به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران :داوود زارعیان در نشست خبری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه افزایش هزینه مکالمات تلفن ثابت چقدر درآمد برای این شرکت داشته است گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان درآمد ماهانه مخابرات بر این اساس افزایش پیدا کرد، اما بر اساس مصوبه قانون کار افزایش حقوق در مخابرات داشتیم که عملاً درآمد این تعرفه صرف این کار شد و ما بر اساس الحاقیه شماره ۴ تعهد دادیم که از این بابت یک و نیم میلیون خط فیبر نوری هم واگذار کنیم.
وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۵۰۰ هزار مشترک جدید در تلفن ثابت جذب کردیم و بر اساس مصوبه سازمان تنظیم مقررات اگر مشترکی هزینه خود را پرداخت نکرد ۱۳ ماه خطش را نگه داریم و سپس تخلیه میکنیم.
زارعیان افزود: درست است که افزایش هزینه تلفن ثابت داشتیم، اما با بستههای رایگانی که در نظر گرفته شد استقبال بسیار خوب بود و یک و نیم میلیارد دقیقه مکالمه تلفن ثابت در بهمن ماه گذشته افزایش یافت.