کد خبر: ۱۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

برگزاری جشنواره ماه عسل کیش طرحی ماندگار در سطح کشور

غلامعلی افروز ماندگاری و عملیاتی شدن جشنواره ماه عسل کیش را طرحی فاخر برای تسهیل سفر زوج‌های جوان به جزیره کیش عنوان کرد
برگزاری جشنواره ماه عسل کیش طرحی ماندگار در سطح کشور

برگزاری جشنواره ماه عسل کیش طرحی ماندگار در سطح کشور

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش :عضو شورای سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی ایران با تقدیر از اجرای طرح جشنواره ماه عسل در کیش آن را الگویی مناسب در سطح کشور عنوان کرد و گفت: یکی از موضوعاتی که در دنیا به صورت فراگیر مشاهده می‌شود بحث ازدواج به هنگام و ماندگار است و تمام کشور‌ها در تلاش هستند این امر مهم محقق شود.

افروز یکی از برکات ازدواج را فرزندآوری عنوان کرد و افزود: این مهم به دنبال ازدواج به هنگام و ماندگار صورت می‌گیرد و بدون ازدواج ماندگار اندیشه فرزندآوری مطرح نخواهد شد.

عضو شورای سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی ایران با اشاره به اهمیت بالای فرزندآوری تصریح کرد: دولت‌ها در تلاش هستند تا با شیوه‌های مختلف، برنامه‌های ترغیبی و تشویقی ایجاد کنند تا ازدواج به هنگام صورت گرفته و ماندگار شود تا اندیشه فرزندآوری در اذهان زوجین شکل بگیرد.

وی، گفت: فرزندان سرمایه اصلی، معنوی و اجتماعی بشر، هدیه خداوند، نیاز فطری و احساسی والدین و یک ضرورت اجتماعی محسوب می‌شوند

وی با بیان این که انسان‌ها سرمایه‌های معنوی کشور‌ها هستند اظهار داشت: جمعیت سالم، سالک، پویا و خلاق در دنیا منبع قدرت به شمار می‌روند و تلاش بر این است تا کشور‌ها با برخورداری از جمعیت خوب و جوان مانع رشد جمعیت پیر و سالخورده شوند.

غلامعلی افروز، عنوان کرد: جمعیت خلاق افتخار کشور است و باید برای جلوگیری از رشد منفی و معکوس آن تلاش بسیار کنیم.

افروز با بیان این موضوع که کشور‌های مهاجر پذیر زوج‌های جوان را به عنوان مولد در نظر می‌گیرند گفت: تمام کشور‌ها در تلاش هستند تا با بهره گیری از روش‌ها و امکانات مناسب برای زوج‌های جوان فرزندانی سالم و باهوش تربیت کنند.

عضو شورای سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی ایران، اظهار داشت: ستاد ازدواج دانشجویی که با نظر مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته با حضور تمام سازمان ها، وزارتخانه‌ها و نهاد‌ها تاسیس شد با فعالیت آن در یک برهه از زمان شاهد ازدواج‌های بیشتر و آمار طلاق کمتری در کشور بودیم.

وی با اشاره به تجربه خوب فاطمیان پور در برگزاری جشنواره ماه عسل کیش بر نهادینه شدن دبیرخانه ضیافت ویژه زوج‌های جوان در سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد و گفت: جزیره کیش از نظر فرهنگی، اجتماعی و جغرافیایی از جایگاه خوبی در کشور و جهان برخوردار است.

وی با تقدیر از تبلیغات مناسب و خوب جشنواره ماه عسل کیش تاکید کرد: برای ثبات برنامه ماه عسل کیش این طرح با عنوان "زوج‌های جوان مهمانان ویژه جزیره کیش" اجرایی و الگوی مناسبی برای تمام کشور مطرح خواهد شد.

به گفته غلامعلی افروز، پردیس بین المللی دانشگاه تهران در کیش که دارای چندین رشته دکترا در این حوزه با حضور اساتید فرهیخته و باتجربه سراسر کشور از جمله دانشگاه‌های شیراز، مشهد، اصفهان، اهواز و تبریز هستند به عنوان نیرو‌های فکری و اندیشه ورز دبیرخانه طرح فاخر ماه عسل می‌توانند به ماندگاری این طرح کمک کنند.

 
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
صحنه معروف هارولد لوید در تاریخ سینما چگونه فیلمبرداری شد؟ (فیلم) صحنه معروف هارولد لوید در تاریخ سینما چگونه فیلمبرداری شد؟ (فیلم)
یکی از معروف‌ترین صحنه‌های تاریخ سینما آویزان شدن هارولد لوید از ساعت بالای برج است.
حرکات زن قصاب ایرانی توجه همه را به خود جلب کرد (فیلم) حرکات زن قصاب ایرانی توجه همه را به خود جلب کرد (فیلم)
فیلمی از یک قصاب زن ایرانی در فضای مجازی منتشر شد که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد و با توجه به این که تعداد قلیلی از بانوان علاقه به کارکردن در این حوزه دارند او به عنوان اولین قصاب زن ایرانی در فضای مجازی معروف شد.
تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان
پس از اولین نشست رئیس‌جمهور با خبرنگاران رسانه‌های آنلاین تیتر‌های مختلفی را منتشر کردند.
قصه دردناک چادرنشینی هنرمند دهه ۶۰چیست؟ قصه دردناک چادرنشینی هنرمند دهه ۶۰چیست؟
این بازیگر طی سه ماه گذشته تلاش کرده است تا از طریق وام و کمک‌های مختلف، مبلغ پیش‌پرداخت خانه‌ای را تأمین کند، اما موفق به تأمین این مبلغ نشد.
آینده صندوق‌های بازنشستگی در ایران آینده صندوق‌های بازنشستگی در ایران
فاصله سن بازنشستگی تا امید به زندگی در ۷۰ سال گذشته کاملا صعودی بوده است. به طوری که در سال ۱۳۳۰ امید به زندگی ایرانیان ۴۶ سال بوده و سن بازنشستگی به طور متوسط ۵۶ سال ثبت شده است.
حقایقی درباره سریال اوشین حقایقی درباره سریال اوشین
بعد از پخش سریال «سال‌های دور از خانه» که در ایران به اوشین معروف شده بود، صحبت‌های زیادی درباره سانسور این مجموعه و در نتیجه عوض شدن قصه‌اش مطرح شد؛ ترانه علیدوستی، اما در این‌باره توضیحات جالبی داده است.
برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟ برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟
یک متخصص تغذیه مطرح کرد: بهتر است افراد مسن روزی سه تا پنج بار در وعده‌های کوچک غذا بخورند و پرخوری نکنند.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد