کد خبر: ۱۳۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰

محاکمه دو دختر و یک پسر جوان به اتهام قتل ناپدری

دختر جوان و برادرش که به اتهام قتل ناپدری نامزدش بازداشت شده‌اند در جلسه دادگاه مدعی شدند نامزدش به خاطر کینه قدیمی مرد میانسال را کشته است.
محاکمه دو دختر و یک پسر جوان به اتهام قتل ناپدری

محاکمه دو دختر و یک پسر جوان به اتهام قتل ناپدری

مخاطب۲۴ : دختر جوان و برادرش که به اتهام قتل ناپدری نامزدش بازداشت شده‌اند در جلسه دادگاه مدعی شدند نامزدش به خاطر کینه قدیمی مرد میانسال را کشته است.

رسیدگی به این پرونده از اواسط اسفند سال ۹۹ با گزارش یک درگیری خونین در منطقه پردیس تهران آغاز شد. پس از آن مأموران به محل اعزام شدند و در ادامه با بررسی‌های اولیه مشخص شد در جریان یک درگیری خونین مرد ۶۵ ساله‌ای با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده است. با شروع تحقیقات پسرخوانده مقتول به نام سعید در توضیح ماجرا به مأموران گفت: ساعت نزدیک ۳ صبح بود که نامزدم میترا و برادر ناتنی‌اش شهرام به مقابل خانه ما آمدند و شروع به داد و فریاد کردند.

من برای حل موضوع جلوی در رفتم، اما ناگهان میترا با چاقو به دستم ضربه‌ای زد و بعد هم شهرام به من حمله کرد و با هم درگیر شدیم به خاطر سروصدای ما ناپدری‌ام از خانه بیرون آمد و قصد داشت ما را از هم جدا کند که میترا و شهرام او را با چاقو زدند و فرار کردند.

پس از اظهارات سعید، دختر جوان و برادر ناتنی او بازداشت شدند، اما در مراحل مختلف بازجویی ادعا کردند که در قتل نقشی نداشتند و سعید به خاطر کینه قدیمی از ناپدری‌اش او را کشته است.

آن‌ها مدعی شدند سعید با ناپدری‌اش اختلاف داشته و دنبال فرصتی بوده تا او را از بین ببرد و وقتی ما با او درگیر شدیم سعید با استفاده از این فرصت ناپدری‌اش را با چاقو زد.

وقتی ما این صحنه را دیدیم از ترس فرار کردیم و حالا او می‌خواهد از حضور ما در محل جنایت سوء‌استفاده و ما را متهم به قتل کند.

به این ترتیب سعید هم بازداشت شد، اما او نیز همانند دو متهم دیگر پرونده مدعی شد در جریان این جنایت نقشی نداشته است.

بدین ترتیب برای هر ۳ نفر به اتهام مشارکت در قتل عمد کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه اولیای دم ضمن تأکید بر درخواست‌شان مبنی بر قصاص عنوان کردند: ما در ابتدا می‌خواهیم مشخص شود قاتل کیست و بعد هم قصاص می‌خواهیم و حاضر به مصالحه نیستیم.

سپس شهرام به جایگاه رفت و گفت: یک‌ساعت پیش از حادثه متوجه شدم که میترا با نامزدش تلفنی دعوا می‌کنند و در نهایت هم او با عصبانیت قصد داشت به خانه سعید برود. چون دیروقت بود من هم با میترا همراه شدم تا مانع دعوای آن‌ها شوم.

وقتی به خانه سعید رسیدیم او به سمت ما آمد و با هم درگیر شدیم در این میان ناپدری‌اش هم جلوی در آمد که سعید او را با چاقو زد.

در ادامه میترا نیز با تأیید اظهارات شهرام عنوان کرد: ما اصلاً با مقتول کاری نداشتیم، من رفته بودم تا مشکلم را با سعید حل کنم. از وقتی با سعید نامزد کردم متوجه شدم که از ناپدری‌اش کینه دارد و آن شب هم او را کشت.

سعید نیز به عنوان متهم به جایگاه رفت و گفت: من بی‌گناهم، میترا و شهرام دروغ می‌گویند. آن‌ها ناپدری‌ام را کشتند و حالا می‌خواهند مرا قاتل معرفی کنند. در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

برچسب ها: اتهام قتل دادگاه
آخرین اخبار
پربازدید ها
اخبار داغ
نامه خداحافظی جواد نکونام نامه خداحافظی جواد نکونام
در متن این نامه آمده است:هوادار استقلال بداند رقیب استقلال در درون استقلال است و شاید کسانی هم باشند که از بیرون برای ناکامی استقلال قدم برداشته و اقدام کنند که این هم یک امر طبیعی است اما ما امسال از درون استقلال ناکام شدیم!
ویدئو| مهدی کوشکی و همسرش در اکران فیلم «لختگی» ویدئو| مهدی کوشکی و همسرش در اکران فیلم «لختگی»
مهدی کوشکی و همسرش محیا مهدی‌زاده ساعاتی پیش در اکران فیلم «لختگی» با لباسی خاص در برابر دوربین ها ظاهر شدند.
کنایه عجیب پرسپولیس با پوستر یاغی! کنایه عجیب پرسپولیس با پوستر یاغی!
یک روز بعد از شهرآورد پایتخت، همچنان کری‌خوانی هواداری بین طرفداران دو تیم ادامه دارد، اما حالا باشگاه پرسپولیس در اقدامی دور از انتظار با انتشار یک پوستر جالب از سعید مهری برای تیم رقیب رجز خوانده است.
متن کامل سخنرانی مسعود پزشکیان در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متن کامل سخنرانی مسعود پزشکیان در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل
رئیس جمهور گفت: تا زمانی که بی عدالتی، ظلم، زیاده خواهی، فقر و جهل در منطقه‌ای حاکم باشد؛ جنگ و خونریزی ادامه خواهد داشت.
ویدئو| پاسخ پزشکیان به خبرنگار رویترز به زبان ترکی درباره جنایت‌های رژیم اسرائیل ویدئو| پاسخ پزشکیان به خبرنگار رویترز به زبان ترکی درباره جنایت‌های رژیم اسرائیل
خبرنگار رویترز در حاشیه یک نشست به زبان ترکی شروع به گفت و گو با رئیس جمهور می‌کند و پاسخ جالبی دریافت می‌کند.
چند قاب از سخنرانی مسعود پزشکیان در سازمان ملل چند قاب از سخنرانی مسعود پزشکیان در سازمان ملل
موعد سخنرانی مسعود پزشکیان در مجمع عمومی سازمان ملل بامداد چهارشنبه چهارم مهرماه خواهد بود که به بیان دیدگاه‌های ملت ایران می پردازد.
ویدیوی تست انفجار بیسیم و پیجر در سی ان ان! ویدیوی تست انفجار بیسیم و پیجر در سی ان ان!
سی ان ان در گزارشی به تست مواد منفجره و قدرت انفجارش پرداخت و تحلیل تیم راستی آزمایی تابناک مبنی بر استفاده از پتن | PETN یا پینتریت را به عنوان ماده منفجره در ترور اعضای حزب الله لبنان با استفاده از انفجار بی‌سیم و پیجر تایید کرد.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد