به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛دکتر نجارزاده ضمن تشکر و قدردانی از تلاشها و فعالیتهای همکاران در خدمت رسانی و ارائه خدمات گسترده، به موقع و بهینه به مشتریان با توجه به تثبیت و تداوم شرایط خاص جوی و اقلیمی هوا و روزهای سرد سال در استان تهران، بر لزوم و اهمیت ترویج و معرفی خدمات غیرحضوری این بانک به مشتریان اشاره کرد.
وی ضمن بازدید از بخشهای مختلف این شعبه، از نزدیک در جریان فعالیتها قرار گرفت و در ادامه با ارائه رهنمودهای لازم بر ضرورت ارتباط موثر کارکنان با مشتریان و توجه به نیازهای آنها در روزهای آخر سال تاکید کرد.
سرپرست بانک ملی ایران در ادامه این بازدید از دسترسی آسان و امکان بیمه شدن صندوقهای اجارهای بانک ملی ایران خبر داد و بازسازی و نوسازی شعبه در راستای مشتری مداری، توجه به نیاز مشتریان، معرفی و گسترش خدمات الکترونیک و تقویت فعالیتهای بازاریابی را از جمله اولویتهای اجرایی این شعبه عنوان کرد.
گفتنی است، در این بازدید، کارکنان شعبه پیشنهادهای خود در راستای گسترش و توسعه خدمات به مشتریان را با دکتر نجارزاده در میان گذاشتند و به بیان نظرات و دیدگاههای خود پرداختند.