به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛ابوالفضل نجارزاده در این بازدید که به همراه صمد عزیزنژاد عضو هیات مدیره، بیژن مقدم بیرانوند عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی تهران، محمدرضا عبدالملکی رئیس اداره کل حوزه مدیریت، سید مجتبی قدسی رئیس اداره کل روابط عمومی و تنی چند از مدیران دیگر صورت گرفت، آخرین وضعیت نقدینگی، مجموع سپرده ها، اسکناس، ارز، ریسک اعتباری شعبه و... را بررسی و رهنمودهای لازم را جهت افزایش سرویس دهی مطلوب به مشتریان را ارائه کرد.
در ادامه سرپرست بانک ملی ایران ضمن گفتگو با مدیران و کارکنان این شعب، در جریان آخرین وضعیت خدمات دهی سیستمهای الکترونیک بانک ملی ایران نظیر خودپردازها، پایانههای فروش و... قرار گرفت.
در این بازدید که با هدف نظارت و کنترل نحوه سرویس دهی به مشتریان در روزهای پایانی سال صورت گرفت، روسای شعب مستقل بازار و تمرکز اسناد گزارشهایی از اقدامات انجام شده در روزهای پایانی سال ارایه کردند.
نجارزاده در پایان ضمن تقدیر از همت و تلاش بی وقفه همکاران به ویژه در روزهای پایانی سال، بر ضرورت ارتباط موثر کارکنان با مشتریان تاکید کرد و خواستار توجه حداکثری برای ایجاد رضایت خاطر مشتریان در این ایام شد.