کد خبر: ۱۴۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
دکتر محمود زاده:
رئیس هئیت مدیره شرکت مخابرات ایران در دیدار با مدیر جدید مخابرات منطقه زنجان با تاکید بر اینکه مدیریت نیروی انسانی و کنترل درآمد و هزینه از جمله مزیت‌های خودگردانی استان‌ها است. گفت: طرح خود گردانی مخابرات استان‌ها از مهمترین برنامه‌های است با جدیت دنبال واجرایی خواهد شد.

مدیریت نیروی انسانی و کنترل درآمد و هزینه از جمله مزیت‌های خودگردانی استان‌ها است

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران :دکتر محمودزاده در این دیدار با تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: خوشبختانه عملکرد مخابرات استان در یک سال گذشته ارتقاء داشته و این بهبود عملکرد حاصل عزم جدی و پشتکار مجموعه مدیریتی استان بوده است.

وی ضمن اشاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته، اولویت‌های کاری که استان‌ها باید به دنبال اجرای آن باشند را تاکید کرد و گفت: آنچه مسلم است در کنار ارائه خدمات مطلوب مخابراتی، جلب رضایت روز افزون مشتریان و ارائه خدمات مطلوب پس از فروش با بهترین سطح مشتری مداری از دیگر وظایف و مسئولیت‌های خطیر در شرکت مخابرات ایران است که همه مدیران بیشتر از هر زمان دیگر، با دقت و جدیت نسبت به آن اهتمام ورزند.

دکتر محمودزاده با اشاره به اینکه در توسعه دیتا با نگاه ویژه به طرح نهضت جهادی فیبر اقدامات مطلوب صورت گرفته در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۴۰۰ هزار پورت آماده شد که همه آن از منابع داخلی و بهینه سازی امکانات شرکت در حوزه سیم مسی تبدیل به فیبر نوری بوده است اظهارداشت: در قالب طرح نجما و توسعه فیبر نوری کابل‌های مسی به صورت زیربنایی با فیبر نوری جایگزین می‌شود و منابع غیر مولد مستقیم که در عین حال ارزشمند است به توسعه و استفاده و حداکثر کارایی در حوزه شبکه رسیده است. بر این اساس منابع از درون شرکت تامین و در طرح نجما استفاده خواهد شد.

وی ارائه خدمات به شرکت‌های همراه اول و ایرانسل و استفاده از ظرفیت‌های متقابل، به ویژه فراهم آوردن شرایط لازم برای همکاری بیشتر با شرکت ایرانسل همانند شرکت همراه اول، جزو اولویت‌های کاری مخابرات ایران می‌باشد و استان‌ها هم در این راستا با هماهنگی شرکت مخابرات ایران، می‌توانند نسبت به انعقاد قرارداد با ایرانسل در حوزه نگهداری و توسعه اقدام نمایند.

رئیس هئیت مدیره شرکت مخابرات ایران افزود: نشتی درآمد در مخابرات استان‌ها وجود دارد که بایستی کنترل واصلاح شود برای جلوگیری از آن تاکیدات لازم به حوزه‌های مربوطه صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان‌هایی که در دنیا خدمات می‌دهند اختیارات را توزیع می‌کنند افزود:توزیع اختیارات موجب پاسخ گوئی سریع به مشتری و جلب رضایت می‌گردد که نتیجه آن افزایش درآمد برای شرکت خواهد بود.

در پایان این دیدار، مهندس حبیب ا… شبستانی، مدیر مخابرات منطقه زنجان با قدردانی از حضور رئیس هئیت مدیره شرکت مخابرات ایران در استان زنجان اظهار داشت: در یک سال گذشته تیم اجرایی مخابرات منطقه زنجان با اتحاد و همدلی در راستای اجرای برنامه‌های شرکت مخابرات ایران فعالیت کرده اند و در سال ۱۴۰۲ نیز اقدامات موثر برای بهبود عملکرد استان با قدرت بیشتر ادامه خواهد داشت.

مدیر مخابرات منطقه زنجان در ادامه به ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده در مخابرات منطقه زنجان پرداخت.

 
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
چرا نوشتن رزومه را نباید به ChatGPT سپرد؟ title
نوشتن رزومه یا CV با هوش مصنوعی مضراتی را برای فرد جویای کار به همراه دارد.
غذا‌های فوق‌فرآوری‌شده می‌توانند عمر را کوتاه کنند title
مطالعه جدید نشان می‌دهد افرادی که مقادیر زیادی از غذا‌های فوق فرآوری شده می‌خورند نسبت به افرادی که عمدتاً از غذا‌های تولید شده صنعتی اجتناب می‌کنند، بیشتر در معرض خطر مرگ زودرس هستند.
ایده‌ای رویایی برای ساخت قطار در ماه title
ناسا یک ایده به ظاهر رویایی را با هدف ساخت قطار در ماه مطرح کرده است که به عنوان بخشی از ۶ مفهوم علمی تخیلی برنامه مفاهیم نوآورانه پیشرفته آن طراحی شده است.
صحبت‌های ناصر محمد خانی درباره قتل همسرش! title
ناصر محمدخانی بازیکن سابق فوتبال در مصاحبه‌ای بعد از گذشت ۲۳ سال از جزییات قتل همسر اولش صحبت کرد که این ویدیو در فضای مجازی منتشر شد و مورد توجه کاربران قرارگرفت.
مرگ دو نفر در سیل امروز شهر مشهد title
در سیلاب عصر امروز مشهد دو نفر که در خودرو گرفتار سیلاب شده بودند، جان باختند.
وقوع سیلاب و آبگرفتگی شدید در برخی مناطق مشهد + فیلم title
بارش سنگین باران منجر به وقوع سیلاب در مشهد شد.
عاشقانه مونا کرمی و سپند امیر سلیمانی!‍ title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.