کد خبر: ۱۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷
با حضور قائم مقام بیمه مرکزی و دبیر کل سندیکای بیمه گران:
در مراسمی با حضور قائم مقام رییس کل بیمه مرکزی، دبیر کل سندیکای بیمه گران و مدیرعامل بیمه آسیا چک خسارت زلزله زدگان خوی تحویل آنان شد.

چک خسارت بیمه گذاران بیمه آسیا در زلزله خوی، تحویل شد

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا؛در این مراسم که در ساختمان شعبه بیمه آسیا در خوی برگزار شد، ابتدا دکتر مشعلچی، قائم مقام رییس کل بیمه مرکزی در سخنانی با اشاره به اینکه حوادث طبیعی در کشور، محلی برای آزمون جدی صنعت بیمه است، گفت: بیمه آسیا درخصوص پرداخت خسارت حوادث طبیعی پیشرفت داشته و مسیر خوبی را طی کرده است. باید فهم درستی از زلزله داشته باشیم و بیمه آسیا نشان داده است که در این مورد حرکت رو به جلویی را داشته است.
قائم مقام رییس کل بیمه مرکزی با تصریح بر رضایت بیمه گذاران در توسعه فرهنگ بیمه در میان مردم، تشکیل کمیته فنی در استان‌ها را یکی از موارد ضروری در بهبود فرآیند پرداخت خسارت ذکر کرد.
دکتر کریمی، دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه صنعت بیمه پیام آور آرامش، آسایش و اطمینان به مردم است گفت: شرکت بیمه آسیا، شرکت بسیار خوب و توانمندی است که در مواجهه با حوادث طبیعی بسیار خوب ایفای وظیفه می‌کند.
وی بر توسعه فرهنگ بیمه از طریق مساعدت به مردم در پرداخت خسارت‌ها تأکید کرد.
دکتر کریمی، در پایان انتخاب مجدد مسعود بادین، به عنوان مدیرعامل را تبریک گفت و برای مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونان و مدیران اجرایی بیمه آسیا آرزوی موفقیت کرد.
مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا نیز در این آیین، با اشاره به اینکه قبل از این سفر، بسیاری از کار‌های مربوط به پرداخت خسارت زیان دیدگان انجام شده بود، گفت: توان و ظرفیت شرکت‌های بیمه در پوشش حوادث طبیعی بزرگ، بسیار بالاست و صنعت بیمه می‌تواند در اینگونه حوادث با برنامه ریزی دقیق و حرفه‌ای و اتخاذ ساز و کار‌های مناسب، به دولت کمک کند.
مسعود بادین با تأکید بر انجام فعالیت‌های بیمه گری به صورت تخصصی، اطلاع رسانی خوب، دوری از رقابت ناسالم، افزایش خدمات، پرداخت آنلاین خسارت و سرعت بخشیدن در زمان پرداخت خسارت ها، اظهار داشت: وظیفه شرکت‌های بیمه پرداخت خسارت با در نظر گرفتن نفع مردم در کنار رعایت قوانین به صورت دقیق است.
گفتنی است در این مراسم، چک خسارت تعدادی از بیمه گذاران زیان دیده مناطق زلزله زده شهرستان خوی به آن‌ها تحویل داده شد.

 
برچسب ها: بیمه آسیا
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟ title
آیا افرادی که بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می‌شوند و یا اصلا دفن نمی‌شوند و مثلا در دریا رها می‌شوند و یا شکار حیوانات درنده می‌شوند هم شب اول قبر را خواهند داشت؟
زهره حمیدی: بعد از ابتلا به سرطان انسان دیگری شدم title
زهره حمیدی با اشاره به وضعیت سلامتی خود بعد از ابتلا به سرطان بیان کرد که این روز‌ها حال خوبی دارد و چند جلسه شیمی درمانی انجام داده است.
اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟ title
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.
کشف یک باکتری جهش‌یافته و خطرناک در فضا title
ناسا از کشف ۱۳ سویه از یک باکتری جهش‌یافته در «ایستگاه فضایی بین‌المللی» خبر داد که عامل عفونت خونی فضانوردان است.
محمد صادقی از ایران خارج شد title
محمد صادقی، بازیگری که با رای دادگاه به‌جرم تشویق برای برهم‌زدن امنیت کشور به ۵ سال حبس محکوم شده بود، از ایران خارج شد.
یک عکس نوشته متفاوت از دیدار کارگران با رهبری title
تصاویری از دیدار کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.
رای توماج صالحی صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده است title
وکیل توماج صالحی گفت: رای صادر شده، اما هیچ اطلاعی از جزئیات حکم صادره نداریم و منتظر ابلاغ حکم هستیم تا اطلاع‌رسانی صورت گیرد.
برگزیده
حکم توماج صالحی اعدام است title
وکیل توماج صالحی، خواننده بازداشتی در ایران خبر از صدور حکم اعدام به اتهام افساد فی الارض برای موکلش داد و اخبار منتشر شده مبنی بر عفو او را تکذیب کرد.
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
طرح بزرگ برق آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد title
طرح بزرگ برق آبی اومااویا در سفر رئیس جمهور به سریلانکا افتتاح شد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.
رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی است title
رئیس جمهور گفت: با وجود آنکه تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست، اما با توجه به ظرفیت‌های متنوع، متعدد و متقابل موجود روابط دو کشور اسلامی باید ناظر بر تأمین منافع دو ملت بیش از پیش گسترش یابد.