کد خبر: ۱۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳
رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت چک‌هایی از علی فتح‌الله‌زاده وجود دارد که تا ۱۰ برابر مبلغ خود پاس شده‌اند.

ادعای عجیب قربان‌زاده درباره مدیرعامل استقلال!

مخاطب۲۴ :‌ رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت چک‌هایی از علی فتح‌الله‌زاده وجود دارد که تا ۱۰ برابر مبلغ خود پاس شده‌اند.

حواشی پیرامون اتفاقات مدیریت باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد. سه روز قبل بود که حسین قربان‌زاده اعلام کرد مدیرعامل و هیئت مدیره وقت باشگاه استقلال، به اتهام کتمان وقایع مالی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس سازمان خصوص‌سازی از پیگرد قضایی مدیران فعلی و سابق استقلال صحبت کرد و گفت که تمامی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل وقت آبی‌ها به مجتمع قضایی کارکنان دولت و دادستان کل کشور معرفی شده‌اند.

خبرنگار شبکه خبر نیز به سراغ قربان‌زاده رفت و او مدعی شد که دلیل این موضوع، نبود شفافیت مالی در مباحث مالی استقلال بوده است. او با اشاره به نامه‌ای که به امضای خودش، مصطفی آجورلو و پولادگر (معاون وزیر ورزش) رسیده، گفت: آنچه که از پذیره‌نویسی به دست آمده، باید طبق مصوبات صادر شده در این نامه هزینه می‌شد که این اتفاق رخ نداده است.

پس از جوابیه مصطفی آجورلو و اعلام شکایت از قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی نکات جالب دیگری را بیان کرد. او گفت: مدیر مالی باشگاه، که اکنون نیز در این سمت حضور دارد، در آن زمان (دوره مدیریت آجورلو) درخصوص چک‌های مدیرعامل فعلی (علی فتح‌الله‌زاده) اظهارنظر‌های متفاوتی می‌کرد.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی ادامه داد: این مدیر مالی مثلا در آن زمان می‌گفت که چک‌ها پرداخت شده و برگه چک‌های موجود در واقع لاشه چک‌ها هستند که دست ایشان (علی فتح‌الله‌زاده) است. ولی اکنون طی اخباری که به ما می‌رسد، با همان لاشه چک آمده و نزدیک به هشت تا ۱۰ برابر دریافت شده است.

قربان‌زاده خاطرنشان کرد: بالاخره این مدیر مالی در آن زمان (دوره آجورلو) حقیقت را می‌گفت یا اکنون (در دوره فتح‌الله‌زاده) حقیقت را می‌گوید؟ با هر تغییر مدیرعاملی، باد جدیدی می‌وزد و مسیر عوض می‌شود؟

هر چند که چندان به موضوع این گزارش پرداخته نشده، ولی ادعای رئیس سازمان خصوصی‌سازی نیز در نوع خود جالب است. اینکه در دوره مدیریت آجورلو عنوان شده که چک‌های علی فتح‌الله‌زاده به او پرداخت شده، ولی در بازگشت وی به صندلی مدیریت، بین هشت تا ۱۰ برابر این چک‌ها نقد شده، موضوع عجیبی است.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
سوزاندن جسد دختر بچه ۱۱ ساله توسط مادرش title
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری مادری که فرزند ۱۱ ساله خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.
امام جمعه اردبیل: تکریم فرهنگیان دادن تقدیرنامه و کیک و آب میوه نیست! title
یک ماه و نیم است بیمه تکمیلی بازنشستگان آموزش و پرورش تمام شده و تمدید نشده است و حالا می‌خواهیم آن‌ها را به جلسه دعوت و برای آن‌ها سخنرانی و لوح تقدیر بدهیم این قطعاً تکریم نیست ضد تکریم است.
اهدای خون از خانه ملت! title
اهدای‌خون جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی
درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان title
۲۰ شهریور سال گذشته پسر ۱۶ ساله‌ای به نام نوید به همراه پدرش با مراجعه به پلیس آگاهی پایتخت شکایتی را مبنی بر آزار و اذیت چهار متجاوز ثبت کرد.
حشاشین ممنوع شد title
طبق دستور شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال «حشاشین» در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تایید نمی‌باشد.
بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب پلمپ شد؟! title
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.
حراج ساعت طلایی ثروتمندترین مسافر تایتانیک title
یک ساعت جیبی طلایی که از جیب‌های جسد جان جیکوب آستور، یکی از ثروتمندترین مسافران کشتی تایتانیک پیدا شده بود، روز شنبه به حراج گذاشته می‌شود.
برگزیده
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.