فیس کاپ همگام با تغییرات هوش مصنوعی در جهان
گفتگوی مخاطب ۲۴ با سعید علیوردی مدیر مارکتینگ نکسترا برگزار کننده پنجمین دوره فیس کاپ و سومین گردهمایی فعالان هوش مصنوعی در حاشیه نمایشگاه و همایش فیس کاپ
مخاطب ۲۴- سعید علیوردی مدیر مارکتینگ نکسترا در زمینه برگزاری رویداد فیس کاپ و سومین گردهمایی هوش مصنوعی گفت: این مجموعه از سال ۱۳۹۹ فعالیت میکند و تابه امروز ۵ دوره برگزارشده است.
وی ادامه داد: امروز فیس کاپ به مرحلهای رسیده است که صرفا در روز اختتامه ۱۵۰۰ ثبت نام داشته و از این تعداد موفق شدیم در خدمت ۵۰۰ نفر باشیم.
سعید علیوردی در خصوص آینده فیس کاپ گفت: فیس کاپ براساس بر اساس رویدادهای جهانی قابل تغییر است و امسال در بخش گردشگری فعالیت داشتیم و هر سال نسبت به اتفاقات جهانی قابل تغییر و برنامه ریزی است.