
مایکروسافت روز چهارشنبه اعلام کرد که حدود ۹۰۰۰ کارمند را تعدیل خواهد کرد.
نشان افسانه ای بنتلی تغییر کرد نشان افسانه ای بنتلی تغییر کرد
پس از حدود ۲۰ سال، نشان افسانه‌ای بنتلی دستخوش بازطراحی چشمگیری شده است. این تغییر تاریخی، تنها چهارمین تکامل بزرگ در تاریخ بیش از ۱۰۰ ساله این برند خاص محسوب می‌شود.
مردی که با خبر پول درمی آورد مردی که با خبر پول درمی آورد
بسیاری از میلیاردر‌های سیلیکون‌ولی اخیراً نگاهی انتقادی به رسانه‌های خبری انداخته‌اند، اما «مایکل موریتس»، سرمایه‌گذاری که با شرط‌بندی‌های اولیه روی شرکت‌هایی، چون گوگل و پی‌پال میلیارد‌ها دلار به‌دست آورد، رویکردی کاملاً متفاوت را در پیش گرفته است
صفحه خبر بالای تصاویر