به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران :دکتر شریف خانی با اشاره به اهمیت تحول در کسب و کار سازمانی به ویژه در مخابرات اظهارداشت: در سه دهه گذشته بازار فناوری و ارتباطات جهان دستخوش تغییرات فراوان شده است.
وی افزود: در حوزه تلفن همراه، چون یک فناوری نو به حساب میآید، شرکتهای جدیدی با نگاه به فرصتها ایجاد شد، شرکتهایی که قبلا نبودند و حتی اکنون در جاهای مختلف بیش از نصف سهم بازار را در اختیار دارند.
دکتر شریف خانی گفت: بنابراین به ویژه در مورد شرکت مخابرات ایران محکوم به اتخاذ تصمیمات راهبردی هستیم و از زمان توسعه نباید غافل شویم.
عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران همچنین افزود: فناوری فیبرنوری و گسترش آن در حال حاضر نجات دهنده شرکتهای حوزه فناوری است و شرکت مخابرات ایران میتواند در این بخش با توسعه هرچه بیشتر فعالیتهای خود، موجب توسعه تجاری شرکت و تحقق رضایت مندی هر چه بیشتر مشتریان در بخشهای مختلف باشد.