کد خبر: ۱۴۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

جزیره کیش میزبان بیش از ۲۰۰ هزار مسافر ورودی در ایام نوروز

گردشگران ورودی از مسیر هوایی و دریایی به جزیره کیش از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان روز شنبه ۱۲ فروردین امسال؛ ۲۰۰ هزار و ۵۰ نفر در ستاد هماهنگی خدمات سفر‌های نوروزی به ثبت رسیده است.
جزیره کیش میزبان بیش از ۲۰۰ هزار مسافر ورودی در ایام نوروز

جزیره کیش میزبان بیش از ۲۰۰ هزار مسافر ورودی در ایام نوروز

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش :بر اساس آمار‌های ارائه شده از سوی ستاد هماهنگی خدمات سفر‌های نوروزی کیش، از مجموع ورودی ۲۰۰ هزار و ۵۰ مسافر به جزیره؛ تعداد ۱۱۹ هزار و ۷۰۷ نفر با تردد ۸۸۰ پرواز از مسیر هوایی و تعداد ۸۵ هزار و ۳۴۳ نفر با تردد ۹۸ شناور از مسیر دریایی به جزیره کیش سفر کردند؛ بنابراین گزارش از مجموع ۱۹۰ هزار و ۵۴۴ نفر مسافر خروجی؛ تعداد ۱۰۹ هزار و ۴۲۶ نفر با تردد ۸۹۰ پرواز به کیش سفر کردند و در مسیر دریایی نیز ۸۱ هزار و ۱۱۸ نفر با تردد ۹۰ شناور جزیره کیش را به مقصد بنادر چارک و آفتاب ترک کردند.

همچنین در این بازه زمانی با تعداد تردد ۵۱۷ شناور لندینگ کرافت به مقصد جزیره کیش تعداد ۱۹ هزار و ۶۴۲ دستگاه خودرو وارد این منطقه شده که با تردد ۱۳۱ شناور لندینگ کرافت تعداد ۱۸ هزار و ۵۲۹ دستگاه خودروی سواری از جزیره کیش خارج شده است.

بر اساس آمار ارائه شده؛ در اسکان نوروزی کیش"کمپ‌های چادری مصلی-خانوادگی، المپیک-مجردی، جانبازان و ایثارگران" از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۲ فروردین امسال؛ با اشغال ۱۲ هزار و ۹۳ چادر به تعداد ۴۷ هزار و ۹۸ نفر شب، خدمات نوروزی ارائه شده است.

شیفت‌های شبانه روزی حفاظت فیزیکی و حراست برای حفظ امنیت و پذیرش ۲۴ ساعته گردشگران، استقرار پایگاه‌های هلال احمر و آتش نشانی و ... از جمله خدمات ارائه شده به مسافرانی نورزی مستقر در کمپ‌های چادری است.

تمام ملزومات جهت رفاه حال مسافران و گردشگران، از جمله حمام و سرویس بهداشتی تا جایگاه‌های شارژ تلفن همراه و ایجاد امنیت و آرامش در کمپ‌های متاهلی و مجردی، کمپ‌های خانواده ایثار گران و جانبازان فراهم شده است.

آمار‌های ارائه شده از سوی ستاد هماهنگی خدمات سفر‌های نوروزی، بیانگر استقبال گسترده گردشگران از مراکز ورزشی و تفریحات دریایی جزیره کیش است که "کلوپ‌های غواصی و تفریحات دریایی" با پذیرش ۱۰۷ هزار و ۴۱۶ نفر بیشترین ارائه خدمات به مسافران نوروزی را در این حوزه به خود اختصاص دادند.

شناور‌های تندرو و کف شیشه‌ای نیز در این بازه زمانی میزبان ۸۷ هزار و ۵۵۳ نفر از مهمانان نوروزی بودند.

ایستگاه‌های دوچرخه سواری سطح شهر و ایستگاه‌های دوچرخه سواری مستقر در هتل‌ها با پذیرش ۱۶۹ هزار و ۶۰۳ نفر میزبان گردشگران از اقصی نقاط کشور بودند.

همچنین "پلاژ‌های بانوان و آقایان با پذیرش ۳۱ هزار و ۲۳۱ نفر، در بخش استخر با ارائه خدمات به ۴ هزار و ۴۴۹ نفر، استفاده ۱۰۷ نفر از زمین‌های تنیس و ارائه خدمات به ۶۳ نفر در زمین سوارکاری" از جمله خدمات نوروزی پیش بینی شده در این ایام بود.

 
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
صحنه معروف هارولد لوید در تاریخ سینما چگونه فیلمبرداری شد؟ (فیلم) صحنه معروف هارولد لوید در تاریخ سینما چگونه فیلمبرداری شد؟ (فیلم)
یکی از معروف‌ترین صحنه‌های تاریخ سینما آویزان شدن هارولد لوید از ساعت بالای برج است.
حرکات زن قصاب ایرانی توجه همه را به خود جلب کرد (فیلم) حرکات زن قصاب ایرانی توجه همه را به خود جلب کرد (فیلم)
فیلمی از یک قصاب زن ایرانی در فضای مجازی منتشر شد که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد و با توجه به این که تعداد قلیلی از بانوان علاقه به کارکردن در این حوزه دارند او به عنوان اولین قصاب زن ایرانی در فضای مجازی معروف شد.
تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان
پس از اولین نشست رئیس‌جمهور با خبرنگاران رسانه‌های آنلاین تیتر‌های مختلفی را منتشر کردند.
قصه دردناک چادرنشینی هنرمند دهه ۶۰چیست؟ قصه دردناک چادرنشینی هنرمند دهه ۶۰چیست؟
این بازیگر طی سه ماه گذشته تلاش کرده است تا از طریق وام و کمک‌های مختلف، مبلغ پیش‌پرداخت خانه‌ای را تأمین کند، اما موفق به تأمین این مبلغ نشد.
آینده صندوق‌های بازنشستگی در ایران آینده صندوق‌های بازنشستگی در ایران
فاصله سن بازنشستگی تا امید به زندگی در ۷۰ سال گذشته کاملا صعودی بوده است. به طوری که در سال ۱۳۳۰ امید به زندگی ایرانیان ۴۶ سال بوده و سن بازنشستگی به طور متوسط ۵۶ سال ثبت شده است.
حقایقی درباره سریال اوشین حقایقی درباره سریال اوشین
بعد از پخش سریال «سال‌های دور از خانه» که در ایران به اوشین معروف شده بود، صحبت‌های زیادی درباره سانسور این مجموعه و در نتیجه عوض شدن قصه‌اش مطرح شد؛ ترانه علیدوستی، اما در این‌باره توضیحات جالبی داده است.
برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟ برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟
یک متخصص تغذیه مطرح کرد: بهتر است افراد مسن روزی سه تا پنج بار در وعده‌های کوچک غذا بخورند و پرخوری نکنند.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد