به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛صمد عزیزنژاد عضو هیات مدیره بانک در این بازدید که با حضور مسئولان و کارشناسان انجام شد ضمن دیدار با همکاران دوایر مختلف شعبه تمرکز اسناد از نزدیک با عملکرد این دوایر آشنا شد.
عزیز نژاد در ادامه از پایگاه بانکداری تمام الکترونیک شعبه بازار، عملکرد دایره سامانه هوشمند شعبه تمرکز اسناد و نحوه پشتیبانی دستگاههای خودبانک (VTM) بازدید و بر لزوم قرارگیری این دستگاهها در دسترس عموم مشتریان بانک تاکید کرد.
وی افزود: شعبه تمرکز اسناد با تحت پوشش قراردادن دوایر شبانه روزی سرآمد و سامانه هوشمند و همچنین تنوع خدماتی که تحت پوشش قرارداده است ظرفیت بالایی برای انجام امور متمرکز بانک در اختیار دارد.
عضو هیات مدیره بانک با بیان رهنمودهای لازم جهت تسهیل ارائه خدمات به مشتریان حضوری شعبه، بر استفاده حداکثری از توان نرم افزاری بانک به منظور تسهیل در انجام امور مشتریان اشاره کرد.
در پایان شاهین پور مسئول شعبه مستقل تمرکز اسناد نیز گزارشی از عملکرد دوایر مختلف شعبه ارائه و به تبیین راهکارهای درآمدزایی و ارتقای سطح عملکرد شعبه تمرکز اسناد پرداخت.
گفتنی است در جریان این بازدید عزیزنژاد با مشتریان شعبه تمرکز اسناد ملاقات و گفتگو کرد.