به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا؛علیرغم هشدارهای این شرکت بیمهای به سامانه آیتول در مورد اصلاح فرایند صدور بیمه نامه و پرهیز از تخلفات در این زمینه، و با توجه به عدم توجه مسئولان سامانه مذکور به این تذکرات و ادامه روند غیر قانونی، کد فعالیت و صدور بیمه نامه سامانه آیتول تعلیق شد.
بنابر این گزارش، مدیریت امور نمایندگان بیمه آسیا با توجه به اعتراض شبکه فروش به نحوه عملکرد سامانه آیتول که از طریق شرکت کارگزاران رسمی بیمه مستقیم برخط همپاد کیان (کد ۷۴۵۶) اقدام به ارائه خدمات بیمهای میکرد، تعلیق کرد.
این گزارش میافزاید، با توجه به ارسال پیامک برای بیمه نامههای تمدید شده نمایندگان و ایجاد اختلال در بحث مبلغ حق بیمه و ابهام برای بیمه گذار و خدشه دار کردن اعتبار شبکه فروش، کد فعالیت سامانه آیتول تعلیق شده است.
این گزارش تصریح میکند، سامانه آیتول در اقدامی غیرحرفهای و با ارائه اطلاعات غیر واقعی، در سایت خود اعلام نموده است که خدمات بیمهای بیمه آسیا در شرکت آیتول ارائه نمیشود.
گفتنی است، بیمه آسیا و شبکه فروش توانمند این شرکت در سالهای اخیر همواره سعی کرده است با ارائه بهترین خدمات بیمهای به بیش از هفت میلیون بیمه گذار خود، رضایت مردم و بیمه گذاران را جلب کند و در دوسال اخیر به عنوان برند بیمهای محبوب مردم شناخته شده است لذا این شرکت بزرگ بیمهای تاحصول نتیجه جهت احقاق حقوق نمایندگان و بیمه گذاران خود، این موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد کرد.