کد خبر: ۱۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

پیام مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت فرارسیدن عید نوروز

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون؛بهار فصل رویش و تغییر است و نوروز به مفهوم روز نو برای بهتر زیستن؛ نو شدن سال به سال طبیعت ضرورتی است از حکمت الهی که مسیر رشد و تعالی را در پی دارد و فرصتی را برای ما فراهم می‌آورد تا با مرور عملکرد خود، با تکیه بر تجارب و اندوخته‌ها، افق تازه‌ای برای آینده‌ای بهتر ترسیم کنیم. نوروزی که با تقارن ماه مبارک رمضان انشاالله بشارت‌دهنده سالی توام با خیر برای ایران عزیزمان باشد؛ لذا فرصت را غنیمت دانسته، ضمن بزرگداشت این تقارن مبارک، آغاز سال نو را به پیشگاه مقام معظم رهبری (دامت افاضاته)، دولت خدمتگزار، هموطنان عزیزم، تعاونگران، کارآفرینان بویژه همکاران ساعی و پرتلاشم در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. امروز با نگاه به کارنامه سالی که پشت سر می‌گذاریم، خداوند متعال را شکرگزارم که با تلاش همکاران صدیق و البته اعتماد و باور مشتریان ارزشمند بانک توسعه تعاون، این بانک (با توجه به سرمایه اجتماعی و پایدار در جامعه) توانسته نقشی شایسته و موثر در اعتلای اقتصاد میهن عزیزمان داشته باشد. افتخاری که بار سنگین مسئولیت صیانت از آن در نخستین نوروزی که در کسوت خدمتگزاری ایران اسلامی به عنوان مدیرعامل بانک توسعه تعاون انجام وظیفه می‌کنم بر روی شانه‌های من قرار دارد و بدون شک تمام همت من و همکارانم، این است که در حفظ و تعالی این تعهد کوتاهی نگردد.
توجه به اهداف تاسیس و مأموریت این بانک مردمی، اشتغال، مقدم شمردن منافع عمومی جامعه و احترام به مشتریان با رعایت استاندارد‌های بانکی، تمرکز بر اخلاق حرفه‌ای، صداقت و پشتکار در انجام امور، مسئولیت‌پذیری، پاسخگوئی و توسعه دانش و مهارت همگی از ارزش‌هائی هستند که برای تقویت اعتماد و خوشنامی بانک در سرلوحه خود قرار داده‌ایم و در این چارچوب سلامت سازمان را قربانی منافع کوتاه مدت نکرده و نخواهیم کرد. در سال ۱۴۰۱ بانک توسعه تعاون توانست در راستای تحقق برنامه دولت سیزدهم و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برنامه‌های تحول‌آفرین خود را در قالب افزایش سرمایه بانک، توسعه نظام یکپارچه و منسجم مدیریتی، تاکید بر استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت جوانان شایسته، کارآمد و متعهد با روحیه جهادی، انقلابی و فساد ستیز در کنار مدیران با تجربه جامعه عمل بپوشاند. این مسیر بهبود و تعالی، اصلاحات مقطعی نبوده و در سال ۱۴۰۲ با یک تفکر راهبردی، انشاالله این مسیر را که با ایجاد خلق ارزش برای همکاران، ذینفعان کلیدی و مشتریان بانک (اعم از تعاونگران، کارآفرینان، کسب‌وکار‌های خرد، کوچک و متوسط و...) همراه خواهد بود را در قالب سند تحول راهبردی بانک با اجرای برنامه‌های توسعه قابلیت‌های فناوری اطلاعات (تحول دیجیتال) توسعه قابلیت‌های سرمایه انسانی، استعدادیابی و نخبه‌پروری در سطح مدیریتی ستاد و استان‌ها (شایسته‌سالاری و جانشین پروری تا پایین‌ترین بخش‌های چارت سازمانی) و توسعه قابلیت‌های سازمانی (اصلاح ساختار سازمانی واحدها) با استفاده از خرد جمعی به جد ادامه و بانگاه به نامگذاری و دلالت‌های سکان‌دار حکیم و فرزانه نظام جمهوری اسلامی مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، سیاست‌ها و راهبرد‌های بانک را بیش‌ازپیش در راستای خدمت به هم‌میهنان گرانقدرمان فصل الخطاب اقدامات و فعالیت‌ها قرارخواهیم داد.
آرزو دارم در سال جدید با پشتکار و تلاش مضاعف همکاران خوبم و نیز استفاده کامل از ظرفیت‌های فکری موجود، شاهد اعتلای بانک توسعه تعاون در صنعت بانکداری کشور و اقتصاد بخش تعاون باشیم و در شرایط حساس کنونی نقشی سازنده و اثربخش در کمک به اشتغال، تولید مولد و دانش‌بنیان، توسعه پایدار در مناطق روستائی و کمتر برخوردار، ایفا نمائیم.
محمد شیخ حسینی

 
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
تتلو در زندان چه کارهایی انجام می دهد؟ title
الهام رحیمی فرد، وکیل مدافع تتلو از روند محاکمه و رسیدگی به این پرونده می‌گوید.
دختر بچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را در مسعودیه به قتل رساند! title
دختر بچه ۱۰ سال‌های که از نظر روحی و روانی شرایط نامناسبی داشت و گوشی او مملو از صحنه‌های قتل و خشن بوده، همبازی‌اش را در محله مسعودیه با ضربات چاقو به قتل رساند!
زنم را به خاطر پدر زنم کشتم! title
۸ فروردین ۱۴۰۱ مردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی از قتل دخترش خبر داد. وقتی مأموران به محل حادثه رفتند مشخص شد زنی ۳۸ ساله به نام مریم با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.
دختری که رفیق بیماری‌های نادرش شده! title
این‌بار راوی زندگی آتاناز دختر ۳۶ ساله‌ی مبتلا به سه بیماری هستیم که دردهایش را معجزه می‌داند.
اگر اصولگرایی لقمه‌اش حرام است مجری سیما کارش خراب است! title
محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی، هفته پیش توئیت زشت و بی سابقه‌ای را در مقام مجری صداوسیما منتشر کرد.
تمام شهروندان این شهر در یک ساختمان زندگی می‌کنند! title
شهری در آلاسکا وجود دارد که ۲۱۷ نفر از ساکنان آن در یک مجتمع آپارتمانی چند طبقه زندگی می‌کنند.
آیا استفاده از فلزیاب غیرقانونی است؟! title
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی در مورد اینکه آیا خرید و استفاده از "فلزیاب" عملی مجرمانه و غیرقانونی است، توضیحاتی را بیان کرد.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.