کد خبر: ۱۱۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۵

نظارت‌های فراگیر بر نرخ کالا‌ها و خدمات در ایام نوروز

علیرضا ابراهیم پور نظارت فراگیر بر نرخ کالا‌ها و خدمات جزیره کیش را از ماموریت‌های مهم کمیته نظارت بر نرخ کالا و خدمات نظارتی ستاد نوروزی ۱۴۰۲ عنوان کرد.
نظارت‌های فراگیر بر نرخ کالا‌ها و خدمات در ایام نوروز

نظارت‌های فراگیر بر نرخ کالا‌ها و خدمات در ایام نوروز

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش :علیرضا ابراهیم پور در دومین نشست کمیته نظارت بر نرخ کالا و خدمات نوروزی که عصر دوشنبه ۱۷ بهمن در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد، بر عزم جدی تمام دست اندرکاران کمیته ستاد نوروزی در اجرای ماموریت‌های نظارتی تاکید کرد و گفت: ضمن اطلاع رسانی گسترده تلفن ۱۲۴ سامانه پاسخگویی به شکایات؛ یکپارچه سازی لینک این سامانه با جامعه بازاریان در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اولویت بندی ورود و خروج خودرو‌های حمل سوخت و مواد غذایی که به عنوان یکی از مصوبات این کمیته ابلاغ شده است، افزود: با همکاری شرکت توسعه و مدیرت بنادر و فرودگاه‌های کیش برنامه مدونی در این زمینه تدوین می‌شود.

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه تصریح کرد: با همکاری توسعه مدیریت سازمان و در اختیار گذاشتن انبار‌های مورد نیاز نسبت به جبران کمبود هرگونه مواد غذایی و تامین نیاز‌های اولیه برای مدت سه ماه آینده اقدام می‌شود.

وی از اطلاع رسانی تعمیرگاه‌های خودروی فعال در ایام نوروز، افزایش ساعات کار نانوایی‌ها و اعلام اسامی ناظران افتخاری و فعال در حوزه‌های مختلف در دبیرخانه ستاد نوروزی خبر داد و اظهار داشت: ایجاد دو میدان میوه و تره بار با قیمت مناسب، آغاز به کار فروشگاه بزرگ میوه، گوشت و مرغ، تامین و توزیع سوخت و تعیین ساعات کار مراکز تفریحی و بازار‌ها از جمله برنامه‌های پیش بینی در این کمیته است.

لازم به ذکر است، برنامه‌ها و اقدامات انجام شده از سوی جامعه بازاریان، جامعه هتلداران، اداره دامپزشکی، مرکز بهداشت و درمان، شرکت توسعه و مدیرت بنادر و فرودگاه‌های کیش، اداره استاندارد، جامعه پذیرایی، جامعه کلوپ‌های تفریحی و دریایی، روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، معاونت گردشگری، حمل و نقل عمومی و بازرسی سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت ملی پخش و فرآورده‌های نفتی، مدیریت اجتماعی سازمان توسط روسا و نمایندگان هر یک از حوزه‌ها در این جلسه مطرح شد.

 
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
تعداد دانش آموزان اتباع در تهران چند نفر است؟ تعداد دانش آموزان اتباع در تهران چند نفر است؟
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه تعداد معلمان شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی شهر تهران ۹۰ هزار نفر است گفت: امسال شرایط نیروی انسانی خیلی خوبی را داریم.
از خواص علمی پسته اطلاع دارید؟ از خواص علمی پسته اطلاع دارید؟
پسته سرشار از انواع مواد مغذی است. از جمله خواص پسته می‌توان به کاهش وزن، سلامت روده، کنترل قند خون و سلامت قلب اشاره کرد. همچنین پسته یک ماده اولیه خیلی پرکاربرد است که در پخت بسیاری از غذا‌ها کاربرد دارد. در این مطلب از دپارتمان تغذیه کلینیک سلامتی با ۹ مورد از خواص پسته برای سلامتی آشنا خواهید شد.
watchOS ۱۱ با قابلیت‌های ویژه به‌صورت رسمی عرضه شد watchOS ۱۱ با قابلیت‌های ویژه به‌صورت رسمی عرضه شد
شرکت اپل در کنفرانس WWDC۲۴ از سیستم عامل جدید ساعت‌های هوشمندش یعنی واچ او اس ۱۱ رونمایی کرد و حالا خیلی از کاربر‌ها می‌تونن نسخه بتای اونو روی اپل واچ‌شون امتحان کنن.
مدارک لازم برای تمدید گواهینامه رانندگی، مراحل و هزینه آن مدارک لازم برای تمدید گواهینامه رانندگی، مراحل و هزینه آن
در گذشته گواهینامه‌های رانندگی ۵ سال اعتبار داشتند، ولی چند سالی است که اعتبار آنها ۱۰ساله شده است. در صورت اتمام اعتبار گواهینامه رانندگی باید برای تمدید آن اقدام کنید. زیرا گواهینامه تاریخ‌گذشته مشکلاتی را به وجود خواهد آورد.
صحنه معروف هارولد لوید در تاریخ سینما چگونه فیلمبرداری شد؟ (فیلم) صحنه معروف هارولد لوید در تاریخ سینما چگونه فیلمبرداری شد؟ (فیلم)
یکی از معروف‌ترین صحنه‌های تاریخ سینما آویزان شدن هارولد لوید از ساعت بالای برج است.
حرکات زن قصاب ایرانی توجه همه را به خود جلب کرد (فیلم) حرکات زن قصاب ایرانی توجه همه را به خود جلب کرد (فیلم)
فیلمی از یک قصاب زن ایرانی در فضای مجازی منتشر شد که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد و با توجه به این که تعداد قلیلی از بانوان علاقه به کارکردن در این حوزه دارند او به عنوان اولین قصاب زن ایرانی در فضای مجازی معروف شد.
تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان
پس از اولین نشست رئیس‌جمهور با خبرنگاران رسانه‌های آنلاین تیتر‌های مختلفی را منتشر کردند.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد