کد خبر: ۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
کارنو وام، نام یکی از طرح های جدید تسهیلاتی است که از سوی بانک تجارت در ماه های اخیر مطرح شده است. طرحی که به کار مدیران سازمان های کوچک و بزرگ کشور می آید و به آنها کمک می نماید تا بتوانند به پرسنل زیر مجموعه خود خدمات مالی مناسبی را ارائه نمایند.

مخاطب ۲۴- کارنو وام، نام یکی از طرح های جدید تسهیلاتی است که از سوی بانک تجارت در ماه های اخیر مطرح شده است. طرحی که به کار مدیران سازمان های کوچک و بزرگ کشور می آید و به آنها کمک می نماید تا بتوانند به پرسنل زیر مجموعه خود خدمات مالی مناسبی را ارائه نمایند.

«کارنو وام»؛ راهکار نوین بانک تجارت برای تقویت توان تسهیلاتی سازمان شما

اگر شما نیز مدیر سازمانی هستید که حداقل ۵۰ نفر کارمند دارد و دغدغه این را دارید که بتوانید به آسانی به پرسنل خود تسهیلات ارائه نمایید حتما با طرح کارنو وام بانک تجارت آشنا شوید. چون ابزار نوین و مناسبی است که کمک می کند تا بتوانید به نیازهای مالی پرسنل خود پاسخ دهید.

 قبل از پرداختن به این طرح یادآور می شویم که بانک تجارت به عنوان یک بانک با سابقه طولانی در امر بازرگانی داخلی و خارجی، در همیشه ایام، حمایت از کسب و کارهای گوناگون در برهه های زمانی مختلف را به عنوان یکی از رویکردهای ویژه اش مورد توجه قرار داده است و با رونمایی از این طرح نو، نشان داده است که مانند گذشته های دور و نزدیک می خواهد  خدمت جدیدی را به سازمان ها بدون توجه به ماهیت و نوع کسب و کار آنها ارائه دهد.

برای آشنایی شما خوانندگان محترم سایت مخاطب ۲۴ و مدیران سازمانی با  طرح«کارنو وام»؛ توجه شما را به مطالعه ادامه این مطلب جلب می نماییم:

 همان طور که در ابتدای این یادداشت هم اشاره کردیم سازمان هایی که دارای تعداد پرسنل بیشتر از ۵۰ نفر می باشند، می توانند از طرح کارنو وام بانک تجارت استفاده نمایند. اما چگونه؟ شاید پاسخی را از قبل در ذهن خود داشته باشید اما نحوه استفاده از طرح کارنو وام به این صورت است که سازمان ها می بایست حساب حقوقی پرسنل خود را که ماهانه به آن حساب ها حقوق پرسنل شان را به طور مستمر واریز می کنند، نزد شعب مختلف بانک تجارت در سراسر کشور افتتاح نمایند و بر اساس میانگین ماهانه این دسته حساب های پرسنل که قابلیت واریز و برداشت حساب طی دوره را دارا می باشد،  اقدام به دریافت تسهیلات برای پرسنل زیر مجموعه سازمان خود نمایند.

چرا طرح کارنو وام را به شما مدیران عزیز توصیه می کنیم؟ باید بگوییم که با بررسی طرح کارنو وام به چند نکته مهم در خصوص تأمین مالی برای سازمان می رسیم. اول اینکه اگر چه به طور معمول برای اخذ تسهیلات مدت زمانی باید از افتتاح حساب مشتریان در شعب بانک ها بگذرد اما در طرح کارنو وام این انتطار به حداقل می رسد و تنها یک ماه پس از عقد تفاهم نامه بین سازمان ها و بانک تجارت و افتتاح حساب های ویژه حقوق بگیران، کافی است تا تسهیلات بر اساس میانگین ایجاد شده به مشتریان اعطا شود . کاری که پس از خواندن این مطلب به شما توصیه می کنیم این است که در اسرع وقت با همراهی سایر مدیران سازمان تان اقدام به انجام آن نمایید دومین نکته ای که طرح کارنو وام را برای سازمان ها جذاب می نماید این است که بانک تجارت به توان تسهیلاتی سازمان ها نیز توجه کرده است. منظورمان این است که بانک تجارت به گونه ای شرایط را در نظر گرفته است که اعطای تسهیلات تا ۳ برابر میانگین ایجاد شده در طی ماه و با شرایط متناسب آن قابل ارائه است و این امر به افزایش این توان سازمان شما بیش از پیش کمک می نماید.

 نکته دیگری که می توان به آن اشاره کرد این است که بر خلاف رویه های معمول ارائه تسهیلات نیازی به انتقال حساب های اصلی سازمان به بانک تجارت نیست و تنها با انتقال حساب های حقوقی پرسنل سازمان، تفاهم نامه منعقد خواهد شد. بنابراین قدم اول این است که سازمان شما حساب های حقوقی پرسنل اش را به بانک تجارت منتقل نماید تا این تفاهم نامه بین سازمان و بانک تجارت منعقد گردد. اگر شما مدیر محترم با خوانندگان این مطلب نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر داشتید می توانید با مراجعه به سایت بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir ، بخش بانکداری شخصی، کلیک بر روی گزینه «طرح تسهیلاتی کارنو وام»و تکمیل فرم پیش ثبت نام این فرصت را در اختیار کارشناسان مجرب بانک در هر استان کشور که حوزه فعالیت سازمان شماست، قرار دهید تا با شما تماس بگیرند و مشاوره های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
بازیگر جومونگ بعد از ۱۸ سال چه شکلی شده است؟ title
کیم سونگ سو که سال ۲۰۰۶ نقش «تسو» را در سریال جومونگ بازی کرد، اکنون ۵۲ ساله است.
گاف عجیب مجری زن صداوسیما روی آنتن title
مجری زن شبکه سلامت صداوسیما در حالی اجرا می‌کرد که میکروفونش حین اجرا افتاده بود.
چرا بدن‌درد می‌گیریم؟ title
درد عضلانی که قسمت کوچکی از بدن شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد، معمولاً به دلیل استفاده بیش از حد از آن ناحیه از بدن ایجاد می‌شود برای مثال درد بازو‌ها ناشی از بلند کردن جعبه‌ها در طول روز همچنین ممکن است یک آسیب جزئی باشد، مانند کبودی شانه پس از زمین خوردن.
سوپر گل شهاب زاهدی از فاصله ۶۵ متری! title
شهاب‌ زاهدی از میانه زمین خودی با یک شوت دیدنی به گامبا اوساکا گلزنی کرد.
فیلم آموزش الفبا توسط مرحوم سید حسن نیرزاده title
این قصه گوی پیر با لباس بلندی بر تن، کلاهی بر سر و عصایی در دست راوی نمایشی می شد که خودش، هم کارگردانی می کرد و هم به جای تک تک شخصیت های قصه به ایفای نقش ها می پرداخت
مرتب کردن خانه به روش ژاپنی‌ها title
مرتب کردن یا چیدمان خانه از آن چیزهایی است که همه ما دوست داریم بهترینش را در خانه اجرا کنیم. در این‌جا یکی از روش‌های مuروف ژاپنی به نام «کن‌ماری» را معرفی کرده‌ایم.
ترک خاک ایران برای همیشه؟ title
تصاویری از سارا صوفیانی و همسر و دخترش در فضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود ایران را برای همیشه ترک کردند
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.