کد خبر: ۱۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶
اگر شماهم می‌خواهید با مراحل گام به گام حذف و دیلیت اکانت اسپاتیفای همراه باشید، پیشنهاد می‌کنیم که ادامه مطلب ما را در این خصوص از دست ندهید.

آموزش حذف و دیلیت اکانت اسپاتیفای

مخاطب۲۴ : یکی دیگر از آموزش‌هایی که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند، آموزش حذف و دیلیت اکانت اسپاتیفای است شما میتوانید اکانت رایگان را حذف کنید و تهیه اکانت اسپاتیفای ارزان را انجام دهید تا به تمام امکانات اسپاتیفای دسترسی داشته باشید.

اگر شماهم می‌خواهید با مراحل گام به گام حذف و دیلیت اکانت اسپاتیفای همراه باشید، پیشنهاد می‌کنیم که ادامه مطلب ما را در این خصوص از دست ندهید.

آموزش حذف و دیلیت اکانت اسپاتیفای

برای انجام حذف و دیلیت اکانت اسپاتیفای کافیست به روش زیر عمل کنید:

1.به صفحه تماس با پشتیبانی Spotify بروید.

2.روی Account "حساب" کلیک کنید.

آموزش حذف و دیلیت اکانت اسپاتیفای

3.گزینه I want to close my account را انتخاب و روی دکمه CLOSE ACCOUNT که در سمت چپ ظاهر می شود، کلیک کنید.

آموزش حذف و دیلیت اکانت اسپاتیفای

4.حال Spotify از شما می پرسد که آیا مطمئن هستید یا خیر. اگر می‌خواهید روند را ادامه دهید، روی «بستن حساب» کلیک کنید؛ بعد از کلیک بر روی دکه، اگر حساب نشان داده شده در صفحه متعلق به شماست، روی CONTINUE "ادامه" کلیک کنید و اگر مال شما نبود، از سیستم خارج شوید و دوباره امتحان کنید.

آموزش حذف و دیلیت اکانت اسپاتیفای

5.در بخش بعدی باید نحوه دریافت کد را انتخاب کنید که از طریق ایمیل باشد یا پیامک؛ اگر پیامک را انتخاب کردید، کد داده شده را وارد کرده و روی Done «انجام شد» کلیک کنید و اگر گزینه ایمیل را انتخاب کردید، روی دکمه سبز رنگ CLOSE MY ACCOUNT  کلیک کنید.

6.در نهایت بعد از انجام مرحله بالا، حساب شما بسته و پیغام زیر به شما نمایش داده می‌شود.

آموزش حذف و دیلیت اکانت اسپاتیفای

کلام آخر:

خب عزیزان مطلب ما درباره آموزش حذف و دیلیت اکانت اسپاتیفای به پایان رسید؛ بازهم اگر در این خصوص به مشکل خورده و یا سوال داشتید، حتما نظرات خود را برای ما بنویسید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
تا حالا انگشتر الماس در کیک پیدا کردید؟ title
این روز‌ها زن‌وشوهری که شیرینی‌پزی دارند، دچار کابوس ناراحت‌کننده‌ای شده‌اند. زن شیرینی‌پز، الماس اصلی انگشتر ازدواج خود را که ۴۰۰۰ دلار ارزش داشت موقع پخت شیرینی گم کرده است.
عروس بزرگ امام:آقا مصطفی در حجاب سختگیری نداشت title
معصومه حائری درباره ازدواجش با مصطفی خمینی گفته است: در واقع من نمی‌خواستم ازدواج کنم و قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشور‌های خارجی سفر کنم؛ اما طبق رویه و روال خانواده‌های سنتی، پدرم نظرش این بود که من ازدواج کنم و من هم قبول کردم و مرحوم حاج آقا مصطفی هم، چون به پدرم علاقه داشت، از من خواستگاری کرد و پدرم نیز به جهت اعتمادی که به امام و حاج آقا مصطفی داشت جواب مثبت داد.
درخواست هادی چوپان برای عفو و بخشش توماج صالحی title
هادی چوپان قهرمان بدنسازی خواستار عفو و بخشش برای توماج صالحی شد.
آخرین خبر از وضعیت ترانه علیدوستی از زبان وکیلش title
وکیل ترانه علیدوستی از آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی نوشت.
دومین اختلال روانی درمیان ایرانیان چیست؟ title
بیماری افسردگی به تنهایی دومین رتبه را در بار بیماری‌های بعد از بیماری‌های اسکلتی عضلانی در کشور دارد و وقتی بار بیماری افسردگی با اختلالات اضطرابی که در رتبه ششم بار بیماری‌های کشور است، جمع شود؛ این دو بیماری در مجموع بار بیماری‌های روانی را در کشور به خود اختصاص می‌دهند که این موضوع نیاز به یک تمرکز ویژه دارد.
شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟ title
آیا افرادی که بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می‌شوند و یا اصلا دفن نمی‌شوند و مثلا در دریا رها می‌شوند و یا شکار حیوانات درنده می‌شوند هم شب اول قبر را خواهند داشت؟
زهره حمیدی: بعد از ابتلا به سرطان انسان دیگری شدم title
زهره حمیدی با اشاره به وضعیت سلامتی خود بعد از ابتلا به سرطان بیان کرد که این روز‌ها حال خوبی دارد و چند جلسه شیمی درمانی انجام داده است.
برگزیده
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.