به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش :سعید پورزادی به همراه معاون گردشگری و برخی از مدیران سازمان و مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات، مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه ها، عصر یکشنبه ۲۸ اسفند در بازدید از بخشهای مختلف کمپ خانوادگی نوروزی، پایانه مسافری فرودگاه بین المللی کیش و بندرگاه، ضمن تاکید بر ارائه خدمات شایسته به گردشگران؛ امکانات رفاهی پیش بینی شده را مثبت ارزیابی کرد.
سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از ورودی بندرگاه و مرحله ساخت محوطه، نمازخانه و سرویسهای بهداشتی، با اشاره به ارزیابی عملکرد تمام کمیتههای ستاد نوروزی بر ارائه خدمات شایسته به گردشگران تاکید کرد و خواستار برنامه ریزی منظم و مدون در راستای شرح وظایف هر کمیته در ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی کیش شد.
همچنین سعید پورزادی، در این بازدید در جریان فعالیت مرکز اطلاعات گردشگری، سامانه پاسخگویی بنادر کیش (۴۴۸۸-۰۷۶) و نحوه خدمات رسانی در سالنهای انتظار مسافران قرار گرفت.
گفتنی است تلفن ۴۴۸۸ با پیش شماره ۰۷۶ و متشکل از ۲۰ خط به عنوان "سامانه پاسخگویی بنادر کیش" در نظر گرفته شده است که به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به تماسهای مردمی خواهد بود.
وی از مانور کشتی آتشخوار که با کمک پمپها و نازلهای خود و با پمپاژ دهها هزار گالن، قادر به اطفاء حریق در ساحل و کشتی است بازدید کرد.
انبار آرد و غله کیش مقصد بعدی بازدید سعید پورزادی بود که در این بازدید وی دستورات لازم بر حمل به موقعیت آرد به نانواییها در ایام نوروز را صادر و بر ذخیره سازی آرد تاکید کرد.