به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران :زارعپور با اشاره به افزایش درآمد شرکت ملی پست برای جابجایی حجم مرسولات مردم به عنوان یک شاخص قابل اتکا در زمینه رونق کسب و کارها در پیام رسانهای داخلی، اعلام کرد: «به واقع این شاخص نه تنها به حالت قبل برنگشته که افزایش پیدا کرده است.»
وی با بیان اینکه ۷۰ درصد کسبوکارهای اینترنتی کالا محور هستند، بیان کرد: «عمده محصولات فروخته شده از طریق شرکت ملی پست ارسال میشود و این شاخص نشان میدهد که کسب و کارهای مردم در پیامرسانهای داخلی رونق داشته است.»