به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران :مهندس دهناد نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران ضمن بیان این مطلب در نشست هم اندیشی توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران در منطقه خراسان رضوی بر رفع مشکلات کارکنان شرکت درهمه ابعاد تاکید کرد و گفت: برای اجرایی شدن استراتژیها و برنامهی شرکت باید مقدماتی لازم فراهم شود که یکی ازمهمترین آنها توجه به کارکنان شرکت به عنوان رکن اصلی درعملیاتی کردن اهداف است.
وی با اشاره به اینکه توسعه روز افزون و پر شتاب ارتباطات افزایش دانش رسانهای توجه و نیاز و الزام مردم به استفاده از خدمات ارتباطی در بستر مخابرات بویژه در دوران کرونا ودهها مولفه دیگر به با عث خلق بازارهای جدید و به موازات آن افزایش انتظارات مردم شده است گفت: شرکت مخابرات به عنوان رکن اصلی ارتباطات کشور باید رویکرد متفاوتی نسبت به گذشته داشته باشد و نگاه خود را بیش از گذشته به موضوع توسعه کسب و کار در عرصه مخابرات معطوف کند که توجه به تحقق این مهم قطعا موجد برکات ارزشمندی برای تمامی ذینفعان خواهد شد.
مهندس دهناد سخنان خود را با طرح سوالاتی در زمینه اینکه مخابرات منطقه خراسان چگونه میتواند در ارتقای توسعه استان نقش آفرین باشد و چه ظرفیتهای نهفتهای دارد؟ با چه روشهای میتوان از زیرساختهای منحصر به فردی که در این منطقه وجود دارد بیشترین بهره را بگیریم؟ چه ظرفیتهای بالقوهای دارد؟ چه خدمات دیگری علاوه بر وضع فعلی میتوانیم ارایه دهیم؟ مردم استان بویژه فعالان اقتصادی استان چه میزان با قابلیتهای مخابرات آشنا هستند وچه بازارهای جدیدی میتوانیم در بستر مخابرات تعریف کنیم؟ ادامه داد.
نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران برای ارایه خدمات ظرفیت لازم را درهمه مناطق کشوردارد بخصوص دراستانهایی که کارکرد ملی و فراملی دارند از جمله خراسان رضوی به مراتب بیشتر خواهد بود و سهم بیشتری برای ارایه خدمات دارد. امیدواریم این همایش موجب تضارب افکار ایده پروری فرصت شناسی و بازار شناسی و تبدیل آنها به برنامههای عملیاتی و بهره گیری از همه ظرفیتهای مجموعه مخابرات در این استان که به فضل الهی از متخصصان و کارشناسان بسیار خوب برخوردار است شود.
وی با اشاره به اینکه استان خراسان رضوی علاوه برجمعیت ساکن در استان در طول سال پذیرای همه مردم است گفت: تمامی دستگاههای خدمات رسان و شرکتهایی مانند مخابرات میتوانند سهم بزرگی از این بازار خدمت و به تبع آن خلق فرصتهای شغلی و افزایش درآمد برای شرکت داشته باشند.
وی در پایان با تاکید به مدیران در زمینه مشارکت کارکنان به عنوان مولفه اصلی در اجرای اهداف شرکت گفت: کارکنان را از اهداف و استراتژیهای شرکت مطلع کنند و همه را در فرآیند مشورت، برنامهریزی و تصمیمگیری مشارکت دهند.