کد خبر: ۱۳۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
شبکه‌های تلویزیونی نوروز امسال با پخش ۱۷۰ فیلم سینمایی روز دنیا به استقبال بهار می‌روند و هر روز حدود ۱۲ فیلم سینمایی پخش می‌کنند.

پخش ۱۷۰ فیلم نوروزی در تلویزیون

مخاطب۲۴ : تلویزیون در نوروز ۱۴۰۲ با پخش ۱۷۰ فیلم سینمایی جدید با مخاطبان خود همراه است.

شبکه‌های تلویزیونی نوروز امسال با پخش ۱۷۰ فیلم سینمایی روز دنیا به استقبال بهار می‌روند و هر روز حدود ۱۲ فیلم سینمایی پخش می‌کنند.

شبکه یک سیما در ساعت ۲۴، فیلم‌هایی همچون «دوک»، «دو دوست»، «رهایی»، «مأموریت هوایی»، «نور سیاه» و ... را پخش خواهد کرد.

شبکه دو سیما هم در ساعت ۱۵:۳۰ با فیلم‌هایی همچون «تولسیداس پسر»، «بر فراز آسمان»، «اسرار حلقه»، «سرای خانوادگی»، «مرد تنهای ماه» و ... مهمان نوروزی بینندگان سیماست.

شبکه سه سیما در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد فیلم‌های روز دنیا را پخش می‌کند. «جدال مرد و زنبور (مستر بین)»، «دنیای ژوراسیک ۳»، «من زلاتان هستم»، «آمبولانس» و «مرد خاکستری» نمونه‌ای از این فیلم‌هاست.

شبکه چهار سیما در ساعت ۲۰:۳۰ فیلم‌های «بتمن»، «انولا هولمز ۲»، «یک دست لباس»، «کیمی»، «لامبورگینی» را تدارک دیده است.

شبکه پنج سیما در دو بخش تماشاخانه ساعت ۹ و ۱۳:۳۰ منتخبی از فیلم‌های سینمایی ایران و جهان را به روی آنتن می‌برد. «دختر عزیزم»، «دزدان دریایی آخرین گنج پنهان»، «درنده»، «جامه قهرمانی»، «سقوط» و ... فیلم‌هایی است که شبکه پنج برای بینندگان خود در این ایام پخش می‌کند.

شبکه امید ساعت ۱۶ فیلم‌های نوروزی خود را پخش می‌کند. این شبکه فیلم‌های «کاپیتان نُوا»، «مقر سری»، «جریان هوای آبی»، «آنچه من هستم»، «لایل لایلِ کروکدیل»، «بلند شو» و ... را نمایش می‌دهد.

شبکه کودک در ساعت ۱۴ فیلم‌های مناسب کودکان را به نمایش درمی‌آورد. «گربه چکمه پوش۲: آخرین فرصت»، «هیولای دریا»، «فینیک»، «صدرا»، «بروبچه‌های رافادان» (دهلیز‌های قدیمی)، «بروبچه‌های رافادان» (عملیات در گوبکلی تپه) و ... از جمله این فیلم هاست.

شبکه نمایش در باکس ساعت ۲۳ فیلم‌هایی همچون «جانوران شگفت انگیز: اسرار دامبلدور»، «ترول»، «کارآگاه محله چینی ها»، «شبح مسابقات آزاد گلف» و «هانسان: اژد‌های خیزان» را پخش می‌کند. همچنین این شبکه در ساعات ۱۱، ۱۳، ۱۹، ۲۱، ۲۳ و یک بامداد نیز با مخاطبان خود همراه است.

شبکه افق فیلم‌های خود را در ساعت ۱۳ پخش می‌کند که «خیانت»، «شکار»، «چرنوبیل»، «یکشا»، «حقیقت و عدالت» و ... از جمله آن هاست.

شبکه سلامت فیلم‌های سینمایی را در ساعت ۱۱ با زیرنویس ویژه ناشنوایان به روی آنتن می‌برد.

فیلم‌های شبکه فراتر هم در ساعت ۲۲ پخش خواهد شد. «دنیای عجیب»، «فینچ»، «چشمان مار»، «آشوب متحرک»، «ونوم کارنیچ وارد می‌شود»، «نابخشودنی» و ... نمونه‌ای از این فیلم‌هاست که با کیفیت ۴ K به نمایش در می‌آید.

مذاکره اداره کل تامین و رسانه بین الملل برای خرید و پخش چندین فیلم از سینمای ایران و فیلم‌هایی که در جشنواره فیلم فجر امسال برنده سیمرغ شده‌اند، در حال انجام است که جزییات آن به زودی اعلام می‌شود.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟ title
آیا افرادی که بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می‌شوند و یا اصلا دفن نمی‌شوند و مثلا در دریا رها می‌شوند و یا شکار حیوانات درنده می‌شوند هم شب اول قبر را خواهند داشت؟
زهره حمیدی: بعد از ابتلا به سرطان انسان دیگری شدم title
زهره حمیدی با اشاره به وضعیت سلامتی خود بعد از ابتلا به سرطان بیان کرد که این روز‌ها حال خوبی دارد و چند جلسه شیمی درمانی انجام داده است.
اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟ title
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.
کشف یک باکتری جهش‌یافته و خطرناک در فضا title
ناسا از کشف ۱۳ سویه از یک باکتری جهش‌یافته در «ایستگاه فضایی بین‌المللی» خبر داد که عامل عفونت خونی فضانوردان است.
محمد صادقی از ایران خارج شد title
محمد صادقی، بازیگری که با رای دادگاه به‌جرم تشویق برای برهم‌زدن امنیت کشور به ۵ سال حبس محکوم شده بود، از ایران خارج شد.
یک عکس نوشته متفاوت از دیدار کارگران با رهبری title
تصاویری از دیدار کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.
رای توماج صالحی صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده است title
وکیل توماج صالحی گفت: رای صادر شده، اما هیچ اطلاعی از جزئیات حکم صادره نداریم و منتظر ابلاغ حکم هستیم تا اطلاع‌رسانی صورت گیرد.
برگزیده
حکم توماج صالحی اعدام است title
وکیل توماج صالحی، خواننده بازداشتی در ایران خبر از صدور حکم اعدام به اتهام افساد فی الارض برای موکلش داد و اخبار منتشر شده مبنی بر عفو او را تکذیب کرد.
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
طرح بزرگ برق آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد title
طرح بزرگ برق آبی اومااویا در سفر رئیس جمهور به سریلانکا افتتاح شد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.
رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی است title
رئیس جمهور گفت: با وجود آنکه تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست، اما با توجه به ظرفیت‌های متنوع، متعدد و متقابل موجود روابط دو کشور اسلامی باید ناظر بر تأمین منافع دو ملت بیش از پیش گسترش یابد.