به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در راستای رضایت مندی مشتریان گزینه " به روز" در صورتحساب تلفن ثابت لحاظ شده است تا مشتریان اگر به هر دلیلی نتوانستند قبض پایان دوره را پرداخت نمایند وتلفن آنان قطع شده با پرداخت از درگاههای یاد شده وصل آنی صورت گیرد.
براساس این خبر، با توجه به اینکه صورتحساب تلفن ثابت در دورههای یک ماهه صادر میشود، ضروری است برای جلوگیری از یکطرفه شدن خطوط تلفن، مبالغ صورتحساب بهصورت ماهانه و در مهلت زمانی تعیینشده پرداخت شود.
این خبربا تاکید بر پرداخت به روز برای جلوگیری از قطع تلفن در تشریح آیتمهای نوع پرداخت میافزاید: قبض "به روز" شامل مبلغ صورتحساب مشترک تا زمان دریافت قبض میباشد و برای مشتریانی است که با توجه به پرداخت پایان دوره اعتبارکافی ندارند و تلفن آنان قطع میشود. قبض میان دوره کل هزینه کارکرد تلفن ثابت را تا لحظه استعلام شامل میشود.
این خبر میافزاید:مشتریان شرکت مخابرات ایران میتوانند برای دریافت صورتحساب " بهروز "، میاندوره و پایاندوره تلفن ثابت خود به نشانی tci.ir مراجعه کرده و در قسمت مخابرات من ثبتنام کنند. با توجه به اینکه صورتحساب تلفن ثابت در دورههای یک ماهه صادر میشود، ضروری است برای جلوگیری از یکطرفه شدن خطوط تلفن، مبالغ صورتحساب بهصورت ماهانه و در مهلت زمانی تعیینشده از طریق سامانه تلفنی ۲۰۰۰ و یا سایت شرکت مخابرات ایران و یا همچنین از طریق تلفن همراه با کد دستوری# ۲۰۲۰* پرداخت شود.