به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران :شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین اپراتور حوزه ارتباطات، خدمات متعدد در زمینه تلفن ثابت و اینترنت به مشترکین خود ارائه میکند. بر این اساس سرویس جستجوگر تلفن مشاغل ۱۱۸ در سامانهی مخابرات من (my.tci.ir برای مشترکین قابل بهره برداری شد.
همچنین سامانه مخابرات من به عنوان یک ابزار نوین در جهت کاهش خدمات حضوری و نیل به ارائه خدمات غیرحضوری طراحی و در اختیار مشترکین شرکت مخابرات ایران قرار گرفته است.
این خبر میافزاید: با استفاده از این سرویس میتوانید خطوط تلفن ثابت خود را مدیریت کنید و از خدماتی مانند امکان دریافت ریز مکالمات، ثبت نام اینترنت، خرید بستههای اینترنت پرسرعت، خرید خط تلفن، مدیریت سرویسهای ویژه خطوط ثابت، پرداخت قبوض استفاده کرد.
همچنین علاوه بر خدمات مطرح شده، در صورت نیاز به دسترسی به تلفنهای مشاغل و تلفنهای ضروری میتوانیم با وارد کردن نام استان مورد نظر و گروههای شغلی که در سامانه مشخص شده است، تلفن تماس و آدرس شغل مورد نظر را به سهولت دسترسی پیدا کرد.
نمایش اطلاعات کارتهای تلفن همگانی همراه با نمایش موجودی، گزارش شارژ، گزارش تماسها و امکان شارژ کارت و همچنین خدمات درخواست ردیابی مزاحم، خرید خط تلفن، اعلام خرابی تلفن، سرویسهای ویژه، دریافت ریز مکالمات و اطلاع از وضعیت سرویس ارزش افزوده خط تلفن و نمایش لیست محصولات ارزش افزوده همراه با امکان فعال سازی سرویس نیز از دیگر امکانات سرویس جستجو گر تلفن مشاغل ۱۱۸ است.
گفتنی ست، پشتیبانی این سرویس با شرکت شسکام و از طریق شماره گیری ۲۰۲۰ کلید ۶ است.