کد خبر: ۱۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷
نوید محمدزاده، احمد مهران فر، هانیه توسلی و هستی مهدوی فر ستاره‌های سریال تازه فیلیمو هستند

معرفی و اطلاعات کامل سریال آکتور

مخاطب ۲۴،دیگر همه می‌دانند که سریال آکتور اولین تجربه سریال‌سازی نیما جاویدی است. جاویدی کارگردان جوان سینما پیش از این ۲ فیلم سینمایی ساخته است که مورد توجه منتقدان و مردم قرار گرفته است. جاویدی با پشتوانه ساخت «ملبورن» و «سرخ‌پوست» سراغ ساخت سریالی رفت که نقش اول آن را هم به نوید محمدزاده سپرد تا بعد از سرخ‌پوست این دومین همکاری مشترک این بازیگر و کارگردان باشد.

معرفی و اطلاعات کامل سریال آکتور

داستان سریال آکتور درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود. این چند جوان در هیاهوی جامعه و مشکلات مختلفی که با آن درگیر هستند، ناچارند درگیر اتفاقاتی شوند.

بازیگری در صحنه زندگی به روایت نیما جاویدی

 

نوید محمدزاده، احمد مهران فر، هانیه توسلی و هستی مهدوی فر ستاره‌های سریال تازه فیلیمو هستند

نوید محمدزاده، احمد مهران فر و هستی مهدوی فر ستاره‌های سریال آکتور نیما جاویدی هستند

سریال آکتور نخستین تجربه سریال‌سازی نیما جاویدی است که با حضور بازیگران مطرحی جلوی دوربین رفته است. در این مطلب سعی داریم تمامی اطلاعات مهم مربوط به این سریال را جمع‌آوری کنیم. با این صفحه معرفی سریال همراه باشید.

معرفی و اطلاعات کامل سریال آکتور

دیگر همه می‌دانند که سریال آکتور اولین تجربه سریال‌سازی نیما جاویدی است. جاویدی کارگردان جوان سینما پیش از این ۲ فیلم سینمایی ساخته است که مورد توجه منتقدان و مردم قرار گرفته است. جاویدی با پشتوانه ساخت «ملبورن» و «سرخ‌پوست» سراغ ساخت سریالی رفت که نقش اول آن را هم به نوید محمدزاده سپرد تا بعد از سرخ‌پوست این دومین همکاری مشترک این بازیگر و کارگردان باشد.

خلاصه داستان سریال آکتور

داستان سریال آکتور درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود. این چند جوان در هیاهوی جامعه و مشکلات مختلفی که با آن درگیر هستند، ناچارند درگیر اتفاقاتی شوند.

بازیگران و عوامل آکتور

بازیگران اصلی سریال آکتور از این قرار است: نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی‌فر، هومن برق‌نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، با هنرمندی هانیه توسلی، مهراوه شریفی‌نیا و با حضور فریده سپاه منصور.

 

نویسنده و کارگردان: نیما جاویدی/ تهیه‌کننده: مجید مطلبی/ مدیر فیلمبرداری: مرتضی نجفی/ مجری طرح: مهدی بدرلو/ برنامه‌ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: علی مردانه/ طراح صحنه: محسن نصراللهی/ تدوین: عماد خدابخش/ طراح گریم: بابک اسکندری/ موسیقی: رامین کوشا/ مدیر تولید: آرش صالحی/ طراح لباس: الهام معین/ مدیر صدابرداری: مهدی ابراهیم‌زاده/ طراحی و ترکیب صدا: محمد کشفی/ جلوه‌های ویژه: بیتا اخلاقی/ طراح گرافیک: مهدی جوادی‌نسب/ عکاس: محمد بدرلو

نوید محمدزاده بعد از بازی در سریال قورباغه دومین تجربه بازی در سریال را پشت سر می‌گذارد. احمد مهرانفر هم ۶ فصل در سریال پایتخت درخشید و انبوهی تجربه در سریال نمایش خانگی دارد، زوج او در این مجموعه شبکه نمایش خانگی است و نقش‌های اصلی سریال نیما جاویدی را به عهده دارند. اما سابقه نیما جاویدی اندک ولی درخشان است؛ نخستین فیلمش با نام ملبورن یک داستان اجتماعی است که با حضور پیمان معادی و نگار جواهریان ساخته شد. دومین ساخته جاویدی اما یکی از پرمخاطب‌ترین آثار اجتماعی-تاریخی سینمای ایران است؛ سرخ‌پوست یکی از پراقبال‌ترین فیلم‌های ایران در دهه ۹۰ است

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال آکتور

این سریال از آذر ۱۴۰۰ تولید خود را آغاز کرد. ابتدا شنیده شد که قرار است در پاییز ۱۴۰۱ پخش آن آغاز شود، ولی شرایط اجتماعی و روند تولید آن، باعث شد تا آکتور از ۶ بهمن ۱۴۰۱ روی خروجی قرار بگیرد. به امید خدا این سریال را هر پنجشنبه ۸ صبح در فیلیمو مشاهده خواهید کرد (این سریال اختصاصی نیست).

 

بد نیست بدانید تعداد قسمت‌های سریال آکتور ۲۵ قسمت در نظر گرفته شده و قسمت اول آن ۶۲ دقیقه است.

چرا سریال Actor را باید تماشا کنیم؟

دوباره فیلیمو با یک سریال جذاب با نام آکتور مهمان خانه‌های مخاطبان شده است. آکتور از آن دست آثاری است که به دلایل مختلف می‌تواند نظر مخاطب را به خود جلب کند؛

 

اولین تجربه کارگردانی جاویدی در نمایش خانگی یک سریال پر بازیگر است که با قصه‌ای جذاب می‌تواند مخاطب را تا انتها با خود همراه کند. کارنامه نیما جاویدی نشان داده که او با فیلمنامه‌های چفت‌وبست‌دار شروع به کار می‌کند. پس این کار هم باید یکی از حساب‌شده‌ترین آثار نمایش خانگی باشد.

جاویدی در سریال آکتور به سراغ یک روایت تقطیع شده رفته است و قرار است در هر قسمت غافلگیری‌های متفاوتی برای مخاطب داشته باشد که می‌توان با رمزگشایی از معماهای هر قسمت هیجان را به هفته‌های بعد موکول کرد.

تعدد و تنوع سکانس‌ها در این سریال نشان می‌دهد با اثر قابل توجهی از نظر هنری و تصویری مواجه هستیم؛ قاب‌بندی دوربین، نوع نور و رنگی که در تصاویر دیده می‌شود، حساب‌شده و دقیق است. دقتی که در طراحی صحنه و لباس و اکسسوری انجام گرفته نشان می‌دهد که با اثر قابل اعتنایی طرفیم؛ این، یعنی احترام به چشم و سلیقه مخاطب.

منبع فیلیمو

برچسب ها: فیلم آکتور
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
تا حالا انگشتر الماس در کیک پیدا کردید؟ title
این روز‌ها زن‌وشوهری که شیرینی‌پزی دارند، دچار کابوس ناراحت‌کننده‌ای شده‌اند. زن شیرینی‌پز، الماس اصلی انگشتر ازدواج خود را که ۴۰۰۰ دلار ارزش داشت موقع پخت شیرینی گم کرده است.
عروس بزرگ امام:آقا مصطفی در حجاب سختگیری نداشت title
معصومه حائری درباره ازدواجش با مصطفی خمینی گفته است: در واقع من نمی‌خواستم ازدواج کنم و قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشور‌های خارجی سفر کنم؛ اما طبق رویه و روال خانواده‌های سنتی، پدرم نظرش این بود که من ازدواج کنم و من هم قبول کردم و مرحوم حاج آقا مصطفی هم، چون به پدرم علاقه داشت، از من خواستگاری کرد و پدرم نیز به جهت اعتمادی که به امام و حاج آقا مصطفی داشت جواب مثبت داد.
درخواست هادی چوپان برای عفو و بخشش توماج صالحی title
هادی چوپان قهرمان بدنسازی خواستار عفو و بخشش برای توماج صالحی شد.
آخرین خبر از وضعیت ترانه علیدوستی از زبان وکیلش title
وکیل ترانه علیدوستی از آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی نوشت.
دومین اختلال روانی درمیان ایرانیان چیست؟ title
بیماری افسردگی به تنهایی دومین رتبه را در بار بیماری‌های بعد از بیماری‌های اسکلتی عضلانی در کشور دارد و وقتی بار بیماری افسردگی با اختلالات اضطرابی که در رتبه ششم بار بیماری‌های کشور است، جمع شود؛ این دو بیماری در مجموع بار بیماری‌های روانی را در کشور به خود اختصاص می‌دهند که این موضوع نیاز به یک تمرکز ویژه دارد.
شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟ title
آیا افرادی که بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می‌شوند و یا اصلا دفن نمی‌شوند و مثلا در دریا رها می‌شوند و یا شکار حیوانات درنده می‌شوند هم شب اول قبر را خواهند داشت؟
زهره حمیدی: بعد از ابتلا به سرطان انسان دیگری شدم title
زهره حمیدی با اشاره به وضعیت سلامتی خود بعد از ابتلا به سرطان بیان کرد که این روز‌ها حال خوبی دارد و چند جلسه شیمی درمانی انجام داده است.
برگزیده
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.