به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان؛بر این اساس، تمامی شعب بانک پارسیان در تهران و سایر استانها از روز شنبه سیزدهم اسفندماه لغایت روز یکشنبه بیست و هشتم اسفندماه روزهای شنبه الی چهارشنبه تا ساعت ۱۶ و روزهای پنجشنبه تا ساعت ۱۴ آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مشتریان هستند.
همچنین مشتریان بانک پارسیان در تمامی ساعات میتوانند خدمات بانکی موردنیاز خود را از طریق سرویسهای آنلاین بانک نظیر اینترنت بانک، همراه بانک و ... به صورت غیرحضوری دریافت کنند.
همچنین مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان با شماره تلفن ۸۱۱۵۱۰۰۰ بهصورت شبانهروز آماده راهنمایی و پاسخگویی به پرسشهای مشتریان است.