مخاطب ۲۴- به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران؛ در راستای همسویی با سیاستهای تعیین شده شرکت برای مشتری مداری هر چه بیشتر، مشتریان برای ارتباط با این سامانه در مناطق و استانهای خارج از محل سکونت خود، میتوانند صرفا با تماس با پیش شماره استان موردنظر و شماره ۱۱۸، اطلاعات مورد نظر خود را از طریق این سامانه دریافت کنند.
بر این اساس مشتریان میتوانند از این طریق با توجه به محل سکونت خود، صرفا با شماره گیری کد استان مربوطه به همراه شماره ۱۱۸ با این سامانه ارتباط برقرار کرده و خدمت لازم را دریافت کنند.