به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش :ابراهیم میرزایی گودرزی "بازرسی، رسیدگی به شکایات و نظارت بر فعالیت کمیتههای چندگانه" را از مهمترین اقدامات کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی کیش در راستای ارائه خدمات شایسته به گردشگران برشمرد.
میرزایی گودرزی، اظهار داشت: عملکرد کارکنان فرودگاه و بندرگاه، رسیدگی به شکایات ارسالی، رفع مشکلات مسافران با هماهنگی عوامل فرودگاه و بندرگاه و نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی در این ایام مورد بررسی و ارزیابی قرار میگیرد.
وی، افزود: نظارت و کنترل بر فعالیت اجرائیات مستقر در اسکله تفریحی، ایستگاههای دوچرخه و امور دریایی، آتش نشانی، وضعیت کمپهای اضطراری سرپوشیده، نظارت و بازدید از بازار میوه و تره بار، بررسی وضعیت سایت بازیافت نیز از جمله اقدامات انجام شده از سوی کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد نوروزی است.
رئیس کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد نوروزی، اظهار داشت: سامانه ۱۲۴ در تمام مدت سال به ویژه در ایام نوروز پاسخگوی درخواستها و شکایات مردمی میباشد که در راستای معرفی این سامانه به گردشگران نوروزی تبلیغات محیطی در تمام نقاط سطح شهر، فروشگاهها و مراکز تفریحی انجام شده است.
ابراهیم میرزایی گودرزی، خاطر نشان کرد: از مجموع ۳۴۹ شکایت ارسال شده تعداد ۲۱۶ مورد توسط کارشناسان بازرسی رسیدگی و تعداد ۱۳۳ مورد نیز به واحدهای مربوطه ارجاع داده شده است.
ابراهیم میرزایی گودرزی با اشاره به نظارتهای فراگیر و مستمر توسط تیمهای مشترک بازرسی و بازرگانی بر بازارهای کیش، گفت: با تشکیل تیمهای نامحسوس افتخاری؛ گزارشات از سطح شهر و ادارات تهیه و برای مسوولان مربوطه ارسال میشود.
ابراهیم میرزایی گودرزی عنوان کرد: گشتهای بازرسی در سطح جزیره کیش حضوری فعال داشته و موضوعات مختلف در سطح جزیره را رصد میکنند.
شایان ذکر است، با برنامه ریزیهای انجام شده میزان دستیابی به اهداف و امتیارات هر کمیته بر اساس اطلاعات جمع آوری شده، نظر سنجی ها، بررسی و پاسخگویی به شکایات در پایان فعالیت ستاد نوروزی اعلام خواهد شد.