کد خبر: ۱۲۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳

نوسازی و تجهیز سینما لبخند در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش

با دستور سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش فرایند عملیات باز سازی و تجهیز سینما لبخند کیش به بروزترین وسایل پخش تصویر و صدا، مورد بررسی قرار می‌گیرد.
نوسازی و تجهیز سینما لبخند در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش

نوسازی و تجهیز سینما لبخند در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش :سعید پورزادی عضو هیات مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید‌های دوره ­ای به همراه برخی از معاونان و مدیران سازمان و معاون معماری و شهرسازی شرکت عمران، آب و خدمات شهری، صبح دوشنبه ۲۴ بهمن از سالن سینما لبخند کیش بازدید کرد.

پورزادی در این بازدید، گفت: با انتخاب مشاور و پیمانکاران تخصصی؛ فرایند عملیات بازسازی سینما لبخند کیش مورد مطالعه و بررسی قرار می‌گیرد و روند احیا و نوسازی نمای سینما نیز پس از تایید در کمیته سیما و منظر شهری علمیاتی خواهد شد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به نقش و تاثیر سینما در ارتقای سطح کیفی و رشد ابعاد فکری، فرهنگی، اجتماعی و حتی ­اقتصادی و تجاری جامعه، افزود: سینما لبخند کیش بخشی از هویت فرهنگی این جزیره محسوب می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که جزیره کیش به فضا‌های فرهنگی و هنری از جمله سینما که در حوزه فرهنگ و هنر کیش بسیار مهم و اثرگذار است نیاز دارد و بر احیا این مجموعه فرهنگی تاکید کرد.

گفتنی است "سینما لبخند"در ابتدای دهه ۸۰ به عنوان تنها مکانی که برخی مواقع به نمایش فیلم‌های سینمایی می‌پرداخت، سال‌ها تعطیل شد از این رو سازمان منطقه آزاد کیش در سال ۱۳۸۷ با صرف هزینه ۲۰۰ میلیون تومان و در مدت هفت ماه به بازسازی آن پرداخت و این سالن در آذر همان سالن راه اندازی شد.

همچنین سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش به منظور رفع مشکلات سرمایه گذاران و به پیشنهاد معاونت گردشگری از روند ساخت هتل گردشگری و مجموعه ورزشی آناتا که در ساحل سیمرغ توسط بخش خصوصی در حال ساخت است، بازدید کرد.

سعید پورزادی با تاکید بر تسریع و اتمام طرح‌های عمرانی در زمان بندی مشخص تصریح کرد: جایگاه حاکمیتی سازمان ایجاب می‌کند تا با حمایت از سرمایه گذاران و رفع مشکلات آنان، نظارت و تسریع در روند ساخت پروژ‌های را موجب ارتقاء کیفی و خلق پروژه‌های فاخر عنوان کرد.

 
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
تعداد دانش آموزان اتباع در تهران چند نفر است؟ تعداد دانش آموزان اتباع در تهران چند نفر است؟
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه تعداد معلمان شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی شهر تهران ۹۰ هزار نفر است گفت: امسال شرایط نیروی انسانی خیلی خوبی را داریم.
از خواص علمی پسته اطلاع دارید؟ از خواص علمی پسته اطلاع دارید؟
پسته سرشار از انواع مواد مغذی است. از جمله خواص پسته می‌توان به کاهش وزن، سلامت روده، کنترل قند خون و سلامت قلب اشاره کرد. همچنین پسته یک ماده اولیه خیلی پرکاربرد است که در پخت بسیاری از غذا‌ها کاربرد دارد. در این مطلب از دپارتمان تغذیه کلینیک سلامتی با ۹ مورد از خواص پسته برای سلامتی آشنا خواهید شد.
watchOS ۱۱ با قابلیت‌های ویژه به‌صورت رسمی عرضه شد watchOS ۱۱ با قابلیت‌های ویژه به‌صورت رسمی عرضه شد
شرکت اپل در کنفرانس WWDC۲۴ از سیستم عامل جدید ساعت‌های هوشمندش یعنی واچ او اس ۱۱ رونمایی کرد و حالا خیلی از کاربر‌ها می‌تونن نسخه بتای اونو روی اپل واچ‌شون امتحان کنن.
مدارک لازم برای تمدید گواهینامه رانندگی، مراحل و هزینه آن مدارک لازم برای تمدید گواهینامه رانندگی، مراحل و هزینه آن
در گذشته گواهینامه‌های رانندگی ۵ سال اعتبار داشتند، ولی چند سالی است که اعتبار آنها ۱۰ساله شده است. در صورت اتمام اعتبار گواهینامه رانندگی باید برای تمدید آن اقدام کنید. زیرا گواهینامه تاریخ‌گذشته مشکلاتی را به وجود خواهد آورد.
صحنه معروف هارولد لوید در تاریخ سینما چگونه فیلمبرداری شد؟ (فیلم) صحنه معروف هارولد لوید در تاریخ سینما چگونه فیلمبرداری شد؟ (فیلم)
یکی از معروف‌ترین صحنه‌های تاریخ سینما آویزان شدن هارولد لوید از ساعت بالای برج است.
حرکات زن قصاب ایرانی توجه همه را به خود جلب کرد (فیلم) حرکات زن قصاب ایرانی توجه همه را به خود جلب کرد (فیلم)
فیلمی از یک قصاب زن ایرانی در فضای مجازی منتشر شد که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد و با توجه به این که تعداد قلیلی از بانوان علاقه به کارکردن در این حوزه دارند او به عنوان اولین قصاب زن ایرانی در فضای مجازی معروف شد.
تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان
پس از اولین نشست رئیس‌جمهور با خبرنگاران رسانه‌های آنلاین تیتر‌های مختلفی را منتشر کردند.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد