به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه البرز:رضایی در این بازدید ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به کارکنان شعبه اکباتان این شرکت گفت: با وجود همکاران دارای دانش فنی، شبکه فروش شرکت نباید دغدغهای در رفع نیازهای بیمهای بیمه گزاران داشته باشد.
مدیرعامل بیمه البرز با اشاره به ضرورت هوشمندسازی خدمات بیمهای اظهار داشت: با هدف ارائه خدمات مطلوب به بیمه گزاران و ذی نفعان، در سال ۱۴۰۲ بسیاری از خدمات بیمهای به صورت آنلاین به مشتریان ارائه خواهد شد. وی در ادامه اضافه کرد: هوشمندسازی بیمه البرز همراه با حفظ کرامت مشتریان میتواند رضایتمندی بیشتری را در جامعه بیمه گزاران ایجاد کند.
رضایی در ادامه اضافه کرد: با توجه به سهم ناچیز بیمههای زندگی در پرتفوی شرکت، ورود موثر به بیمههای زندگی با همکاری شعب و شبکه فروش یکی از برنامههای تحول ساز سال آینده خواهد بود که امیدواریم بیمههای زندگی رشدی بیش از پیش تجربه کند.
وی ضمن تقدیر از عملکرد شعبه اکباتان خواستار آموزش و هدایت شبکه فروش شد و اذعان داشت: منابع انسانی سرمایه اصلی شرکت است و تمام توان خود را در حراست از این سرمایه با کمک هیأت مدیره بکار میگیریم.
مدیرعامل بیمه البرز در پایان خاطرنشان کرد: بیمه البرز از معدود شرکتهایی است که خسارت زیان دیده را در سریعترین زمان ممکن پرداخت میکند که در افکار عمومی کمترین انعکاس را داشته است به همین منظور در صدد هستیم در آینده جامعه بیش از پیش از خدمات بیمه البرز آگاه شود، آگاه سازی و اطلاع رسانی خدمات بیمه البرز به آحاد جامعه یکی از کارهایی است که مغفول مانده است.