به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش :علیرضا ابراهیم پور در دومین نشست کمیته نظارت بر نرخ کالا و خدمات نوروزی که عصر دوشنبه ۱۷ بهمن در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد، بر عزم جدی تمام دست اندرکاران کمیته ستاد نوروزی در اجرای ماموریتهای نظارتی تاکید کرد و گفت: ضمن اطلاع رسانی گسترده تلفن ۱۲۴ سامانه پاسخگویی به شکایات؛ یکپارچه سازی لینک این سامانه با جامعه بازاریان در دستور کار قرار میگیرد.
وی با اشاره به اولویت بندی ورود و خروج خودروهای حمل سوخت و مواد غذایی که به عنوان یکی از مصوبات این کمیته ابلاغ شده است، افزود: با همکاری شرکت توسعه و مدیرت بنادر و فرودگاههای کیش برنامه مدونی در این زمینه تدوین میشود.
سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایهگذاری سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه تصریح کرد: با همکاری توسعه مدیریت سازمان و در اختیار گذاشتن انبارهای مورد نیاز نسبت به جبران کمبود هرگونه مواد غذایی و تامین نیازهای اولیه برای مدت سه ماه آینده اقدام میشود.
وی از اطلاع رسانی تعمیرگاههای خودروی فعال در ایام نوروز، افزایش ساعات کار نانواییها و اعلام اسامی ناظران افتخاری و فعال در حوزههای مختلف در دبیرخانه ستاد نوروزی خبر داد و اظهار داشت: ایجاد دو میدان میوه و تره بار با قیمت مناسب، آغاز به کار فروشگاه بزرگ میوه، گوشت و مرغ، تامین و توزیع سوخت و تعیین ساعات کار مراکز تفریحی و بازارها از جمله برنامههای پیش بینی در این کمیته است.
لازم به ذکر است، برنامهها و اقدامات انجام شده از سوی جامعه بازاریان، جامعه هتلداران، اداره دامپزشکی، مرکز بهداشت و درمان، شرکت توسعه و مدیرت بنادر و فرودگاههای کیش، اداره استاندارد، جامعه پذیرایی، جامعه کلوپهای تفریحی و دریایی، روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، معاونت گردشگری، حمل و نقل عمومی و بازرسی سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت ملی پخش و فرآوردههای نفتی، مدیریت اجتماعی سازمان توسط روسا و نمایندگان هر یک از حوزهها در این جلسه مطرح شد.